Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: fredgebhard
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. fredgebhard

    Honda CB1300 stottert onder rijden

    Even voorstellen. Ik ben Fred Gebhard, 78 jaar. Kocht mijn Honda CB1300 nieuw in juni 2008. Ik was toen 65 jaar. Nu april 2022 en 100.500 km mee gereden. Ik overwinter op een camping in Altea Spanje, van waaruit ik tochten ((100.500 km)) door de bergen rijd. Einde praatje pot. Motorfiets...
  2. fredgebhard

    Voor Honda CB1300S Een verhoogd kuipruitje

    Origineel Honda verhoogd kuipruitje/windschermpje. ALLEEN HET DOORZICHTIGE DEEL -- DUS NIET DE ROOD/WITTE KUIP voor op Hondacb1300s. Houdt je hoofd goed uit de wind. Je rijdt uren 140 zonder nekkramp. In Duitsland natuurlijk :+ Gekocht 2 mnd geleden voor 80 euro. Maar ik vind het niet...
  3. fredgebhard

    snap er niks van

    Heb een 2e foto met minder Kb's geplaatst en excuses voor de 1e met teveel Kb"s. Verstuurd en zie niks terug. Moeilijk gedoe.
  4. fredgebhard

    Nieuw op MF

    Even voorstellen. Ik ben Fred en heb de CB1300ABS met kuipje in juni 08 gekocht. Het is een geweldige motorfiets/speeltje met een lekker soepel krachtig koppel. Ik ben 65 jaar, en rijd vanaf mijn 17e motor. Toen bestond er nog geen minimum snelheid waar ik woonde ((in Amsterdam)). We reden...
  5. fredgebhard

    Nieuwe gebruiker 5-1-2009

    Even voorstellen. Ik ben Fred en heb de CB1300ABS met kuipje in juni 08 gekocht. Het is een geweldige motorfiets/speeltje met een lekker soepel krachtig koppel. Ik ben 65 jaar, en rijd vanaf mijn 17e motor. Toen bestond er nog geen minimum snelheid waar ik woonde ((in Amsterdam)). We reden...
  6. fredgebhard

    Honda CB1300ABS

    Wie rijdt er ook Honda CB1300?? Die van mij is net ingereden tot 1000 km en gaat voor zijn beurt naar dealer. Ik vind hem schokkerig rijden tot 3000 tpm. Als je bijvoorbeeld heel even een tijdje 3000 toeren rijdt, houd hij lichtjes in en gaat weer. Net alsof er af en toe te weinig brandstof en...
Terug
Bovenaan Onderaan