Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Pim84
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Pim84

    VFR topic deel 11

    VFR TOPIC DEEL 11 voor het geval je met je VFR niet door de regen wilt rijden.... under construction...... oude topic's: VFR rijders en hun fietsen VFR-rijders en hun fietsen - deel 2 VFR-rijders en hun fietsen - Deel 4 VFR rijders en hun fietsen - Deel5 VFR rijders en hun...
  2. Pim84

    Wateroverlast, was je ook op de motor?

    Ik kwam net terug van de bandenboer met een set hagelnieuwe pipo's onder de fiets. :/ B|
  3. Pim84

    Yamaha FJR deeltje 4

    Yamaha FJR 1300 deeltje 4 FJR1300, één van krachtigste en gevorderde tourders op de markt. [hr] Terug lezen? Yamaha FJR 1300 Yamaha FJR deel 2 Yamaha FJR deel 3 [hr] Onderstaand de posers van dit topic! :P Neem je ook deel aan het forum en wil je dan in de OP...
  4. Pim84

    Actioncams binnenkort verboden openbare weg

    Lekker dan . -O- B| U zijt gewaarschuwd
  5. Pim84

    Alpinestars Supertech R nieuwstaat 2x gedragen

    Absolute nieuwstaat!! Neusje van de zalm wat betreft racelaars. Gebruikt door de MotoGP rijders. Alleen niet dit paar want deze staan zijn dagen te slijten in de kast vanwege overstap toursegment en bijbehorende Daytona laars. 2x aangehad en voelt aan als een stel gympen mede door binnenlaars...
  6. Pim84

    Het grote Yamaha XTZ 750 Super Ténéré topic - deel 11

    :] 8-) DEELTJE NUMMER 11 8-) :] deel 1: XTZ 750 Super Tenere deel 2: XTZ 750 Super Tenere - Deel 2 deel 3: XTZ 750 Super Ténéré - Deel 3 deel 4: XTZ 750 Super Ténéré - Deel 4 deel 5: XTZ 750 Super Ténéré - Deel 5 deel 6: XTZ 750 Super Ténéré - Deel 6 deel 7: XTZ 750...
  7. Pim84

    Het grote Yamaha XTZ 750 Super Ténéré topic - deel 10

    *O* *O* *O* DEELTJE NUMMER 10 *O* *O* *O* **aanvullingen, andere foto, wijzigingen??? graag in dit topic** deel 1: XTZ 750 Super Tenere deel 2: XTZ 750 Super Tenere - Deel 2 deel 3: XTZ 750 Super Ténéré - Deel 3 deel 4: XTZ 750 Super Ténéré - Deel 4 deel 5: XTZ 750 Super...
  8. Pim84

    2x paddockstand (bobbins & gewoon) nieuwstaat

    Deze set 2 jaar terug voor mijn Fireblade aangeschaft. Echter was mijn fireblade snel verkocht en paste deze niet op mijn 1198. Nu een allroad gekocht dus deze set staat al een tijd stof te happen. Kwaliteit is prima (datona/powerplustools) Prijs €25,- VERKOCHT :Y
  9. Pim84

    Jas Alpinestars textiel + Arlennes combi jack (NIEUWSTAAT)

    Wegens overstappen allroad segment 2 sportieve jassen tekoop. Leren combi jas Arlen Ness maat 50. (2x gedragen waarna ik een zelfde jas in maat 52 heb gekocht dus echt absolute nieuwstaat!!) Prijs €150 (let op het gaat hier om de JAS. Ik houd mijn combi gewoon maar met jas in de maat...
  10. Pim84

    Arlen Ness laarzen mt.42 (rood/wit/zwart)

    SOLD !!!
  11. Pim84

    Firelblade 1000RR 14k.km NIEUWSTAAT

    x
  12. Pim84

    Witte uitslag op kunststof weg dmv pindakaas

    Iedereen kent het wel. Heb je na veel werk je motor prachtig in de wax gezet. Slaat het kunststof wat je per ongeluk met poetsmiddel hebt geraakt genadeloos wit uit. De oplossing.. Nee geen grap, probeer het eerst zelf maar voordat je gaat lachen O-) *O*
  13. Pim84

