Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: steveman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. steveman

    Shark Spartan Carbon Skin DWS XXL (63/64)

    Ik dacht dat m'n helmzoektocht er op zat. Maar jammer genoeg werd het me duidelijk tijdens de eerste rit dat ik nog verder mag zoeken. Hij blijkt toch te ruim voor mij. Ik heb de helm dus 1 rit gebruikt (vliegjes weer weggepoetst). Maat XXL (63/64cm) Alle toebehoren (waaronder pinlock-vizier)...
  2. steveman

    Voorspatbord CBR600RR 2003/2004

    Zwart spatbord voor CBR600RR 2003/2004. Heeft krassen, maar is verder intact. Op te halen in Amersfoort. Prijs: € 25,00 Bij interesse, stuur me aub een privebericht een privebericht
  3. steveman

    Te koop: "Tracktraining 27-08-2011, Level 2"

    Let op, Tracktraining @ Lelystad dus: -Wegmotor met geldig kenteken -Max 90 dB -Backprotector model "schildpad"verplicht Met level 1 werd duidelijk dat ik op het rechte stuk absoluut vermogen (bij 170km/h houdt het op bij mij... bochtjes gingen wel lekker :) ) te kort kom voor level 2...
  4. steveman

    Het MT-03 Topic deel VI: Komen en gáán

    Het MT-03 Topic deel VI ! Komen en gáán MT-03 - Onverslaanbaar in de stad, fun daarbuiten De Yamaha MT-03 is een design-voorbeeld. Kijk naar de stijlvolle achterbrug, de opvallende enkelzijdige achtervering en de dubbele uitlaat. Een revolutionaire motorfiets, gemaakt voor het leven...
  5. steveman

    Tracktraining level 2 te Lelystad op 22 augustus

    Wegens agendatoestanden in de aanbieding: Dagje tracktraining op Lelystad. Het betreft Level 2 op het oefencircuit te Lelystad. Meer info over de organisatie: www.tracktraining.nl Let wel: Backprotector verplicht (zo'n schildpadunit), volledig leren kleding en je kenteken moet zichtbaar...
  6. steveman

    Het MT-03 Topic deel V! *insert zwarte Vlammen beter grap

    Het Yamaha MT-03 Topic Deel V! MT-03 - Onverslaanbaar in de stad, fun daarbuiten De Yamaha MT-03 is een design-voorbeeld. Kijk naar de stijlvolle achterbrug, de opvallende enkelzijdige achtervering en de dubbele uitlaat. Een revolutionaire motorfiets, gemaakt voor het leven op straat...
  7. steveman

    VRO-2 van morgen, hoe laat begint dat?

    Avond allen, mijn broer (Ir. Ing.) Heeft in z'n oneindige wijsheid 't briefje kwijtgemaakt waarop staat hoe laat ie morgen aan de eendenweg 12 te Lelystad mag verschijnen. _O- Ik meen me te herinneren dat het een uur of 8.30 was, maarja voor mij was 't alweer ruim een jaar geleden... En...
Terug
Bovenaan Onderaan