Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bartje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Bagster FJR 1300 blauw (model 2001-2003)

    Wegens overcompleet bied ik een bagster voor een FJR 1300 aan. Catalogusnummer 1420B. Passend bij de blauwe kleur die in de beginjaren (2001-2003) is gebruikt. Dit is de "felle" blauwe kleur. Richtprijs €60,-
  2. B

    Powercommander 3 USB voor FJR 2003-2005

    Wegens niet gaan gebruiken bied ik de hier liggende PCIIIUSB aan. Het ding is voorzien van de meest recente software door de distributeur en kan zonder problemen in een FJR worden gehangen. Wordt geleverd incl. de 9 volt connector en de software CD. Vraagprijs 130,- excl. verzenden...
  3. B

    Problemen met 12volt plug

    Hoi hoi, Van de week eindelijk eens tijd gemaakt om een 12volt plug op mijn motor te monteren. *O* Wel eentje van het formaat sigarettenaansteker, maar dat mag de pret niet drukken. Netjes op de accu aangesloten en afgezekerd met een zekering van 10A. Als ik nu echter iets in de plug...
  4. B

    HJC CS-12 Blauw/zwart

    Omdat ik inmiddels een poos geleden een Shubert heb aangeschaft ligt deze HJC hier eigenlijk alleen maar stof te vangen. Hij is ongeveer een jaar gebruikt en heeft derhalve ook gebruikssporen. Omdat hij eigenlijk, stiekem best in de weg ligt mag hij weg voor 47,50 excl. verzenden. Ophalen...
  5. B

    Honda CBR600F PC35 (2002) onderdelen

    Orginele uitlaat a €25,- alleen af te halen Set orginele knippers a €15,- helaas is van een glaasje het bevestigingsoogje losgebroken, desondanks blijft het glaasje wel goed zitten. Zonder stekkers. Verzenden van de knippers a 7,- Gr, Bart
  6. B

    CBR 600F PC35 onderdelen

    Orginele fabrieksuitlaat. Mag weg voor 20,- Orginele kuipruit. Mag weg voor een tientje. Verzenden van de kuipruit behoort tot de opties. Uitlaat liefst afhalen.
  7. B

    Undertail CBR600FS

    Wegens verkeerde aanschaf (foute info verkoper) heb ik nu een undertail voor een CBR600FS waar ik niets mee kan. De undertail heeft normale gebruikssporen en ziet er verder prima uit. Ik heb er €125,- voor betaald en wil er €100,- voor hebben.
  8. B

    Middenboksteun Laser uitlaat CBR600F

    Voor mij Laser Duotech uitlaat ben ik opzoek naar een middenboksteun voor op mijn CBR600F uit 2002. Schijnbaar zijn deze er wel, echter ik kan ze nergens vinden. Wie kan mij eventueel aan een steun helpen of mij vertellen waar ik ze moet zoeken? Bedankt! Bart
  9. B

    Even voorstellen; Bart

    Hi, Ik ben Bart, 26 jaar sinds maart '08 officieel in bezit van A-rijbewijs. Eigenlijk direct een zilvergrijze CBR 600F uit 2002 gekocht. Woon- en werkachtig in de omgeving van Almere.
Terug
Bovenaan Onderaan