Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 2Swift
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 2Swift

    Noord-Hollands Oldtimerfestival Venhuizen

    Geen idee of deze al genoemd was. Maar deze Pasen 2024: www.oldtimerfestival.nl Auto's en motoren.
  2. 2Swift

    Mega MotorTreffen 2022

    Zag het nog niet voorbij komen hier. Zondag 10 april in Autotron Rosmalen. Mega MotorTreffen 2022. Georganiseerd via Motor.nl. O.a. Proefrijden op motoren. Zie motor.nl/megamotortreffen voor meer. Als je abonnement hebt krijg je een gratis kaartje. Ik ga zelf wel ff kijken hoe het is...
  3. 2Swift

    Bagage spullen Shiver 750 <2010

    Vanwege verkoop van m'n Shiver heb ik nog paar dingen liggen. Past op Shiver van voor facelift 2010. Rekje voor zijtassen (nieuw, 1x gemonteerd, maar niet gebruikt verder) €100 nieuw. Mag weg voor €80. Tevens Bagster leren hoes voor de tank, inclusief tanktas. Te vergroten met rits, en met...
  4. 2Swift

    Rechter remschijf CBR 929 rr

    Rechter remschijf van een CBR 929 RR te koop. Na ongelukje met schijfremslot een tweedehands setje gekocht. Deze Is dus nog over, aangezien ik er maar 1 nodig had! Is nog in prima staat! Vraagprijs is €75 €60
  5. 2Swift

    [TK] Dames motorpak textiel maat 36-38, BIJNA NIEUW

    . Alles ist verkauft!
  6. 2Swift

    Honda CBR 600 F4, 2000, Opvallende Kleurstelling!

    = VERKOCHT =
  7. 2Swift

    Vandalen: Zonnebloemolie ingebrand, hoe schoonmaken?

    Zaterdag uit Geneve gekomen. Ze hadden daar de dag voor vertrek onze motoren overgoten met zonnebloem of olijfolie die lekker met 35+ graden was ingebrand. :( Zeer plakkerige zooi overal op de kappen (plastic en gespoten), frame en buddy's. We hebben de motoren met 3 uur poetsen redelijk...
  8. 2Swift

    Brandstofpomp doorlussen CBR 600 F 2000

    Beste mensen. Gisteren op A1 stilgevallen. :( Brandstofpomp kaput. :( Afslepen door ANWB naar garage. :( Aldaar brandstofpomp doorgelust (ertussenuit). Nu gaat ie weer lekker. Ik had begrepen (ook via zoekfunctie) dat er bij hoog toerental er evt te weinig brandstof kan komen en dat ie...
  9. 2Swift

    Welk knipper relais voor CBR F4 2000?

    Even een vraag. Ik heb een nieuw achterlicht besteld met geïntegreerde knippers voor een CBR 600 F4 uit 2000. (op www.riffgmbh.com) Nu vertelde de garage me dat ik er ook een relais bij moet kopen, anders knippert het te snel ivm lagere weerstand van de LED achterlichten. Voor heb ik gewone...
  10. 2Swift

    Kawa ZZR 600, 1992

    Hierbij zet ik mijn eerste motor te koop... Het gaat om een Kawasaki ZZR 600 D, uit 01-1992 (het eerste model dus). Ze heeft 68.266km gereden. Door mij gekocht op 11-10-2008 met 47.000km. Specs: 4 cilinders 599cc 100 PK @ 11.500 RPM 64 Nm @ 9.500 RPM 195kg drooggewicht 18l...
Terug
Bovenaan Onderaan