Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: HengHeng
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. HengHeng

    Macna textiel jas en broek maat L

    Te koop omdat ik mijn Rev'it set meer aan heb dan deze: Macna broek type Valley, kleur zwart - Voorzien van een losse binnenbroek welke makkelijk is te verwijderen (zomerse dagen) - Linker knie stuk heeft een lichte beschadiging, bijna niet zichtbaar als je het pak draagt - Maat: L...
  2. HengHeng

    Acumen alarm uitzetten

    Gisteravond wilde ik mijn motor weer binnen zetten. Hiervoor wil ik het ingebouw Acumen alarm uitschakelen. Knop op de afstandbediening gebruikt, gaf geen gewenste reactie. Ook niet met de reserve afstandbediening. De bewegingssensor staat uit dus gewoon binnen kunnen zetten. Het led-lampje...
  3. HengHeng

    Richtingaanwijzer piep-piep-piep

    Piep Piep Piep....... Dat is het geluid waar ik naar moet luisteren als ik met mijn GSF650 K6 voor het stoplicht sta te wachten en ik mijn richtingaanwijzer aan heb staan. :N Na een seconde of 8 gaat deze, ter herrinnering, piepen. Is dit ook uit te zetten?
  4. HengHeng

    Zomerjack Fastlane® Racing, RED

    Nog nooit gedragen, gewoon te veel kleding in huis! kort jack, zwart/rood Kort en sportief jack met opgestikte badges. Buitenmateriaal: 450D Polyester Schouders en buitenkant van de armen zijn versterkt met 1680D Polyester voor extra veiligheid Netvoering Uitneembare en gewatteerde...
  5. HengHeng

    Motormover gezocht

    Voor ik ga kijken naar een nieuw exemplaar pols ik even hier of er iemand een motormover over heeft en deze wil verkopen. Beetje omgeving Hoofddorp eo. Betreft een motormover waar je met de middenbok op staat.
  6. HengHeng

    Suzuki GSF650 Bandit miles/h -> km/h

    Ik heb een Suzuki GSF650 Bandit uit 2006 op het oog welke uit de UK komt. Hij is nu voorzien van een digitaal klokkenspel op basis van miles/hour. Is dit bij dit model om te zetten naar km/uur of kan dat helaas niet bij dit model? Ik heb het boekje niet dus daar kan ik het niet in opzoeken.
  7. HengHeng

    CBR600F 1992 in goede staat € 2.100,00

    *O* 27-06-2009 VERKOCHT ! *O* Te koop wegens aanschaf Suzuki GSF650 Bandit K6: Honda CBR600F Bouwjaar: 1992 Kleur: Rood/zwart Kilometerstand: 49.700 km Plussen / Extra’s: - WP voorvork veren - Technoflex schokbreker - Devil sportuitlaat - PUIG dubble bubble ruitje - Braking...
  8. HengHeng

    Ervaringen Van Zweeden Motoren

    Wie van jullie heeft ervaringen met Van Zweeden Motoren uit Middelburg? Ik heb de zoekfunctie gebruikt en naast vele mooie reizen naar Zweden kom ik 1 korte reactie tegen dat netjes met je spullen omgaan. Iemand nog recente ervaringen gehad / gehoord? http://www.vanzweedenmotoren.nl/
  9. HengHeng

    CD-Rom Vekabest theorie A

    Te koop aangezien ik mijn theorie al een tijdje binnen heb. Mag weg voor 10,00 euro (excl. verzendkosten). Kopie Vekabest site:
  10. HengHeng

    Samen Garagebox huren in Hoofddorp?

    Aangezien ik zelf geen plek kan vinden in een geschikte stalling onderzoek ik hierbij de mogelijkheid of er mede MF-ers zijn in Hoofddorp die gezamelijk 1 garagebox willen gebruiken voor de stalling van 4 motoren. Het is de bedoeling dat ik de garagebox huur en onderverhuur aan de mede...
  11. HengHeng

    Mogelijke onderverhuur garagebox Hoofddorp

    Aangezien ik zelf geen plek kan vinden in een stalling onderzoek ik hierbij de mogelijkheid of er mede MF-ers zijn in Hoofddorp die gezamelijk 1 garagebox willen gebruiken voor de stalling van 4 motoren. Het is de bedoeling dat ik de garagebox huur en onderverhuur aan de mede MF-er(s)...
  12. HengHeng

    Gezocht: Stalling motor in Hoofddorp eo

    Gezocht: Stalling voor mijn Honda CBR600F. 1 keer omwaaien overleef ik nog wel, een 2e keer niet. Vandaar dat ik een stalling zoek waar ik redelijk makkelijk toegang toe heb om ook op een mooie zondagmiddag te kunnen rijden. :] Delen van een stalling is geen bezwaar. Wat mag dit kost...
  13. HengHeng

    Devil uitlaat vraag

    Bij overname van mijn Honda CBR600F uit 1992 zat hier een fijne Devil sportuitlaat onder. Geluid is fantastisch maar of iedereen er zo over denkt.... :] Nu zit er geen sticker meer op en kan ik geen code o.i.d. vinden om te achterhalen welke uitlaat van Devil dit is en in hoevere deze over...
  14. HengHeng

    Voorstelrondje

    Hey, ook ik zal mij even netjes voorstellen. Ik ben Joost, 28 jaar en inmiddels bezig met lesje 5 voor het rijbewijs A (inmiddels al lang binnen. Ben ondertuseen al druk op zoek naar alles wat met motoren te maken heeft, waaronder een eigen 2e hands motor :] Iemand kennis van de Yamaha...
Terug
Bovenaan Onderaan