Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MotoMarz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MotoMarz

    Kruimelpad

    Onder een topic staat een lijstje vergelijkbare onderwerpen. Zou het kruimelpad dat nu onder die lijst staat, er boven kunnen? Dan kun je na de laatste post op de pagina meteen via het pad weer terug. En als je wel geïnteresseerd bent in vergelijkbare onderwerpen kun je iets verder naar...
  2. MotoMarz

    Reparatie project

    OK, ja, sorry! Dit gaat over een auto. Ik plaats het hier omdat er op MF ook genoeg mensen zijn die aan auto's sleutelen. Ja natuurlijk kan ik ook andere fora opzoeken, maar als ik hier verder kan komen, dan graag. Dus, alvast bedankt voor de input! Het gaat om een Alfa Romeo 156 Sportwagon...
  3. MotoMarz

    Honda CBF600 SA TopHalf ABS

    Bouwjaar 2006 KM-stand 23800 km (18-okt-2018) Kleur Zwart Extra’s: Xenon Handvatverwarming Topkoffer (Gifi Monolock) Vraagprijs: €2500 Is van mijn vrouw, voor haar is ie eigenlijk te hoog en te zwaar. Daardoor is ze te onzeker op de motor. Momenteel heeft ze geen zin om hem in te...
  4. MotoMarz

    Direct naar eerste ongelezen post

    In de oude software kon je door op het icoontje voor het topic te klikken meteen naar de plek springen waar je gebleven was in een topic. Waar zit die functie nu verstopt? Want dat vond ik wel reuze handig!
  5. MotoMarz

    Honda CBF tankdop vast

    Honda CBF 600 uit 2006. Staat al tijdje stil, nu tijd om weer rijdend te maken. Tankdop zit vast, sleutel kan net niet ver genoeg naar binnen lijkt het. Al gespoten met middeltjes om het slot gangbaar te krijgen, maar wil nog niet lukken. Iemand een idee om dit los te krijgen?
  6. MotoMarz

    Omg. Almere: aanhanger te leen?

    Mijn motor moet wegens een storinkje even naar de dealer. Die zit in IJsselstein, ik woon in Almere. Heeft er iemand in of in de buurt van Almere een trailer/aanhanger te leen? En wel voor morgen? Alvast bedankt!
  7. MotoMarz

    Ketting vast

    Volgende probleempje: Motor heeft een poos (bijna een jaar) stil gestaan, na de laatste rit de ketting lekker in het vet gezet (spuitbus witte kettingsmeer). Nu zit de boel een beetje vast. De schakels bewegen maar weinig meer. Denk dus dat het vet een beetje uitgedroogd is in de winter...
  8. MotoMarz

    bericht van nieuwe gebruiker

    Er is gisteravond een nieuwe gebruiker aangemeld op het forum: opener. En die heeft nog niets gepost, maar stuurt wel privebericht en mail. Dit met de vraag om contact op te nemen over een bepaalde motorzaak. Leuke is dat in beide berichten een andere motorzaak genoemd wordt. Meer...
  9. MotoMarz

    Te leen gevraagd: decibelmeter

    Ik heb even een geluidsniveaumeter nodig. Dus, wie heeft er thuis (of op het werk) een decibelmeter liggen? Die ik een eventjes kan lenen? En nee, dit is niet om mijn uitlaatlawaai te meten.
  10. MotoMarz

    pagina navigatie

    Als je met >> direct naar de laatste pagina van een topic springt, verschijnt op die pagina niet het < pijltje om 1 pagina terug te gaan...
  11. MotoMarz

    'Theorie-examen voldoet niet aan eisen'

    In het nieuws (nu.nl): Ik ben van mening dat je inzicht in gevaarlijke situaties NIET van een plaatje kunt leren. Het is toch niet voor niets dat je naast het theorie-examen ook een praktijk-traject hebt, waar je de situaties aan den lijve ondervind?? En om een beetje in de praktijk te...
  12. MotoMarz

    Tomtom in de aanbieding

    Nieuwsbrief van Louis.de komt net binnen.        NAVIGATIONSSYSTEM TOMTOM Inklusive Kartenmaterial von West-Europa! Navigieren in 20 Ländern! statt: € 748.00 ab € 499.00 Sie sparen 33%! Bestelnr: 10001220 Doe er je voordeel mee.
  13. MotoMarz

    Kilometerheffing..

