Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Griff
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    DAINESE DYNO PRO D1 Motorschoenen - Advies gevraagd!

    Voordat ik reacties krijg met "gewoon even gaan passen ergens" - Deze schoenen lijken niet aan te slepen en heb ze nergens kunnen vinden in een motorzaak, alleen online. Wel volle laarzen van Dainese tegengekomen, maar deze zitten toch net ff anders dan een schoen qua maat denk ik. Ik zou graag...
  2. G

    Welke voorpartij passend op zx6r '99?

    Ok, ik ben dus op mn plaat gegaan en heb daarbij de voorkant aan stront gereden.. Nu vroeg ik me af welke kroonplaten, voorpoten etc er allemaal op een zx6r uit '99 passen? Als het toch vervangen moet worden dan liever meteen goed. Dus hoe zit het met de compatability van kawa's? Kunnen...
  3. G

    Lichte motorscooter (100-125cc) interessant?

    Ik vroeg me af hoe julie denken over (lichte) motorscooters. Zouden julie het bijvoorbeeld interessant vinden om naast een koekblik een motorscooter aan te schaffen voor gebruik in de stad of bij drukte? Vaak zijn deze lichtere motorscooters niet al te duur in aanschaf (2500-4000 nieuw)...
  4. G

    Griff komt ook om het hoekje kijken..

    Hey MF'ers, mn naam is Griff, (toch wel?) ben 21 jaartjes oud, en net begonnen met m'n motorlessen.. (na het contstante aandringen van een donderpoes fanaat... :] ) En ik kan eerlijk zeggen, ik heb er geen spijt van! Integendeel.. I'm loving it! :] (..en nee, ben geen lid van het...
Terug
Bovenaan Onderaan