Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gsmichael
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. gsmichael

    vibratie's van mijn z1000

    Hoi mensen. Ik heb dit probleem ook al op het kawa Topiq geze. Maar daar schoot ik ook niet zo heel veel mee op. Probleem. Toen ik mijn z1000 kocht bij een particulier 2 maanden geleden vondt ik hem wel wat trillen, maar ik dacht dat het wel meeviel. Nu erger ik me er toch aan. Bij een...
  2. gsmichael

    nieuwe achterbanden. 180/55 zr 17 shinko

    shinko banden splinternieuw. Op internet geven ze van de 5 sterren 3,5 a 4 sterren als beoordeling. ik hoor het wel als iemand intresse heeft. ik verkoop ze voor 100 euro per stuk. stuur maar een pm.. bel me:0613238780 of mailen.: michaelvdlaan@hotmail.com
  3. gsmichael

    Nette cagiva raptor/v-raptor 1000!!!

    Aangeboden. een nette cagiva raptor/v-raptor. Hij is nu als een raptor, maar kan terug gebouwd worden naar v-raptor. alle originele onderdelen heb ik nog. gegevens: Cagiva raptor/ v-raptor 1000. kleur: Zilver km stand: 39000 bouwjaar:2001. cc: 1000. 2 cilinder naked bike...
  4. gsmichael

    25 kw set aprilia pegaso

    hey mensen. Wegens over. Te koop. 25 kw set voor de aprilia pegaso 650 cc 1 cilinder. De mijne kwam uit 2001. Het gaat om de inlaatrubbers. Hierbij wordt hij begrenst. (makkelijk zelf te monteren) Bied maar. Gr Michael michaelvdlaan@hotmail.com
  5. gsmichael

    cagiva canyon/gran canyon spartbord achterwiel

    Te koop: achterwiel spartbord of wheelhugger voor de cagiva canyon of gran canyon. volgens mij hetzelfde. Hij is heel. Bied maar wat. Gr michael
  6. gsmichael

    spanningsregelaar honda cb-1 400f

    Wegens een ander kapotte accu achteraf een goedwerkende spanningsregelaar te koop!. Bied maar wat. Niet goed geld terug;)
  7. gsmichael

    stroom probleem honda chopper 1 cilinder

    hey mensen..Het gaat om een honda chopper (volgens mij een shadow maar weet het niet zeker) Deze motor heb ik een jaar geleden een beurtje gegeven en een nieuwe accu geplaatst. Na een half jaar stilstaan deed de motor helemaal niks meer..Accu was leeg. Als we hem starten met de...
  8. gsmichael

    Help!!honda cb1 400f doet raar(electrisch)

    hey mensen. Ik heb net even een beurtje gegeven aan de motor van een maat van me. Hij wilde hem naar mij brengen maar hij starte niet. Dus met aanhanger vorige week aangekomen. ONderdelen besteld.. Nieuwe accu..Deze volgegoten met accuzuur. en opgeladen. Nu wilde ik hem starten..doet...
  9. gsmichael

    cagiva v-raptor1000 einddempers en blokspoiler

    Hey mensen, Ik heb sinds een halve week een cagiva v-raptor. Echt een heerlijke bike.1000cc wat een power.. Alleen geen geluid. Het getik van de vliegjes op het vizier maken nog meer geluid dan de originele dempers. Daarom ben ik opzoek naar andere einddempers..liefst open demper..met...
  10. gsmichael

    help! bmw f650 slaat af en start niet meer

    help!!! Ik starte mijn bmw f650 met choke. Meteen starten lopen. Eventje gewacht. gaf ietsie gas. bam. niks meer. starten starten...doet niks. wel giga harde knallen uit de uitlaat af en toe. Alleen het gekke is dat de bougie's droog zijn :S Hij benzine zit in de carb. en de bougie's...
  11. gsmichael

    Aprilia pegaso 650 25kw maar onbegrenst

    Te koop met pijn in mijn hart:( Zeer nette en goede aprilia pegaso 650. Lekkere pittige 1 cilinder. -Zeer netjes/strak in de lak. -Goede banden Allroad -Beurtjes gehad. -Nieuwe olie/ oliefilter, luchtfilter, enz. -Ketting/tandwielen/remblokken/remschijven zijn in goede staat...
  12. gsmichael

    welke motor te nemen?:S help....

    he mensen. Ik ben op zoek naar een andere motor. Ik heb int begin een suzuki gs500e gehad. Daarna een bmw f650(opknapper, die ik nog steeds moet verkopen) En nu heb ik een aprilia pegaso 650 uit 2000. Ding rijdt hardstikke fijn, maar ik ben toch echt weer toe aan een andere. Ik mag nu...
  13. gsmichael

    Te koop. Bmw F650

    Te koop. Zeer nette en goede Bmw F650. -Zeer netjes/strak in de lak. Rode kappen en zwarte velgen -Nieuwe kwalitatief goede banden zowel voor als achter. Allroad -Nieuw zadelovertrek. -Beurtjes gehad. -Nieuwe olie/ oliefilter, luchtfilter, enz...
  14. gsmichael

    Motoren verkopen?Wanneer de beste tijd?