    Spiegels met knipperlicht (oranje + wit glas)

    Zitten nu op mijn Fireblade en zijn in perfecte staat. Kosten nieuw € 110,- prijs: Teab.
  14. Pim84

    Honda VFR 750F '91

    Wegens overcompleet. (Bl8 gekocht) Sjieke parelmoer witte VFR RC36-1
  15. Pim84

    Lichte valschade??

    http://link.marktplaats.nl/327661574 sommige mensen :X
  16. Pim84

    Airoh Stelt Cervantes Replica + Smith bril (NIEUW)

    Wegens impulsief aankoopgedrag vorig zomer voor vermeende hervatting oude jeugdhobby nu tekoop. Nooit ook maar 1 korreltje zand gezien |( Airoh Stelt Cervantes Replica (super lichte helm carbon/kevlar +/- 950gram). maat S Ik heb betaald € 425,- Smith Fuel Enduro bril...
  17. Pim84

    Arlen Ness Combi mt.54 (1.75-1.85 +/- 80-90kg)

    Wegens de nodige kilo's gewichtsverlies (88kg --> 76kg) bied ik hierbij helaas mijn ruim half jaar oude motorpak aan. Heb het pak +/- 6x gedragen maar kan door mijn gewichtsverlies in combinatie met mijn lengte 1.75 het pak eigenlijk niet meer dragen. Het pak was me al iets te lang...
  18. Pim84

    Donkere kuipruit R1 2002/2003

    Meeneemprijs € 35,-
  19. Pim84

    Yamaha R1 2003 € 4.250,- (20.000km)

    SOLD !!!
  20. Pim84

    linkerspiegel R1 2002/2003 (r6 past ook?? of)

    Ja de mijne heeft geen glas meer dus je moet wat.
  21. Pim84

    Michelin Power Race 120+190 € 85,-

    Achterband: Medium Soft Voorband: nog niet gekeken. Jaar: 07/06 120/70-17 190/50-17
  22. Pim84

    Cross-outfit (praktisch) nieuw, Berik/Airoh/FOX

    Wegens impulsief aankoopgedrag deze zomer voor vermeende hervatting oude jeugdhobby nu tekoop. Nooit ook maar 1 korreltje zand gezien |( ALLEEN DE HELM NOG OVER !! WIE KOMT HEM HALEN ??? 8-) Airoh Stelt Cervantes Replica (super lichte helm carbon/kevlar +/- 950gram). maat S Ik heb...
  23. Pim84

    Aankoop advies en tikken R1 2001 RN04

    Gister voor het eerst naar een R1 wezen kijken. Dit omdat ik gewoon een probleemloze huis tuin en keuken fiets er op na wil houden waar ik even een paar jaar op kan rijden zonder teveel kosten. Het is een prachtig origineel exemplaar uit 2001 met werkelijk geen enkel krasje (als er 0km op de...
  24. Pim84

    KTM 525 EXC SM+Enduro '03

    KTM 525 EXC MY 2003, kenteken eind 2002. Ik verkoop mijn KTM aangezien ik er nauwelijks gebruik van maak. Vrienden rijden supersport en dacht met een SM set nog leuk mee te kunnen komen maar ook dat is geen optie waardoor ik altijd maar weer de Duc pak. De motor is zeer goed onderhouden...
  25. Pim84

    mini make over 525 EXC

    van. naar. Dacht dat het plug & play was maar dat viel wel even tegen. Vervelendste is nog dat het ketting geleideblok mijn linkerkant van de velg wat heeft beschadigt :( Gelukkig kwam ik erachter voordat ik hem gestart had maar het kwaad was al geschiet. Na afzagen...
Terug
Bovenaan Onderaan