Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: pindakaas
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. pindakaas

    Suzuki intruder vs800

    Daar gaan we weer, er is weer een zielige patient naar binnen gereden en dit keer iets anders dan de caferacers/scramblers of hoe je het ook wil noemen. De titel gaf het al wel weg eigenlijk, ik heb een intruder voor weinig te pakken gekregen. Echt heel veel opties zijn er niet, opknappen en in...
  2. pindakaas

    Tank sv650 1999 en evt overige plastic

    Ik zoek een tank van een 1e generatie sv650, liefst in goede staat, maar moet in ieder geval nog te redden zijn. Nog mooier als je de plastic delen in kleur erbij.
  3. pindakaas

    Fluitend geluid fjr1300

    Ik heb een fjr1300 2001 en hij maakt tussen 80 en 100 kmh een fluitend/gierend geluid, Ik denk een lager fluitje en niet de uitlaat, want die maakt een ander geluid(staat de fjr ook om bekend) Ik probeer even zo veel mogelijk te omschrijven wat er aan de hand is: het geluid is onafhankelijk van...
  4. pindakaas

    Motorrijders zien meer?

    Ik las een interessant artikel op internet, waarin ze roepen dat de motorrijder meer ziet dan een automobilist. Ik herken me er wel in, je bent gewoon meer bewust van gevaar en ben (ook met de auto) defensiever gaan rijden. Natuurlijk probeer je de lessen die je hebt gehad toe te passen...
  5. pindakaas

    Kawasaki zephyr 550 project

    Ik ga ook maar eens een projectje hier vastleggen in het grote MF. Even over mij: ik ben pindakaas 49 lentes jong en heb en kleine werkplaats in voorburg waar ik wat hobby aan motoren in de avonduren en op mijn vrije middag. Ik heb nu een paar motoren aangepakt z650, 305 ltd, cx500, maar nog...
  6. pindakaas

    bobines trekken de accu leeg? icm m-unit

    Advies gezocht. Ik ben bezig met een project een kz650, ik heb daar een dyna-s ontsteking in, de m unit v2 en de originele bobines(3 ohm gemeten) Ik heb een lithium accu gebruikt van 240cca/4ah. Ik heb de bobine aangesloten op de aux aansluiting zoals aangegeven op de tekening van motogadget...
  7. pindakaas

    voorvork rebound te langzaam

    Ik heb een probleem met de voorvork van mijn project en ik hoop dat jullie me even op weg kunnen helpen. Wat mij opvalt is dat de rebound van de voorvork wel erg langzaam is. Ik heb vervolgens de vorken uit elkaar gehaald, schoongemaakt, voorzien van nieuwe keerringen en 400ml verse olie (w15)...
  8. pindakaas

    welke voorvork is dit?

    Ik heb jullie hulp even nodig. Ik ben bezig met een project waar al een boel onderdelen bij zaten. Het is een z650 uit 1982 met wielen van een z750 uit(zo te zien 2004). Nou heb ik het probleem dat ik niet weet welk model voorvork erin zit. Je zou zeggen dat het een z750 voorvork is, maar die...
  9. pindakaas

    Aprilia futura 2002 28000km 1750,-

    Te koop aprilia futura uit 2002 met kofferset. - Slechts 28000km(ik rij er nog op dus kan wat oplopen) - Bouwjaar 2002 - 1000cc v-twin - 113 pk - met kofferset - goede banden en ketting(pirelli angel gt) hele fijne sporttour motor 1000cc tweecilinder die aprilia ook in de rsv mille heeft...
  10. pindakaas

    Yamaha virago xv700 1250 euro

    Te koop aangeboden wegens te veel motoren en te weinig ruimte: yamaha xv700 virago uit 1992. De kilometerstand (mijlen eigenlijk) is 34xxx mijlen. Motor is compleet, start goed en rijdt zoals je mag verwachten. De banden zijn nog netjes met voldoende profiel, nieuwe accu. Er zijn wel een paar...
  11. pindakaas

    Klein deukje in tank

    waar de voorvork de tank heeft geraakt zit een klein deukje in de tank. De stuuruitslag is al beperkt dus het gaat niet meer voorkomen. Hoe kan ik dit deukje het beste eruit (laten) halen?
  12. pindakaas

    Honda cx500 caferacer achtig project

    Na lang internet afstruinen, plaatjes kijken, dromen en rondvragen is het zover. Pindakaas start een project. Even over mij: ik ben 10 jaar geleden begonnen met motorrijden, na een onprettige ervaring met een nare ziekte. Dan ga je nadenken over wat je allemaal nog wel zou willen doen(daar is...
  13. pindakaas

