Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. D

    Kawasaki KLR250; 600,-

    Hoi mederijders, De Brommert is gisteren verkocht! De nieuwe eigenaresse is er blij mee :) Met vriendelijke groet, DeBeginnenderijder.
  2. D

    Vraag Luchtfilter Olie

    Een goedemiddag, Een korte vraag: mijn eerste motor is een Kawa KLR 250 die ik aan het rijden ben tot mijn 25 kw periode af is. Nadat de motor wat slechter ging lopen heb ik het luchtfilter er eens afgetrokken en na de sahara uit het filterhuis geveegd te hebben kwam ik tot de conclusie...
  3. D

    Welke All/Offroad Speelfiets?

    Hoi, Ik ga binnenkort beginnen met mijn motorrijbewijs (eerst auto afronden |( ) en dan wil ik voor een motor gaan kijken. Heb al een heleboel topics bekeken maar misschien zijn er nog dingen die ik over het hoofd heb gezien. Zoals in de titel te lezen is wil ik graag een offroad model, sm...
  4. D

    Vragen Aankoop Kawa KLX 300

    Goeiedag, Ik heb mijn oog eens voorzichtig laten vallen op een kawasaki klx 300 uit 2000. Ben nog 25 kw gebonden en denk dat ik verkeerd uitkom met de gewicht/ vermogen balans maar daar gaat deze post niet om. Ik wil er graag wat meer over weten van mensen die hem hebben. Kan er zelf...
  5. D

    Kawa KLR 250

    hoi, even vraagje: Ik heb de Kawasaki KLR 250 van Laurus gekocht als eerste motor en ben een beetje aan het opknappen. Ik vraag me wel af of er onderdelen van de KLE of de KLR 650 oppassen, of dat dingen zoals koppelingshendels, blokboutjes, en slip-on dempers universeel te koop zijn...
  6. D

    SM beginnersfiets?

    hoi, Ik wordt binnenkort 18 en hoewel ik m'n brommertje nog steeds lache vind is het toch tijd voor iets meer legaal vermogen. Omdat ik hier in de buurt ga studeren, en samen met pa een klein autootje ga kopen voor de lange afstanden, zit ik te denken aan een Supermotard *O* Ben al...
Terug
Bovenaan Onderaan