Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: tetsu
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. tetsu

    Kooimeerplein weer veilig voor motorrijders..

    Dit weekend is het Kooimeerplein bij Alkmaar aangepakt. Na tientallen ongevallen is de nachtmerrie hopelijk voorbij... Belijning en asfalt zijn vernieuwd. Zie ook het Noord Hollands dagblad...
  2. tetsu

    Inkorten Akrapovic - krijg carbon huls niet los

    Misschien weet iemand hier raad, ik wil een Akrapovic carbon uitlaat iets inkorten. Ik heb alle popnagels aan de ingaande zijde eruit geboord, maar ik krijg de carbon huls niet van de rvs ingang geschoven. Volgens mij is het niet verlijmd... Tips, ideën?
  3. tetsu

    Honda 600RR en Fireblade voorjaarsmeeting

    :P Het is weer tijd voor de voorjaarsmeeting. Welkom zijn de Honda supersports van het type 600RR en Fireblade en een enkele overloper 8-) :P . Datum: zondag 2 augustus. Tijdstip: 13.00 uur. Locatie: Harderwijk - Strandboulevard Oost. Deelnemers: 1. tetsu 2. Jim 3. mr...
  4. tetsu

    Powercommander 5 (PCV) voor CBR1000RR '12

    Powercommander 5 voor CBR1000RR 2012 en nieuwer. Ideaal om je motor af te (laten) stellen voor meer vermogen en betere gasrespons. - Compleet met originele doos en beschrijvingen. - Originele software. - O2 eliminator. Dynojet typenummer: 16-034. Zit een mapping in voor een Yoshimura...
  5. tetsu

    Yoshimura R77 carbon voor CBR1000RR

    Mooie Yoshimura slip-on uitlaat voor de CBR1000RR vanaf 2008 (SC59). Super hard geluid, maar je krijgt er een dB killer bij voor als het wat beschaafder moet zijn. - Demper is in nieuwstaat, geen krassen of butsen in het carbon. - Alle montagemateriaal compleet. - dB killer. - Yoshimura...
  6. tetsu

    2014 cbr 600RR, 900RR en 1000RR najaarsmeeting

    A Beste allen, Het is weer tijd om de najaarsmeeting te organiseren voor de CBR600RR, CBR900RR en CBR1000RR. Datum van de meeting is geworden: ZONDAG 5 OKTOBER. (tenzij iedereen het op 28 sept wil hebben :) Locatie: Schoonhoven (bij de veerpont). Tijdstip: 13:00 uur. Voor wie...
  7. tetsu

    29 sept Honda CBR600RR/CBR1000RR meeting

    Beste Honda CBR600RR en CBR1000RR rijders, Op zondag 29 september lijkt het mij leuk de 600RR's en 1000RR's weer eens bij elkaar te brengen op een meeting. (onder voorbehoud van mooi weer natuurlijk :) ) Locatie: Schoonhoven parkeerplaats bij pont. Tijdstip: 14 uur...
  8. tetsu

    TK: Powercommander5 voor CBR1000RR '09-'11

    Omdat ik van een 2009 CBR1000RR naar een 2012 model ben overgestapt en Honda de kabelboom heeft aangepast -O- heb ik een Powercommander 5 over. Deze Powercommander is nog zo goed als nieuw en past op alle modeljaren van 2009 t/m 2011 en is compleet met doos en optionele O2 eliminator. Mijn...
  9. tetsu

    Hoog kuipruitje voor CBR1000RR '08-'11

    In verband met de aanschaf van een nieuwe fiets heb ik een origineel Honda Racing hoog kuipruitje voor de CBR1000RR te koop voor €30,-. Dit ruitje past op de fireblades van bouwjaren 2008 t/m 2011.
  10. tetsu

    KTM530EXC 2008 Velgen+Banden+Remschijven

    Hallo, Ik ben op zoek naar een setje enduro velgen plus noppenbanden plus remschijven voor mijn KTM530EXC uit 2008 die nu op SM schoeisel staat. Liefste zwarte velgen... Alvast bedankt!
  11. tetsu

    R1 op marktplaats en onder dreiging vuurwapen afgenomen..

