Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nitrogen
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Nitrogen

    Circuitkuipen gsxr1000 2005 gezocht

    Ola Ik zoek circuitkuipen voor m'n gsxr1000 k5. Het liefste met tankcover. Ik hoor het graag. Stefan apeding Wiessenberg.net
  2. Nitrogen

    Gezocht: Kuipruit CBR 600F 1995

    Tijdens een verhuizing heb ik de kuipruit van de 600f van m'n vriendin gebroken. . dus voordat ze m'n hart breekt wil ik graag een andere voor haar regelen ;) Het betreft een Honda 600F van 1995. Heb je nog iets liggen, ik hoor het graag. Stefan apeding wiessenberg.net
  3. Nitrogen

    Te koop: Gsx-r 750 K3

    GSX-R 750 K3 te koop. Omdat ik nu al een poosje een gsx-r1000 heb staan is het tijd voor de trouwe 750 om een nieuwe eigenaar te vinden. Ik rij er lage 1:58ers mee op Assen, maar er zijn er genoeg te vinden die hier aanzienlijk harder mee kunnen gaan. Het is een heerlijke stuurfiets en...
  4. Nitrogen

    Schakelpook gilles tooling gezocht

    Kan iemand mij ook vertellen of ik van Gilles Tooling een losse schakelpook kan bestellen? De huidige is uitgelubberd en geeft speling, hoe hard ik hem ook aandraai.. Mvg, Stefan
  5. Nitrogen

    Tankcover gsxr 1000 k6

    Voor mijn circuitmotor ben ik op zoek naar een nieuwe tankcover. Betreft dus een gsx r 1000 uit 2006. Wordt gespoten, dus kleur is niet belangrijk. Wie o wie. . .
  6. Nitrogen

    Gezocht. Goede achtershock en rcs19 voor gsxr 1000 k6

    Hallo all, Voor mijn gsxr 1000 k6 ben ik op zoek naar een fatsoenlijke achtershock en ook nog een brembo rcs19. Wie heeft of weet er wat. Stefan
  7. Nitrogen

    Gezocht: Dikke duuzend! GSXR/ZX10

    Goedendag, na 2 jaar met veel plezier op mijn k3 gsx-r 750 rondgestuurd te hebben vind ik het tijd voor een nieuwe uitdaging. Ik wil graag iets nieuwers rijden en meteen de overstap naar een 1000 wagen (of er moet me heeeel voordelig een 750 voor de voeten komen) Ik heb een voorkeur voor...
  8. Nitrogen

    Gezocht. Bandenwarmer voor voorband

    Aangezien mijn huidige bandenwarmer zojuist overleden is ben ik met spoed op zoek naar een nieuwe bandenwarmer voor mijn voorband. Uiteraard 17 inch. Stefan
  9. Nitrogen

    Gezocht: Voorband Supercorsa SC2

    Omdat er nog een paar circuitdagen aankomen ben ik nog op zoek naar 1 of meerdere nette voorbanden. Supercorsa SC2 Indien de prijs goed is en je hebt een setje zijn achterbanden ook welkom. Gaat op een gsxr 750 uit 03 dus een 200 past niet achter :)
  10. Nitrogen

    Gezocht: Blok Honda 900RR Fireblade sc33 `99

    Hallo, Mijn oude trouwe blade heeft een vers hart nodig. . iemand toevallig nog iets liggen of op de hoogte van een technisch goed blok wat nog ergens op de plank ligt? Indien iemand nog een goede versnellingsbak voor weinig heeft ben ik ook al een eind op weg. Stefan apeding...
  11. Nitrogen

    Gezocht, dag Spa Francorchamps 8 of 9 augustus

    Ik ben weer eens te laat geweest met inschrijven en ben nog op zoek naar iemand die onverhoopt toch niet kan op 8 of 9 augustus. Stefan apeding wiessenberg.net
  12. Nitrogen

    Gevraagd: Blok Yamaha TT600

    Aangezien het blok van m'n oude TT600 weer eens de koppakking eruit geblazen heeft ben ik op zoek naar een ander blok. Met een andere kop zou ik ook al een eind komen. Ik zoek ook nog een nieuw rubber voor aan de carb. De vorige is met demontage van het blok gescheurd. Wie o wie kan mij...
  13. Nitrogen

    Apeldoorn #40 The Racing Clan

    Deel 40 alweer, steeds meer clanners vinden hun weg naar het circuit, zelfs de dames doen tegenwoordig mee. spa zal dit jaar voor het eerst onveilig gemaakt worden, nadat Assen, Zandvoort, de Ring en Almeria al aan de beurt zijn geweest... Zal dit deel de Bad to the Bone tour 2009 deel II...
  14. Nitrogen

    Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 54

    :9 *O* Deeltje 54 *O* :P !!!Voor en door 900RR rijd(st)ers!!! ホンダのfireblade Het Weer Blijft het droog? Onze meetings: 28 Juni 2009, BBQ bij Nitrogen!!! Oene (Gem. Epe, Gelderland) Wie waren erbij: - Blademaster - Capactus - Detox - Erikje -...
  15. Nitrogen

    Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic Deel 51

    :9 *O* Deeltje 51 *O* :P !!!Voor en door 900RR rijd(st)ers!!! *O* *O* *O* Er is nieuwe 900RR kleding *O* *O* *O* T-shirt, zonder nick itt tot voorbeeld (Prijs 17,50 verz. kosten 2,00): Polo (Prijs 20,00 verz. kosten 2,00): Bodywarmer (Prijs 30,00 pakketpost 6,75)...
  16. Nitrogen

    Het Honda CBR 900RR Fireblade topic deel 45

    :9 *O* Deeltje 45 *O* :P ホンダのfireblade Het Weer Blijft het droog? Interessante lopende topics Slachtfeest CBR900RR '98 in progress! Wheelie lessen van Da Liks!!! 900RR-topic Wheelie meeting maart 2009 (€ 25,- p.p) 01 - Blademaster 02 - Erikje 03 -...
  17. Nitrogen

    Tijn's grote 1000RR P*rno poser Topic

    Deeltje 1 van dit ongetwijfeld weergaloos drukke topic, die zonder twijfel het record van snelst gevulde topic gaat breken. . Voorzetje voor Tijn ;
  18. Nitrogen

    Het Honda CBR 900RR Fireblade Topic deel 35

    :9 *O* Deeltje 35 *O* :P ホンダのfireblade Het Weer Blijft het droog? Interessante lopende topics Slachtfeest CBR900RR '98 in progress! Onze meetings: 1. 2007 - Honda CBR 900RR Posbank meeting 7 juli 2007 2. 2007 - 2e M&G CBR900RR Fireblade topic 2007 3...
  19. Nitrogen

    Demper + stuurdemper Fireblade '99 gevraagd

    Dag dag, ik ben voor mijn Honda 900RR Fireblade nog op zoek naar een nieuwe demper (bij voorkeur akrapovic of 2brothers) en ben daarin niet echt merkgebonden. Ook ben ik nog op zoek naar een fijne stuurdemper voor deze topfiets. Hebben jullie nog iets liggen? PM me dan even :)
  20. Nitrogen

    Nitrogen - Fireblade SC 33 '99

    Hallo dames en heren
Terug
Bovenaan Onderaan