    He mensen. Ik heb een bmw f650 en een aprilia pegaso 650. Nu wil ik deze bijde verkopen en op zoek gaan naar een cagiva raptor. Ik vindt die dingen toch zo Über vetjens }) Alleen wanneer is nou de beste tijd om ze op internet te zetten? Ik bedoel. Hoe is de motorverkoop markt op dit...
  15. gsmichael

    25 kw set aprilia pegaso 650 cc 1 cilinder 1999

    hey mensen. Ik heb gisteren me motor 25 kw laten maken/keuren enz. Vandaag de 25 kw set eruit gehaald voor degene die intresse erin heeft. Hij is nieuw. alleen gemonteerd geweest. de 2 inlaatrubbers gaan niet voor minder dan 70 euro de deur uit. Aangezien deze speciaal uit italié moeten...
  16. gsmichael

    carburateurs gs500 vol vermogen

    Hey motorliefhebbers. Ik heb hier van mijn vorige motor een setje vol vermogen carburateurs liggen. Ze zijn goedwerkend. Doe een leuk bod en ze zijn voor jou. Gr Michael
  17. gsmichael

    koel probleem pegaso 650 1999 1 cil.4 takt

    he mensen. Ik heb sinds een week een probleem met mij koelsysteem. Het begon op de snelweg.ineens liep mijn temperatuur langzaam op. tot op een gegeven moment ik in het rode zat.even gestopt.laten afkoelen enz. Ben ik thuis. zit mijn koelvloeistof reservoir helemaal vol en loopt hij over uit...
  18. gsmichael

    zuigerveren versleten ofzo? aprillia pegaso 650

    He mensen. Ik merk sindskort dat me blok een beetje ruig klinkt..en het lijkt alsof me motor niet zo heel veel vermogen als eerst heeft. Tis een 1 cilinder 650 cc. Hij heeft 29.000 km erop staan. Kan het zijn dat de zuigerveren versleten zijn ofzo? Of kan er iets anders aan de hand zijn? Is...
  19. gsmichael

    garage opruiming! gs500e spul

    He mensen. Ik moet ruimte maken in de garage van ouwe heer dus bij deze; Voorremklauw met pomp. (werken of revisatie nodig) Achterremklauw met pomp gebeuren(werkend of revisatie nodig,zitten wel nieuwe remblokken in) Zadel..(in redelijke goede staat,zit alleen een heel klein scheurtje...
  20. gsmichael

    GRATIS! frame+velgen gs500e (op kenteken)

    He motormensen. Ik heb een frame+ velgen die gigantisch in de weg liggen. Mag gratis opgehaald worden! :} Overschrijvingskosten zijn wel voor de koper. Alle papieren zijn erbij. Hij is nu ongeveer nog 3 kwart jaar geschorst. Frame mag wel een spuitbeurtje hebben. Ook de velgen krijg...
  21. gsmichael

    frank thomas textiel motorjas. L

    he motormensen. Hierbij bied ik mijn motorjas te koop aan. maat L Ik heb een andere motor met andere kleuren dus helaas moet deze dan de deur uit.. Hierbij een link van marktplaats. gr michael http://motoren.marktplaats.nl/kleding-motorkleding/218506684-frank-thomas-motorjas.html?
  22. gsmichael

    paar vraagjes aprilia pegaso 650.(enduro/tour)

    He mensen. Ik heb sinds kort een aprilia pegaso. Nu zitten er 2 led-knipperlichten aan de achterzijde. -Als ik mijn knipperlicht aan zet,dan gaan ze aan,maar knipperen niet. Maar als ik gas geef gaan ze opeens wel knipperen.? Hoe of wat daartegen te doen? -Bij mijn aprilia pegaso brand...
  23. gsmichael

    dempers arilia pegaso vervangen of demonteren?

    He mensen. Ik heb sinds kort een aprilia pegaso 650 1 cilinder(enduro model)uit 1999. Nu zitten de standaart dempers erop,maar deze vindt ik veelste braaf. Ik heb het sierstuk aan het einde al erafgehaald,maar de demper zelf zit helemaal dichtgelast. Ik heb al zitten kijken voor 2 andere...
  24. gsmichael

    25 kw set van een bmw f650 op een aprilia pegaso 650?

    he mensen. Ik heb een aprilia pegaso gekocht,maar ik moet nog 1,5 jaar 25 kw rijden. NU wil ik hem laten begrenzen en een uitdraai ervan laten maken. Nu heb ik iemand gevonden die heeft een 25 kw set te koop van een bmw f650. Aprilia pegaso en bmw hebben hetzelfde rotax blok, Maar ik weet...
  25. gsmichael

    2 einddempers om pas te maken op een pegaso

    He mensen. Ik heb sinds kort een aprilia pegaso gekocht.(cross model uit 1999) Deze heeft de standaart einddempers erop zitten. Nu hou ik meer van het flinke geroffel :] ,maar niet dat je een probleem krijgt met de politie enzo. De diameter etc. weet ik nog niet(ik krijg de motor zaterdag)...
Terug
Bovenaan Onderaan