Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. schuttingdeur

    olie sensor kapot?

    Ey, Ik ben bezig mijn vfr om te bouwen naar streetfighter Nieuwe cocpit gemonteerd met waarschuwingslampjes ook voor de olie. maar als ik hem nu op contact zet dan gaat het lampje niet branden ook niet als de motor loopt. als ik het draad dat aan de oliesensor zit doorverbind met het...
  2. schuttingdeur

    kleine claxon

    ey ivm met ruimte heb ik een zo klein mogelijke claxon nodig. maar ik wil; er nog wel genoeg geluid van hebben zodat hij zijn werk wel doet als dit nodig in hij komt btw onder de tank die ik nu heb is 85mm doorsnede
  3. schuttingdeur

    capaciteit startmotor?

    ey, ik ben bezig mijn honda vfr750f bj.1993 rc36 om te bouwen naar streetfighter. nou wil ik de accu herberekenen omdat er het nodige af is gegaan van elektronika (1 koplamp minder achterlicht led led knipperlichten digitale cockpit dus ook led) en als hij kleiner kan kan ik de accu beter...
  4. schuttingdeur

    Bobines versplaatsen (weerstand)

    hallo, Ik ben een honda vfr 750 1992 aan het ombouwen anaar streetfighter nou wiel ik 2 van de 4 bobines in het kontje plaatsen. Dan moet ik de bougiekabel langer maken zal diet nog uitmaken met weerstand in de kabel als ik deze langer maak zal de motor hierdoor slechter kunnen lopen??
  5. schuttingdeur

    km teller kabel van analoog->digitaal

    hallo, ik wil de koso db-02r cockpit op mijn motor bouwen. Ik weet dat er het systeem is met een magneetje in je remschijfbout en een sensor maar ik ben eigelijk op zoek naar een kabel die ik op de orginele km teller mechanisme kan zetten en die dan overgaat naar een digitaal singaal (dus een...
  6. schuttingdeur

    voetsteun(en) honda vfr gezocht

    Hallo, Ik ben op zoek naar de linker voetsteun voor(links als je op de motor zit) van een honda vfr 750f rc36 1992 of een setje sport (tuning) voetseunen gr patrick
  7. schuttingdeur

    Speciale boutjes gezocht (voor remschijf)

    Ey, ik ben een fighter aan het bouwen en moet de remschijf 4.5 mm naar buiten plaatsen dus ik heb een boutje nodig waarvan het busje 4.5mm langer is. Hiervan heb ik even een afbeelding getekend in paint. Uploaded with ImageShack.us Het is btw een inbus nu. en de maat van het bus...
  8. schuttingdeur

    te koop BI xenon set 8000k

    hallo, Ik heb nog een xenon setje liggen voor op de motor. Hij doet het alleen niet meer heb bij het aansluiten iets verkeerd gedaan daarvoor deed ie het perfect(proef proberen). het gaat om bi xenon 8000k. Geen idee wat het is maar lamp enzo lijken mij nog goed. iemand een lamp nodig...
  9. schuttingdeur

    Voorspartbord zxr750 91'

    Ey ben op zoek naar een voorspartbord van een kawazaki zxr 750 uit 91 Hij moet in een usd vork dus zou ook nog wel eens van een 93 model kunnen zijn weet ik niet zeker . Kleur maakt niet uit word toch overgespoten. greetz schuttingdeur
  10. schuttingdeur

    bandenmaat verander vraagje(voorband)

    Ey, Ik ben van plan om een usd vork van een kawa zxr750 in mijn Honda cb-1 te bouwen. Mijn vraag is de banden maat die ik nu heb is 110 70/17 en die van een kwazakie zxr750 is 120 70/17 zal dit het rijgedrag erg verminderen/verbeteren of is het mogelijk om er een 110 ban...
  11. schuttingdeur

    Het grote gadget's topic

    Post hier al jullie gatget's voor op de motor. greetz schuttingdeur
  12. schuttingdeur

    Wil graag info over remmen verbeteren honda cb-1

    Hallo, Ik heb een honda cb-1. En ik vind die mooie instelbare remhandels en klein rempotje wel mooi. En wat meer stoppie power is nooit mis. 8-) Ik heb nu orginele remklauw 2 zuiger volgensmij. Enkele schijf orgineel Standaard rempot hendel Stalen remleiding voor dat wel ;) Het...
  13. schuttingdeur

    metaal kunststof kleurverschil?

