Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Inactive1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. I

    Ervaring van een vriend met Silverline motorverhuur

    Kom ik zojuist mijn buur jongen tegen die samen met zn maatje een motor hadden gehuurt bij Silverline.nl Hij zijn verhaal gedaan en dat ze heel de dag zijn wezen toeren en nu zijn maatje naar huis wil start ie niet meer. Dus maar even de meter er bij gepakt. Idd geheel leeg. Ondertussen is...
  2. I

    Kenteken verloren mn-tg-98

    Na een heerlijk ritje te hebben gemaakt gisteren kwam ik er thuis achter dat ik mn kenteken plaat verloren was -O- B| . Mocht iemand em tegen komen mn-tg-98 dan hoor ik dit natuurlijk graag :Y . De route die ik heb afgelegt is van Delft bij Woerden er af richting Schoonhoven om daar de...
  3. I

    Korte broek op motor levensgevaarlijk

    Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl Tja ze moeten het lekker zelf weten denk ik maar. Men leert het pas als ze eenmaal onderuit zijn gegaan. Ook met 30 graden plus gewoon pak aan. Klaar. Maar dat is mijn idee ;)
  4. I

    RVS remleidingen van R1 2006 bruikbaar op R6 2005 ?

    Aangezien ik nog RVS remleidingen heb liggen van mn plat gereden R1 2006 vroeg ik me af of het mogelijk was om deze op mn R6 2005 te zetten. Zover ik weet is alles zo ongeveer het zelfde. Maar toch even de vraag aan de experts.
  5. I

    Giro d’Italia

    Misschien dat er zondag mensen zijn die denken lekker te gaan rijden. Dan bij dezen even een heads-up. Wellicht : Verkeershinder tijdens de MFMM!!!! Zondag 9 mei (Moederdag) is het zover, de Giro d’Italia racet door Houten en u kunt daarbij zijn. Dit mag u niet missen! ’s Morgens start de...
  6. I

    19-04-2010 Schrijf je motor af in 2 sec

    Tja soms zit het niet echt mee. Zo ook afgelopen maandag morgen. Ik was onderweg van huis naar mn werk en nog geen 2 km verderop lag ik richting de blauwe lucht te kijken. Gelukkig is er met mezelf niks aan de hand. behalven dan wat schramen en blauwe plekken. Als eerste wil ik de...
  7. I

    R6 resoneert/trilt bij 6000 a 6500 rpm

    Avonds techneuten :W Al even gezocht met jawel de bekende zoekfunctie maar zie door de bomen het bos niet meer -O- Het volgende doet zich voor. Ik heb een R6 2003 en deze resoneert/trilt nogal tussen de 6000 en 6500 rpm. Nu is mijn vraag is dit normaal of wat zou dit kunnen zijn...
  8. I

    Motorrijder verongelukt in Rijswijk

    Ik wens de na bestaande veel sterkte. Dit zijn geen leuke zaken om in de krant te lezen. :N :/ EDIT: Sorry had de richt lijnen niet gelezen gezien. Echter komt zo iets wel weer even hard aan als je zo iets leest.
  9. I

    YZF-R6 ridders gaan er voor

    Het enige echte Yamaha R6 topic De plannen voor 2009 zijn dan nog wel in de opzet fase maar het begint al redelijk vorm te krijgen. No ja vorm. De opzet is er dan samen met het plan *O* 1. VRO cursus volgen 2. Dagje Circuit rijden 1. R6-ers gaan een dagje op cursus. In het R6...
  10. I

    Man op scootmobiel overreden

    --------------------------------- STANDDAARBUITEN - Een 79-jarige man uit Standdaarbuiten is donderdagmiddag door een verkeersongeval in zijn woonplaats om het leven gekomen. De man reed op zijn scootmobiel over de Kreekdijk toen hij werd overreden door een vrachtwagen, aldus de politie...
  11. I

    R6 2003 vraagje: KNAK zij ie

    Ben ik vanmiddag even een pakking aan het vervangen omdat ik een klein lekje had. Dus dynamo deksel er af nieuwe pakking er tussen. Hopla. Stelt niks voor natuurlijk. bouten weer terug gezet en kruislinks vast gezet. En vervolgens allemaal even hand strak aan draaien. Bij de laatste...
  12. I

    Motor vriendelijke vangrail

    Het viel mij vandaag pas op dat er vanaf de a27 op komende a12 bij Lunette een motor vriendelijke vangrail is aangebracht. Kweet niet of iemand dit al is opgevallen. Maar vond het wel de moeite waard om even door te geven.
  13. I

    De oplossing tegen de flits paal

    Van voor geflitst. Ik flits terug }) EDIT: Idd off topic
  14. I

    Debandenman

    Vorige week hier een band besteld en ik vraag me af hoe lang het duurt voordat je dan je band in huis hebt. Als je belt met het tel nr wat op hun website staat dan krijg je te horen. "Deze voicemailbox is vol" Idem op het 06 nr wat er staat. Op de mail krijg je eveneens geen reply...
  15. I

    Bandje zelf er op leggen :D

    Hmm zou het echt zo simpel zijn :? Is een poging waard :D
  16. I

    Stoner weer op zn plaat

    HOE krijgt ie et voor elkaar. Gaat ie weer op zn plaat :( :( B| En hij had zo een mooie voorsprong -O- :/
  17. I

    What to do, metaal deel in achterband. Prop of nieuwe band?

    Tuurlijk is deze vraag al eerder aan bod geweest. Maar ik ga em toch opnieuw stellen. Ik kwam er vanmorgen achter dat er een metaal deeltje in mn achterband zat en dacht dat gaat weer geld kosten B| Nu is het wel zo dat mijn achterband al redelijk op zijn eind loopt. Heb nu een...
  18. I

    Yamaha Handleiding nodig? :D

    Kweet niet of deze al eens gepost was. Maar vin em wel handig. Dus bij deze :Y http://ymenvom.nl/search.php?c=MC&pl=EN Have phun. ;)
  19. I

    Achter tandwiel en achter wiel vraag

    Goedemiddag mensen, Wellicht dat jullie mij even kunnen helpen met de volgende vraag. Ik was vanmiddag mijn ketting aan het invetten en kwam tot de ontdeking dat mijn achter tandwiel lijkt scheef te staan. Normaal ga ik na het invetten even een stukje rijden maar omdat het zo lekker nat...
  20. I

    Yamaha R6 vraag

    Goedeavond mensen, Wellicht dat ik mijn vraag hier kan neer leggen. Ik overweeg een Yamaha R6 uit 2003 (29000 km op de teller en hier en daar een klein krasje) aan te schaffen. Echter weet ik niet zo waar ik op moet letten bij deze fiets. Ik heb nu een 400 zxr maar wil na 2 jaar wel eens...
Terug
Bovenaan Onderaan