Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bjornl
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bjornl

    Suzuki Gsx-r 600 K1, 2001, 31.944Km

    Te Koop aangeboden: Een super nette Suzuki Gsx-r 600 k1 in een super mooie kleurstelling die je niet zo heel veel ziet! Merk: Suzuki. Type: Gsx-r 600 K1. Kleur: Blauw, Zwart, Geel. Bouwjaar: 2001. Km stand: 31.944. Vermogen: 111.6Pk, 65.9Nm. op het achterwiel. (dyno testbank...
  2. bjornl

    Pirelli Diablo 120/70-ZR17 M/C (58W) Voorband

    Te Koop: Pirelli Diablo voorband, Merk: Pirelli Type: Diablo Maat: 120/70-ZR17 M/C (58W) Profiel: 3,5MM Band is nog heel mooi rond. Heeft hooguit een keer 2000km gemonteerd gezeten, dus kan nog vele Km's mee. Band te koop aangeboden omdat ik een set Michelin Pilot Power heb laten...
  3. bjornl

    Linkpijp Suzuki Gsx-r 1000

    Te Koop: een Linkpijp voor een suzuki gsx-r 1000. bij aankoop van een demper voor mijn gsx-r 600 kreeg ik deze linkpijp er bij, maar deze ben ik niet nodig voor mijn motor, daarom bied ik deze te koop aan. voor meer info: prive bericht of stuur een mail. Zie foto's!
  4. bjornl

    Honda CBR 600F (PC31) 25KW op Kenteken,of vol vermogen !

    Te oop aangeboden: Een zeer nette/goed onderhouden Honda CBR 600F. Deze word te koop aangeboden wegens einde 25kw periode, en ik over ga stappen op een zwaardere motor. Ik heb hier 2 jaar met veel plezier op mogen rijden, het is echt een super fijne motor! De motor is volgens de...
  5. bjornl

    Tips voor: Nieuwe Multimeter kopen

    Tips gevraagd, ik wil een nieuwe multimeter aan gaan schaffen. ben een tijdje in het bezit geweest van een goedkoop bouwmarkt metertje, maar die is inmiddels al overleden. ik wil nu wat meer gaan besteden en dan een goede multimeter kopen zodat ik daar jaren mee vooruit kan. dus is het...
Terug
Bovenaan Onderaan