Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ghulst
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ghulst

    Hepco en Becker Journey koffers

    Nette set Hepco en Becker zijkoffers. Ik gebruik ze niet meer, omdat ik Touring zijkoffers heb voor de GS. Natuurlijk heb ik een sleutel die op alle vier de sloten past. Deze koffers kosten nieuw €419. Rekken voor deze koffers worden voor heel veel motoren nog gemaakt. De koffers zitten heel...
  2. ghulst

    Onderdelen XJ550

    Ik heb hier nog een berg onderdelen voor yamaha's XJ 550. Ik ben geen sloper, heb ze gewoon over van mijn XJ550 project. Dit zit er in ieder geval bij: achterlicht voorwiel kabelboom schakelaars schokdempers claxon 1 maxim knipperlicht startmotor ketting beschermer...
  3. ghulst

    Doos met motorbladen

    Grote doos motorbladen. Motor, Motor & Toerisme etc. Geen nieuwe. ;) Wel leuk ook met jaren 80 tests van eencilinder offroads etc. Zo op te halen. (Mocht jij nog een hoog cross stuur hebben liggen, dan zoek ik nog zoiets.)
  4. ghulst

    Demper GSXR600

    Originele demper van een GSXR600. Gekocht voor een project dat niet doorging. Nette staat. Vraagprijs €45 Staat ook op Marktplaats
  5. ghulst

    Bagageset: 2 zadeltassen en een roltas

    Ik heb hier een hele set liggen van twee zadeltassen en een bagagerol die je aan elkaar kunt maken. De set is van MotoDetail en ik denk dat hij gekocht is bij Louis in Duitsland of bij Motozoom. Bij beiden staat de 'vernieuwde' versie van deze tassen nog steeds op de site voor €99. Ik heb de...
  6. ghulst

    Gestolen Goes: Varadero MB-RG-72

    Hij is niet van mij, maar een heleboel extra ogen zijn in bij elke diefstal zeer welkom. Afgelopen nacht is de Varadero van Gert Jan Grip (ja, van de motorrijschool in Goes) gestolen bij zijn huis. Ongelofelijk balen dus. Volgens mij zit Gert Jan niet zelf op MF, dus zet ik hem er maar even...
  7. ghulst

    Bediening draait wat mee met gashendel

    Vanavond voor het eerst eens aan het sleutelen aan de XJ600. De gashendel draaide stroef, dus de stoute schoenen aangetrokken en hem uit elkaar gehaald. De twee schroeven uit de behuizing en alles kwam vrij snel los. De gaskabel uit het draaiende deel van de gashendel gehaald en de kabel...
  8. ghulst

    Demper ingang 44 - 50mm

    Voor een uitlaat voor mijn XJ600 uit 90 ben ik op zoek naar iemand die nog een demper heeft slingeren voor een 'goed doel'. ;-) Liefst een alu of zwarte demper met een pijp diameter tussen de 44 en de 50mm.
Terug
Bovenaan Onderaan