Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Knasterd
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Knasterd

    Suzuki Moly Paste...?

    Wie weet waarom je dit product volgens het Suzuki werkplaatshandboek bij diverse modellen op de nokkenastappen (niet de nokken) moet aanbrengen voor montage van de nokkenassen? Ik dacht dat de assen door de olie werden gesmeerd toch? Is dit om te voorkomen dat ze in het begin te droog lopen oid?
  2. Knasterd

    Durafix Easy Weld, is dat wat of niet?

    Ik kwam op internet het product Easyweld van Durafix tegen. Volgens de site kun je er koper, aluminium en allerlei andere non-ferro metalen mee aan elkaar verbinden middels een soldeertechniek die een soort verbinding oplevert die sterker is dan het originele materiaal. Lijkt mij handig voor het...
  3. Knasterd

    R1100S-harde tik, geen geratel, maar niet starten

    Dat is dus waar ik nu mee te maken heb. Als ik start geeft de startmotor een harde tik, lichten gaan uit, maar starten ho maar. Ik hoor niet het bekende geratel want ik heb de accu vanochtend vervangen, die was ook niet meer 100%. Wat kan dit allemaal zijn.? Startmotor wordt door een aantal...
  4. Knasterd

    R75-7 caferacer...wie helpt me met de laatste loodjes?

    Heren en dames, Ik ben al geruime tijd bezig met het bouwen van een R75/7 caferacer. Dunstal kuipje, aangepaste tank, Hoske dempers, M-sportstuur, achterrem aangepast, GSX-R rem-schakelset met eigenbouw rempedaal, de hele flikkerse bende. Ik heb er veel van geleerd en ook genoten, het ding...
  5. Knasterd

    Tank: hoe is zo'n ding dicht op de naden?

    Heren en dames, Ik moet wat laswerk verrichten aan de tank van mij R75/7 Caferacer, maar ik zit me af te vragen hoe ze destijds in de seventies de stalen tanks dicht maakten op de randen? Stel dat dat gesoldeerd is, dan weet ik wel wat er gaat gebeuren als ik daar met de gloeiende prikker...
  6. Knasterd

    Ontluchtingsnippel (rem/koppeling) BMW R1100S (geen ABS)

    Hallo motorvrienden, Van mijn R1100S uit 1999 wil ik de rem- en koppelingsvloeistof vervangen. Ik heb dat truukje bij andere motooren wel vaker gedaan dus ik dacht, slang op de nippel, losdraai.....geen nippel :? De voorremklauwen en de koppeling hebben dus geen nippel, maar een soort van...
  7. Knasterd

    Versnellingsbak R1100S 1999

    Ik zoek een gebruikte, goede versnellingsbak voor een R1100S van 1999. Wie kan mij helpen aan adressen waar ik het zou kunnen proberen? Ook ben ik geholpen met adressen van bedrijven die reparatie/revisie doen van versnellingsbakken. Ik vraag me ook af wat de kosten zijn van zoiets. Iemand...
  8. Knasterd

    codering cilinderkoppen BMW R 4 kleppers

    Hallo, Kan iemand mij vertellen wat de coderingen in de cilinderkoppen van de 4 kleps BMW R types betekenen? Ik zie onder meer het BMW logo (lijkt me duidelijk), een rondje in reliëf met "99" (bouwjaar? Andere kant "98"...) maar ook: "2", een rondje met puntjes en daarin "47" (in reliëf)...
Terug
Bovenaan Onderaan