Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Maver
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Maver

    Raask rem-schakelset CB750 K7

    Hallo, Gisteren eindelijk begonnen met het monteren van wat nieuwe onderdelen op mijn K7 waaronder een Raask setje wat ooit van Jos (Joaaas) is geweest. En nu blijkt dat de kickstarter niet meer werkt (past), zie foto's. Hoort dit zo of heb ik het setje verkeerd gemonteerd, als dit zxo...
  2. Maver

    Gezocht: Sportbuddy honda CB750 k7

    Hoi, Ben dus op zoek naar een sportbuddy die op een CB750 k7 past. Om mijn k7 een wat sportievere look te geven, in het kader van deze verandering ben ik ook geintereseerd in m-sturen, clip-on's, lamporen, rear sets voor schakel en remsysteem. Eigenlijk het complete pakketje :Y , maar...
  3. Maver

    CB 900f bold'or caferacer??

    Hallo, Ik volg nu al een tijdje dit forum, en ben van plan een caferacer te gaan maken. Hiervoor wil ik graag een jaren 70 honda cb gebruiken, het valt mij op dat hiervoor eigenlijk nooit een cb 900f wordt gebruikt..... Waarom is dit? Een 900f zou toch prima als basis kunnen dienen? :9
  4. Maver

    Even voorstellen.....Maver...toekomstige caferacer??

    Hallo, Bij deze even een introductie, mijn naam is Mark en behaal hopelijk op 29 juli mijn rijbewijs. :] Tot die tijd is het zoeken naar een geschikte motor voor een leuk caferacer project..(optisch dan, aangezien ik geen garage bezit). Vanaf nu zal ik me storten op de forums! :Y...
Terug
Bovenaan Onderaan