Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MrLeon
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MrLeon

    Motor start niet door alarm

    Hallo ik heb een Honda CBR1000RR uit 2005 met een Cobra Spyball alarm. Ik heb deze ochted nog met de motor gereden en toen voor het huis gezet. Nu wou ik deze middag even een stukje rijden en nu wil de motor niet meer aan. Het alarm doet het nog prima hij gaat nog af enzo alleen het starten...
  2. MrLeon

    Motor probleem

    Ik heb vorig jaar mei een kawasaki zx6r uit 2005 gekocht bij een dealer. Op deze motor zat 6 maand garantie. In die laaste 10 dagen (dit was in November) van de garantie is de motor op 3 cilinders gaan lopen. Hij liep vooral in de lage toeren tot en met 4 duizend toeren op 3 clinders en bij de...
  3. MrLeon

    Kawasaki Zx6r op 3 cilinders

    Hallo, Ik loop nu al een tijdje met dit probleem en ik snap er weinig van. :? Nu heb ik een Kawasaki zx6r uit 2005 die af en toe op 3 cilinders loopt. De ene dag doet hij het perfect en de volgende dag doet hij het dramatisch ivm 3 cilinders. Ik heb vorige week een andere motor gekocht en...
  4. MrLeon

    Zx10r of CBR1000RR

    Halloo :W Na een paar jaar een 600cc gereden te hebben wil ik wel eens een 1000cc proberen. Nu is mijn oog op een Kawasaki zx10r en een Honda CBR1000RR Repsol edition beiden bouwjaar 2005 gevallen. De kawa heeft 26.000 km gelopen en de honda 50.000 km maar nu kost de zx10r die ik op het...
  5. MrLeon

    zx6r uit 2005 loop op 3 cilinders

    Ik Snap der niks van. Ik reed maandag door de regen naar huis en heb de motor onder een afdak gezet en toen deed het nog prima. Nu start ik hem net en loopt hij opeens op 3 cilinder. Hij trekt totaal niet op maar soms in de hoge toeren wil die weer op 4 cilinders lopen en trekt hij weer echt...
  6. MrLeon

    Punten rijbewijs

    Ik heb de vraag of als je een punt op je rijbewijs krijgt, moet je daar dan ook een brief van ontvangen of zo iets dergelijks ?
  7. MrLeon

    Demper verwisselen

    Ik ben bezig met het verwisselen van de demper van een kawasaki zx6r uit 2005. Nu heb ik de orginele demper der al af maar nu zit hij nog vast met een uitlaat klep (denk ik, zie foto 2) Maar nu zit dit niet op mijn nieuwe demper (zie foto 1). Nu is de vraag is dit erg ? en zo niet hoe...
  8. MrLeon

    gezocht Demper voor kawasaki zx6r 2005

    Gezocht een sport demper voor de kawasaki zx6r 2005. Maakt niet uit welke. Email me maar Leondekrosse@hotmail.com
  9. MrLeon

    Tik in 4e 5e en 6e gear zx6r uit 97

    Ik heb een kawasaki zx6r uit 97. nu heb ik in de 4,5 en 6 versneling iets geks. ik weet niet was het is maar er tiks of slaat iets in het blok. ik kan het voelen vooral in de linker voet step ik voel daar steeds een tik. ik dacht eerst dat het de miss de ketting was maar als ik de kopeling...
  10. MrLeon

    Uitlaat in de eifel

    Ik weet dat hier al veel topics over zijn maar geen 1 heeft echt mijn vraag beantwoord. Ik wil weten: Ik ga naar de eifel zonder E keur merk en zonder DB killer, Nu word ik aangehouden. Ik zal een bon krijgen (Iemand een idee hoeveel?) maar de grootste vraag is mag ik hierna gewoon door rijden ??.
  11. MrLeon

    Orgineel uitlaat

    Ik ga van het weekend lekker naar de eifel, maar ik heb een uitlaat zonder e keur merk en zonder DP killer. Ik denk dat de buurtjes dat niet zo op prijs stellen als ik word gecontroleerd. Dus ik heb even gekeken op marktplaats voor een orgineele uitlaat voor een Zx6r uit 97. Maar er is maar 1...
  12. MrLeon

    Motor+Duif+110km/uur = Bloed

    Jaa hoor |( Als het geen gieter is, is het wel een duif dat voor men motor springt :S Ik was lekker aan het rijden met snelhied van 110, Zie ik in men ooghoek iets grijs/wits. Ik doe men ogen dicht uit reflex voel een harde klap tegen me nek en ik doe men ogen weer open en daar lag...
  13. MrLeon

