Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BasH88
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. BasH88

    Yamaha mt 09 comfort zadel te koop

    Mijn Yamaha mt 09 SP is verkocht en heb het comfort zadel nog over. Past op elke MT 09. Mocht je interesse hebben. Stuur maar een PM.
  2. BasH88

    Zwarte race engel te koop

    Stoere Zwarte race engel te koop. Yamaha YZF-R6 uit 2005 dit is te zien aan de upside-down voorvork wat het 2003 en 2004 niet hebben. De motor staat er netjes bij en heeft 28728 km gereden. Heeft wel wat gebruiks sporen maar de motor is dan ook al 15 jaar oud. Eind vorig jaar heeft de motor...
  3. BasH88

    Yamaha MT 09 SP

    Zeer mooie Yamaha MT 09 SP uit 2018 te koop. Ik heb de motor nieuw gekocht maar rij er te weinig op daardoor gaat hij in de verkoop. De MT heeft ook een aantal extra's: -Yamaha tank pad -Yamaha LED knipperlichten rondom -Yamaha kentekenplaat houder met MT logo -yamaha zijstandaard verbreder...
  4. BasH88

    Suzuki GSR 600 uit 2007 met nieuwe banden!

    Deze zeer mooie Suzuki gsr 600 is van mijn vriendin. Maar die heeft iets anders op het oog vandaar dat deze verkocht moet worden. De gsr is altijd netjes onderhouden en heeft nu 15327 km gereden (kan nog oplopen :] ).Origineel Nederlandse motor. De motor komt uit 2007 en heeft de volgende...
  5. BasH88

    te koop: set 43 mm clip-ons LSL

    ik heb een set LSL clip-ons te koop met zwarte stokjes. de binnen diameter is 43 mm en de stokjes zijn 28 cm lang. passen op een yamaha r6 tot en met 2004 een honda hornet 900 van 2002 tot 06 en waarschijnlijk nog wat motorfietsen. origineel zijn alleen de clip-ons al 139 euro daar komen de...
  6. BasH88

    te koop: set 43 mm clip-ons LSL

    ik heb een set LSL clip-ons te koop met zwarte stokjes. de binnen diameter is 43 mm en de stokjes zijn 28 cm lang. passen op een yamaha r6 tot en met 2004 een honda hornet 900 van 2002 tot 06 en waarschijnlijk nog wat motorfietsen. origineel zijn alleen de clip-ons al 139 euro daar komen de...
  7. BasH88

    Stoere Honda cb 900 f Hornet!

    Na heel lang twijfelen zet ik mijn trouwe honda toch te koop. Omdat ik een andere motor op het oog heb. Het gaat hier om een CB 900 f Hornet uit 2002 met op dit moment 17500 km (kan nog bij komen maar is logisch met dit mooie weer) de achter band is goed de voorband begint wat dun te worden...
  8. BasH88

    Suzuki GSR 600 met ABS uit 2007

    te koop: een mooie suzuki gsr 600 met ABS uit 2007 in de mooie zilver-grijze kleur de motor heeft net +- 12750 km gelopen en bij 12000 zijn beurt gehad de bandjes, remmen, tandwielen en ketting zijn nog in goede staat. als extra's heeft deze motor o.a.: handvatverwarming, valdoppen een verhoogd...
Terug
Bovenaan Onderaan