Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Capa
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    BP Halfweg (Regio A'dam/Haarlem) verzamelpunt MFMM 2010

    Gezien niemand anders het topic wilde starten, heb ik maar besloten 2 topics onderhanden te nemen :+ Motor-Forum MegaMeeting Mei 2010 *O* *O* *O* *O* *O* *O* ***Veenendaal 2 Mei 2010*** *O* *O* *O* *O* *O* *O* 1e MF MegaMeeting 2010 op zondag 9 Mei Verzamelen aan de BP Halfweg...
  2. C

    1e MF MegaMeeting 2010: zondag 9 Mei

    ***Ja we weten inmiddels dat de Giro langs komt!!!*** Motor-Forum MegaMeeting Mei 2010 *O* *O* *O* *O* *O* *O* ***Veenendaal 9 Mei 2010*** *O* *O* *O* *O* *O* *O* Hoe lang moeten we nog wachten? Een week langer dan gepland :( Ondanks dat de poll de uitkomst had...
  3. C

    MFMM 2009 Part II - Verzamelpunt BP Halfweg

    30 Augustus 2009 Dit topic was er nog niet, mogelijk geen animo of niemand had er zin in :P Ik doe maar even een poging wat op poten te zetten, de MFMM komt er aan en ik wil niet alleen die kant op :P Verzamelen en tanken vanaf 8:45/9:00 Vertrektijd nog te bepalen, de Akermaat MF'ers...
  4. C

    Ik moet even mijn ei kwijt..

    Ik zal eerst even uitleggen wat ik als hobby doe: Ik ben hobby fotograaf en dan voornamelijk van incidenten, zoals branden, ongevallen, etc. En de ongevallen zijn helaas niet altijd even fijn om mee te maken, daar werd ik net weer even op gewezen door mijn gevoel... Ik kreeg net de melding...
  5. C

    Ervaringen met Unive en dagwaarde bepaling?

    Ik was van plan mijn motor (gister gekocht :P ) WA + Beperkt Casco te verzekeren bij Unive, maar bij het vragen hoe hoog de dagwaarde was van mijn motor werd gezegd dat zij daar geen gebruik van maken van een expert die dat op dat moment gaat bepalen. Ze gaan bijv. informeren bij de garage waar...
  6. C

    /me stelt zich voor

    Heb me al een tijdje terug geregistreerd, en stiekem wat posts gemaakt :$ Dit subforum over het hoofd gezien :+ Ik ben Jim in het echte leven, en op internet (en soms in echte leven) is de naam Capa. Alweer 24 jaar "oud" en woonachtend in Zaandam. Sinds Juli begonnen met lessen, en ben...
Terug
Bovenaan Onderaan