    Ik weet het niet meer :P

    Hallo ik heb een kawasaki zx6r uit 97 waar ik wat probleempjes mee heb. het begon allemaal een maand of 2 geleden. Hij begon te haperen in de laage toeren. opzich niks ergs want ik kan nog steeds rije maar het is toch irritant. ik had de luchtfilterbox der afgehaalt en liep hij wel weer...
  14. MrLeon

    Luchtfilter

    Ik heb een kawasaki zx6r uit 97. Nu haperde deze nog al vaak en ik wou vandaag de bougies vervangen. Maar ik kwam der achter dat ik niet de juiste sleuteldop had. Ik had dus de hele luchfilter box der afgehaalt en ik denk ik probeer hem zo eventjes. En hij loopt nu inderdaad goed. Dus zonder...
  15. MrLeon

    Welk bougie

    Ik ga voor het eerst de bougies van mijn kawasaki zx6r uit 97 vervangen. Weet iemand misschien welke der in gaan. Zodat ik ze als het nodig is alvast kan bestellen. En nee ik kan op dit moment niet even een bougietje uit men motor plukken :P
  16. MrLeon

    Motor happert

    Ik heb een kawa zx6r uit 97. Nu hapert die best vaak in de lage toeren tot zon 4k. daar boven trekt hij wel weer gewoon door. Iemand een idee wat dit kan zijn ?
  17. MrLeon

    voorvork keering lek

    Ik heb een kawasaki zx6r uit 97 en kwam er achter gister dat de rechter voorvork keering lek is. Ik ben zelf geen handige sleutelaar dus vroeg me af hoeveel dit zou kosten bij een motor zaak om dit te laten maken. ik denk dat ik zelf de vork der wel af kan krijgen. Dus alleen de vork naar de...
  18. MrLeon

    Olie lek

    Ik heb gister mijn eerste motor gekocht een Kawasaki zx6r uit 97. Ik heb hem naar huis gereden en toen ik hem neer zette merkte ik op dat hij wat olie lekte. Af en toe een drupje viel naar beneden. Nu ben ik even naar men buurman gegaan en die zei dat het miss de olie filter was. De olie is...
  19. MrLeon

    Theorie certificaat kwijt :S en niet meer nodig :)

    Ik kwam zo juist net 2 dagen voor men AVD der achter dat men theorie certificaat niet meer in mijn motor pak zit. Ik heb al lopen zoeken thuis maar hier licht hij niet. Dus mijn enigste hoop is dat hij nog op de rijschool ligt. Maar als dat niet het geval is en ik ben hem echt kwijt heeft dit...
  20. MrLeon

    vraagje !

    Ik heb vrijdag men avd en als ik slaag ga ik Zaterdag een kawasaki zx6r kopen. Ivm met niemand anders met een A die hem terug kan rijden wou ik dit zelf dan maar doen. Als ik vrijdag men RDW aanvraag bij de gemeente krijg ik hem pas na het weekend. Dus rij ik dan wettelijk zonder A rijbewijs...
  21. MrLeon

    Rem Blokjes vervangen

    Ik kan een kawasaki zx6r 1997 kopen. Maar daar moeten wel alle rem blokjes van worden vervangen. Heeft iemand misschien een idee hoeveel dit ong. zou kunnen kosten als ik dit bij een dealer zou laten doen ?
  22. MrLeon

    schakel probleem

    oke ik heb een probleem met nutraal en 1 als ik voor een stoplicht sta en doe hem van zen nutraal in zen 1 en het nutraal lampje gaat uit maar als ik dan wil weg rijde staat hij soms nog in zen nutraal en dan mot ik nog een x een tik geven (al bewegend) om hem in zen 1 te krijgen. Dit...
  23. MrLeon

    Hoe reageren de vrouwtjes of mannen (voor de vrouwen)

    hoe reageren ze als je zegt dat je op een motor rijd vinden ze dat gaaf en zouden ze graag een date met je willen ? :+ vertel jullie verhalen !! *O*
  24. MrLeon

    Motor of auto ?

    Hallo, Ik zit al een tijdje met dit probleem. Ik weet namelijk niet wat ik nou moet doen eem motor rijbewijs halen of een auto rijbewijs. men oom heeft een autorijles school en van hem krijg ik 50% korting. ik weet niet wat dan goedkoper is. Ik vind een motor echt vet }) en een auto best...
Terug
Bovenaan Onderaan