    Gezocht Honda cx500

    Ik ben op zoek naar een honda cx500, als basis voor een caferacer. Het hoeft niet de allermooiste te zijn, hij hoeft niet eens te lopen, maar een goed lopende motor heeft wel de voorkeur. Heb of weet je er een te koop dan hoor ik dat graag. Prijs is afhandelijk van de staat van de motor...
  14. pindakaas

    Caferacer/scrambler maken, tips en hulp gezocht

    beste mf-ers, ik loop al heel lang met de wens om een caferacer/scrambler oid te gaan bouwen. na oneindig plaatjes kijken en projecten bewonderen is het tijd om er zelf eens aan te gaan beginnen. Omschrijving van de man: ambitieus,handig, maar geen ervaring met caferacerbouw. :W...
  15. pindakaas

    gezocht tour of allroad

    Gezocht (voor een vriend) een tourmotor of een allroad. liefst iets van een v-strom, varadero, misschien een pan of een xjr, maar dat zal wel buiten budget vallen. 1000cc en een kofferset heeft de voorkeur, maar andere opties mogen ook geboden worden. Het budget is ong. 2500. daarvoor wil...
  16. pindakaas

    lakschade repareren

    In een poging om de motorhoes om de motor heen te houden tijdens de storm kwam ik op het idee om een spanbandje te gebruiken. De hoes bleef zitten, maar de krassen die achter bleven ook. :( Zie hier het resultaat: Voor het maken van krassen heb ik geen advies/hulp nodig, voor de reparatie...
  17. pindakaas

    inbraak, maar niks gestolen

    Ik woon in een buurt met een gezamenlijke parkeerplaats die afgesloten wordt met een elektrisch bedienbaar hek. Vannacht is daar ingebroken, het hek geopend, gesloopt en toen zijn ze weer weggegaan zonder iets te stelen. Waarom zoveel moeite doen om vervolgens niks mee te nemen? De autos op het...
  18. pindakaas

    uitlaat gsx1100f

    Ik zoek een uitlaat (bochten en dempers)voor mijn gsx1100f, de huidige uitlaat is in verregaande staat van ontbinding en is aan vervanging toe. Ik vroeg me af of een uitlaat van een gsxr ook passend te maken is, als dat kan is dat ook een optie. Op mp wordt niet veel aangeboden en een nieuwe...
  19. pindakaas

    motor gezocht: budget 2500: 2 cilinder

    Ik ben op zoek naar mijn volgende motor: mijn eisen: -Mijn budget: max2500 euro -600 cc+(meer dus dan 600 cc) -goed in het onderhoud (aantoonbaar) dus geen klusfiets. -Geen chopper, crosser, of supersport, ook geen all-road. Wensen: -2 cilinders, twijfel of dit niet bij eisen moet...
  20. pindakaas

    achterband 160/60/zr17

    Ik zoek een achterband voor mijn monster 160/60/zr17, hoeft niet nieuw te zijn(mag wel) Maar voordat ik er door de dealer nieuwe onder laat zetten dacht ik toch eerst even te kijken of er hier iemand iets heeft liggen. Ik ben niet zo merkvast, dus laat maar weten als je wat hebt liggen. Als...
  21. pindakaas

    Ducati monster cdi unit

    Ik zoek een ducati cdi unit voor een ducati monster m600, op de achterkant staat bb1105.
  22. pindakaas

    Ducati monster m600 '95 8927 miles

    Te koop aangeboden: Ducati monster m600 uit 1995 met slechts 90** miles op de teller, dat is omgerekend 150** kilometers, ik rij er nog op, dus het zal wel een beetje oplopen. Monster komt uit engeland en de MOT keuringen tot 2004 geven een redelijk betrouwbare kilometerstand weer, in 2004...
  23. pindakaas

    Naked 1500 euro

    Ik ben op zoek naar een motor en wellicht dat jullie mij kunnen helpen. Het wensenpakket: -Budget 1500 euro -bij voorkeur naked -minimaal 600 cc -niet voor 1990 -voorkeur voor 2 cilinders Laat maar weten of jullie iets in de aanbieding hebben, voor jullie beeldvorming: wat ik mooi...
  24. pindakaas

    monteur gezocht omgeving Den Haag

    De situatie: mijn vx800 maakt een tikkend geluid uit de voorste cilinder en verbruikt te veel olie naar mijn zin. Misschien is het wel gewoon een klep of de spanner, maar ik lees ook horror verhalen over big ends of versleten zuigers. Ik rij er al een hele tijd mee zonder dat het erger wordt...
  25. pindakaas

    vx800 1992

    Te koop: vx800 uit 1992 Niet zoals de titel zegt dus. De fiets is dagelijks gebruikt voor woonwerk verkeer, maar sinds ik verhuisd ben gebruik ik hem daar niet meer voor. Het grote plan was de motor op te knappen, maar omdat ik nu een huis zonder schuur of garage heb is dat eigenlijk geen optie...
Terug
Bovenaan Onderaan