    HAARLEM - Een man uit Haarlem is woensdagmiddag onder bedreiging van een vuurwapen beroofd van zijn motorfiets. Dit gebeurde aan de Vincent van Goghlaan in Haarlem. De man had zijn motorfiets, een Yamaha YZF-R1, te koop aangeboden op Marktplaats. Er waren twee mannen komen kijken; woensdag...
  12. tetsu

    Eindelijk...strooien zonder pekel

    ZWIJNDRECHT - Zwijndrecht, Den Helder en Culemborg strooien geen zout meer op de weg om de gladheid te bestrijden. Een combinatie van zout en een suikerachtige substantie werkt beter, menen deze gemeenten. De mix met melassestroop is veel effectiever dan gewoon zout, legt Bert Bovens van de...
  13. tetsu

    Motorrijders botsen op circuit Zandvoort

    zandvoort - Twee motorrijders zijn maandagochtend op het Zandvoortse racecircuit op elkaar gebotst. Hoe de rijders eraan toe zijn, is nog onduidelijk. Mogelijk zijn beide motoren bij het ongeval in brand gevlogen, aldus een woordvoerster van de Veiligheidsregio Kennemerland. Een...
  14. tetsu

    Haarlemmers let op! > Veel motordiefstallen

    Stukje uit het Haarlems Dagblad. :( Haarlems Dagblad
  15. tetsu

    Te koop wit/zwarte Dainese combi

    Hallo, Hierbij bied ik mijn Dainese leren combi aan ter verkoop. Het pak is slechts enkele keren gedragen en ziet er dus nog netjes uit. Deze combi kostte nieuw meer dan 1000 euro. Ik heb er twee verschillende maten broeken bij. De jas is geperforeerd, dus is perfect voor de warme dagen...
  16. tetsu

    YZ250 2006 ruilen tegen SM of Enduro

    Ik wil mijn YZ250 uit 2006 graag ruilen (evt. bijbetaling) tegen een Supermotard of Enduro motor. Iets in de richting van 500CC zoals een KTM520 / CR500 of zoiets. Hieronder de details an de YZ250. Mocht het wat wezen, maar je hebt geen ruilmotor doe dan een goed bod ;-) Motor is goed...
  17. tetsu

    Crossen door berm - gevolgen?

    Hallo, Ik woon in Velsen-Noord = +/- 3KM van de crosskuil in IJmuiden. Soms kan ik gebruik maken van een vriend met een aanhanger, maar meestal moet ik het stuk met de crosser aan de hand lopen. Nu vroeg ik mij af dat als ik het eerste stukje het dorp uit gewoon netjes loop, maar het laatste...
  18. tetsu

    TK: VTR1000-SP1

    Te koop aangeboden: VTR1000/SP1 KM: 40515, bouwjaar: 2000, prijs Eur. 3750,- marktplaatslink voor meer foto's en advertentie: http://link.marktplaats.nl/231276856 Deze motor heb ik in december gekocht als project om helemaal op te knappen, maar door tijdgebrek kom ik daar helaas...
  19. tetsu

    YZ250 probleem - hellup ;-)

    Vandaag mijn YZ250 uitgeprobeerd die ik sinds kort heb. Ik heb er al een paar keer mee gereden, zonder veel problemen. Vandaag ben ik een stuk op het strand gaan rijden, en daar ging het mis. ;( Ik reed vrij lang in hoog toeren in de 5e versnelling, na 10 minuten was ik opeens het vermogen...
  20. tetsu

    Aanhangertje voor 2 (Cross)motoren

    Hallo, Ik ben op zoek naar een aanhangertje om twee crossmotoren mee te kunnen vervoeren. Mijn budget is zo rond de 200 euro's. Alvast bedankt! :)
  21. tetsu

    Voorstellen

    Mijn naam is Wim, de woonplaats is Velsen-Noord, mijn leeftijd is 32 jaar. De nickname tetsu komt van Tetsunosuke een Japans fictief karakter uit een manga. (daar ben ik dus helemaal gek van) Momenteel ben ik bezig met lessen. Afgelopen maandag (4/8/2008) net mijn theorie gehaald en 27...
Terug
Bovenaan Onderaan