    ey, Ik ben aan het hobby'en met mijn achterlicht en nou heb ik het volgende: Zal ik het plaatje van metaal maken of gaan polyesteren? Ik bestel een bus verf in de kleur van de motor op japarts dus ik wil zo minimaal mogelijk kleurverschil zien. Ik vind het juist mooi om dit soort...
  14. schuttingdeur

    tellerplaten demonteren

    Ey, Ik wil morgen de tellerplaten uit de cockpit van mijn honda cb-1 halen. Ik wil namelijk witte tellerplaten en kmp/h ipv mijlen, alleen hebben ze eerst een scan nodig van mijn oude platen. Nou is mijn vraag hoe kan ik het beste de naald eraf halen, zodat hij niet op een andere waarde...
  15. schuttingdeur

    accu en bevriezen?

    Ey, mischien een domme vraag maar kan een accu van een motor bevriezen? hij staat wel binnen maar daar is het net zo koud als buiten en ze hebben het over -13 -14 dus mvg schuting
  16. schuttingdeur

    Kleine verbouwing CB-1

    ey ik wil van mijn lelijke vierkante achterlicht af dus ik dacht ik post hier maar even want mischien hebben jullie nog leuke ideen. dit is hem nu: niet echt mijn smaak dit achterlicht ik dacht zelf aan een plaatje kuntstof pas het maken in het gat en daar 2 ronde...
  17. schuttingdeur

    Honda cb-1 schakelaar+gashendel rechterkant

    ik ben op zoek naar de schakelaar aan de rechterkant van het stuur waar de dodemanknop en startknop opzit. en de gashandel zoek ik er ook bij. bij mijn eigen is het alemaal een beetgaar startknop blijft hangen enzo dus vandaar. greetz patrick
  18. schuttingdeur

    koplamp honda cb1 doet het niet meer:(

    Ik was vanmiddag mijn gaskabels aan het vervangen. Alles weer in elkaar doet mijn koplamp het niet meer, Grootlicht en dimlicht doen het niet meer en het controlelampje van grootlicht doet het ook niet meer. De rest van de verlichting doet het wel. En ik meet geen stroom bij de koplamp...
  19. schuttingdeur

    olie in luchtfilter cb1

    ey, ik ben ff de gaskabels aan het vervangen van mijn honda cb-1 maar nou ik het luchtfilter eraf heb gehaald zit er olie in de behuising van het luchtfilter zegmaar toen ik het filter eraf haalde die behuising daaronder. nou is mijn vraag is dit slecht of normaal? greetz patrick
  20. schuttingdeur

    xenon nu kapot???

    ey, ik heb laatst een setje xenon gekocht eerst getest natuurlijk(2ehands) deed het. nu bij het aansluiten (ik heb een honda cb1 naked bike) kabels moeilijk weg te werken dus de stekker van de voeding los en op die manier doorvoeren. alleen ik heb perongeluk :$ de stekkers er weer...
  21. schuttingdeur

    ongelukje en nu..

    Afgelopen zaterdag ik mijn motor op de bok zetten halverwege glijd mijn motorlaars van de bok af, Gevolg val om de verkeerde kant op van me af dus ja en dan zit hij op het dode punt en ik hield hem niet mee met de tank tegen een paal aan gekomen dus nu een deuk in mijn tank en lak eraf. Wat...
  22. schuttingdeur

    Gevraagd: brandstoftank honda cb1

    hallo, ik heb laatst een ongelukje met mijn motor gehad en nu een deuk in mijn tank. heeft iemand of weet iemand een tank voor een honda cb1 te liggen. in de kleur smurfblauw eentje zonder schade anders schiet ik er weinig mee op:P
  23. schuttingdeur

    gevraagt brandstof tank honda cb1

    hallo, ik heb een ongelukje gehad met mijn motor en nu zit er een deuk in mijn tank. heeft iemand of weet iemand een tank voor een honda cb1 te liggen met de kleur blauw (smurfblauw) natuurlijk zonder deuken anders schiet ik er weinig mee op.
  24. schuttingdeur

    korte vraag xenon

    de draden van mijn setje xeonon moeten die beide naar de accu dus rood aan de + en de zwarte massa aan de - of moet de zwarte aan het frame?
  25. schuttingdeur

    xenon

    hey, Ik had nog een paar vraagjes over xenon verlichting Kan het altijd ingebouwt worden vanwege de temparatuur, hoeveel warmer word het tenopzichte van een normale lamp. Word het zicht echt stukken beter en zien mensen je beter ook overdag dat mensen je zien? Wat kost een goed setje...
Terug
Bovenaan Onderaan