Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. dutchphantom

    motorvakantie Frankrijk, maar waar?

    Hoi allemaal, Zoals elk jaar moet er dit jaar ook weer een motorvakantie gaan plaats vinden. In Juli ga ik met 2 vrienden met de auto en motoraanhanger voor 3 motoren richting Frankrijk. We huren dan een huis en gaan een week lang daar de mooie wegen verkennen. Afgelopen jaar zijn we in...
  2. dutchphantom

    Oxford zadeltassen te koop 1x gebruikt

    Hierbij bied ik mijn Oxford zadeltassen te koop aan. ik heb ze deze zomer gekocht voor de vakantie, maar heb nu een andere motor en dar passen geen zadeltassen op :S ik heb de accessoires er nog bij zoals de anti slipmat, bagage spinnen, schoudenband, slotje en de regenhoezen vraagprijs is...
  3. dutchphantom

    welk alarm

    Hallo, afgelopen weekend heb ik een andere motor gekocht. helaas belde de verzekering mij net op dat ze eisen dat er een m2 klasse alarm op komt. nu hoor ik overal op internet 3 namen voorbij komen namelijk een spyball een red alert en een datatool. welke is het beste en hoe zit het met de...
  4. dutchphantom

    motor hotel bij praag?

    hallo samen met 2 vrienden gaan we in augustus een rit door europa maken. nu zoeken we echter nog een motor herberg oid in de buurt van Praag. ik heb al zitten zoeken met behulp van google maps maar daar staat niet bij of motoren zijn toegestaan. nu dacht ik misschien weet iemand van jullie...
Terug
Bovenaan Onderaan