    Net op het journaal: Vanaf 2012: Kilometerheffing. Dus betalen per kilometer die je werkelijk rijdt. Technologisch geen probleem meer, en kan stukken goedkoper (de techniek dan he) dan een jaar geleden. Ben benieuwd hoe ze dan met motorrijders omgaan... Europese aanbesteding wordt in 2008...
  14. MotoMarz

    MF Flevoland deel XXV

    Welkom op het enige topic van Motor Forum met eigen race team Wat ging hier allemaal aan vooraf... Dronten, Flevoland Flevoland (Almere): Leuke routes met de motor? Flevoland topic deel 2 Flevoland topic deel 3 Flevoland topic deel 4 Flevoland Topic Deel 5 Flevoland topic Deel 6! Flevoland...
  15. MotoMarz

    MF - Flevoland - Deel XXI

    De rest is rijden, of druk met andere dingen. Dus deze is voor mij O-) Welkom op het snelst-lopende topic van Motor Forum. Wat ging hier allemaal aan vooraf... Dronten, Flevoland Flevoland topic deel 2 Flevoland topic deel 3 Flevoland topic deel 4 Flevoland Topic Deel 5 Flevoland topic...
  16. MotoMarz

    Peijs heeft weer wat bedacht..

    Net op het nieuws: Minister Peijs trekt enkele tientallen miljoenen uit voor het verbeteren van de veiligheid op de provinciale wegen. Hiermee wil ze dan meer rotondes, meer vangrails en meer verlichting aanleggen. -O-
  17. MotoMarz

    Waar blijft de olie?

    Bij elke onderhoudsbeurt (elke 10k klein, 20k groot) wordt netjes de olie vervangen, en op niveau afgeleverd. En ik houd netjes regelmatig bij of het peil niet te laag staat. 8000 km's lang hoeft er geen druppel bij. Dan komt de onderhoudsbeurt weer in beeld, en is opeens het oliepeil weg. Zo...
  18. MotoMarz

    header weg?

    Ik mis bovenaan de pagina de MF-header. en bijhorende links... Groot onderhoud bezig ofzo?
  19. MotoMarz

    Brussel, waar parkeren?

    Komende zondag ga ik met een vriend naar Metal Female Voices Fest 2 in Brussel. (meer MFers die daar naartoe gaan?) Hij rijdt geen motor, en heeft geen motorkleding/helm, dus zal wat moeten huren ofzo om met mij met de motor mee te rijden. Of we gaan met de auto. In elk geval ben ik op zoek...
  20. MotoMarz

    A27: filerijden-controle!?

    Zojuist op de A27 een stuk of 8 motoragenten gesignaleerd, die voornamelijk bezig waren met het in de gaten houden van motorrijders die tussen de file door rijden... (en bij het ongeluk dat er gebeurd was, geen agent te zien...) Dus, pas een beetje op je snelheid... :X
  21. MotoMarz

    tellerprobleem?

    Wat te doen met een kilometerteller met een afwijking van zo'n 15%? Van huis naar werk: volgens de routeplanners 50 km, volgens mijn teller 60 km. Naar familie in Groningen, vanaf Almere: volgens de routeplanners 150 km, mijn teller zegt dat het 170 km is. Betekent ook meteen dat het verbruik...
  22. MotoMarz

    remblokken

    Als je remblokken er zo uit zien, hoeveel kilometer ben je naar schatting dan te laat met vervangen?? Ongeveer 2000 km geleden voor "groot" onderhoud geweest...
Terug
Bovenaan Onderaan