Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: louisdep
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. louisdep

    Welk leren pak zou ik best kopen?

    Hallo, Omdat ik het circuit virus te pakken heb zou ik mij een leren pak aanschaffen. Omdat ik niet echt thuis ben in die maten heb ik een vraagje voor jullie. Ik ben 1 meter 84 en weeg 71 kg. Welke maat zou ik best nemen? mvg Louis Depotter
  2. louisdep

    verschepen van m'n cb naar canada

    Buongiorno, Aangezien ik volgend jaar voor een half jaar naar Vancouver ga en ik hoogstwaarschijnlijk m'n cb350 niet zal kunnen missen vroeg ik mij af hoeveel het zou kosten om m'n oude honda daar te krijgen. Misschien kunnen jullie mij helpen?
  3. louisdep

    GEZOCHT: carburateurs cb350f/cb400f

    Zoals de titel al verduidelijkt zoek ik een setje(volledig liefst) carburateurs van een cb350 of cb400 four. mailen mag naar louisdepotter@hotmail.com
  4. louisdep

    gevraagd: CB400F blok

    Gevraagd:cb400F blok mag met veel km's zijn maar dan natuurlijk wel voor een overeenstemmende prijs :) het is de bedoeling om hem uit te boren en te reviseren Ik woon in België maar het zou geen probleem moeten zijn om het blok uit de verre Nederlanden hier te krijgen nr:0476525533
  5. louisdep

    www.motorshopper.nl

    Ik wil geen mensen op stang gaan jagen door een nutteloos topic te starten maar ik wil gewoon iedereen er even op duiden dat Motorshopper: kopen en verkopen van motoren, motorkleding, accessoires en meer! een prachtige site is waar duidelijk veel werk is ingestoken! Sites zoals marktplaats ed...
  6. louisdep

    Motogp Qatar vanavond op VT4

    Wou de Belgen onder ons(ik weet niet of ze in Nederland ook VT4 kunnen ontvangen) er even op duiden dat ze om kwart voor 12 vanavond de motogp op VT4 uitzenden. Jammergenoeg tonen ze alleen de motogp en niet de moto2 of de 125. Maarja, we mogen al blij zijn dat ze dit willen uitzenden ;)
  7. louisdep

    Classic race Chimay

    Hallo, Dit weekend was ik op de motorace in Chimay maar had ik m'n fototoestel jammergenoeg niet mee... Is er niemand van jullie geweest e fotos getrokken? Ik zou erg blij zijn met een paar fotos. Danke
  8. louisdep

    Louis's CB350f

    Hallo, Ik ben Louis en ik ben al een tijdje op dit forum aan het rondkijken en heb al sinds augustus 2008 een 350f in m'n hok staan. Nu ik bijna(eindelijk)m'n rijbewijs heb wil ik echt dat m'n brik in orde staat. Natuurlijk heeft zo'n oud dametje wel enkele mankementjes: -olie lekt ergens in...
  9. louisdep

    Honda cb350f Giuliari sportzitje

    Heeft er nog iemand zoeen liggen in een degelijke staat? Zou er erg blij mee zijn...
  10. louisdep

    Honda CB350F '73

    Hay, Ik heb onlongs een cb'tje gekocht en die loopt heel goed maar ik heb nog enkele dingen nodig om hem optisch toppi te maken. Ik heb nu momenteel een 4 in 4 uitlaat erop staan maar ik vindt datie te weinig herrie maakt... dus had ik gedahct aan een marshall of zo'n marving systeem die rene...
  11. louisdep

    What about powerfilters? Slecht voor het blok?

    Zijn powerfiletrs slecht voor je blokkie? Ze staan alessinds mooier dan die kapjes vindik...
  12. louisdep

    spatborden laten verchromen van een cb 350f

    Hellow, ik vroeg me af hoeveel het kost om voor en achterspatbord te laten verchromen... de vorige eigenaar van m'n cb'tje heeft ze een rode lak gegeven.
Terug
Bovenaan Onderaan