Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: stievie1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. stievie1

    KTM SX 250 '01

    Hallo. Vrijdag ga ik een KTM SX 250 ophalen uit 2001. Maar ik zat hier en daar wat reviews en specs te lezen. En ik kwam iets tegen over een Close-Ratio en Wide-Ratio. Bij een SX is het een Close-Ratio en bij een EXC is het een Wide-Ratio. (ik weet wel dat het met je versnelling tijd te...
  2. stievie1

    Helmcamera kopen?

    hoi hoi :W ik had een helm camera gespot op internet maar kan hem niet in Nederlandse zaken vinden :( weet iemand waar ik die camera kan kopen in Nederlandse winkels? Ik vind dat verschepen maar niks. Ik weet niet hoe het dan met de garantie zit maar volgens mij loop je dan echt te...
  3. stievie1

    Krukas 125 hetzelfde als 250?

    hallo, zoals dus in de titel staat wil ik graag weten of een 125cc krukas in een 250cc motor kan... De krukas van de Suzuki RM250 uit '87 is uitgelubberd en weet ik veel wat maar we hebben nog een RM125 krukas (ook uit '87) ik hoor het graag! :W
  4. stievie1

    CDI testen?

    Kan je een CDI testen of hij nog goed is? zo ja, hoe moet dat dan? O-) thx! :W
  5. stievie1

    Suzuki RM250 probleem?

    zoals in de titel staat hebben wij dus een probleem met de suzuki rm250 uit '87... in zijn vrij en met koppeling in klinkt ie erg goed.. maar zodra je der mee weg rijd dan is hij zo traag als een slak. de ontsteking heeft al op alle standen gestaan maar niks hielp. weet iemand de stand...
  6. stievie1

    KTM 360exc trekt slecht op!

    hoi ik heb een probleempje met mijn KTM ... als ik 10 km/u rijd in zijn 5 dan trekt hij rustig op ... maar als ik in zijn 1 optrek dan trekt hij ong evensnel op als in zijn 5 :? ik heb ook nog een suzuki rm 125 maar de KTM houd de RM echt totaal niet bij ... en ik moet met de KTM ook...
Terug
Bovenaan Onderaan