Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rinilaaz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rinilaaz

    Gespot op marktplaats gestolen CBR 600 FS MN-RG-73

    Niet door mij aangeboden dus, maar staat bij het rdw als gestolen regegistreerd! Iemand van hier zijn cbr kwijt...
  2. Rinilaaz

    Husqvarna 510smr 2007 Akrapovic

    Verkocht
  3. Rinilaaz

    Husqvarna SM 610 2006

    Verkocht.
  4. Rinilaaz

    Motorblok Gsx-r 750 k4 9000km

    Iemand intresse in een goed motorblok van een suzuki gsx-r 750 uit 2004? Blok is in zeer goede staat, +- 9000 km gelopen. Alles zit er op een aan. Complete kabelboom en ecu aanwezig. Eventueel ook uitlaatspruitstuk. Blok komt uit een schade motor. Vraagprijs 1750,- Groeten.
  5. Rinilaaz

    Suzuki GSXR-W 1994, 30.000km 1700,-

    Te koop: Mijn Gsxr-w 750 uit 1994. Dit is het model met de blauwe voorvork, 6 zuiger remklauwen en dikke achterbrug. Ik rij eigenlijk alleen nog op de supermoto dus deze staat maar te staan. - Kmstand: 30.500 Motorblok loopt serieus als een naaimachine, start altijd direct en geen...
  6. Rinilaaz

    Polaroid zonnebril + vizier = olievlekken

    Hallo allemaal, Ik ben net in het bezit van een nieuwe okley zonnebril met polaroid glazen (en op sterkte), maar wanneer ik deze onder mijn shoei helm (lees vizier) draag is het niet om te doen. Overal irritante "olievlekken". Is hier een oplossing voor, behalve andere brilglazen te nemen...
  7. Rinilaaz

    GSXR 600/750 k4/k5 onderdelen

    Hotbodies led knipperlichten GSXR 600/750 04-05 (kleur smoke), nog nieuw in doos. 30,- Led achterlicht met knipperlichten Suzuki GSX-R 750 04-05 Ook nog nieuw in het doosje. 50,- Bos einddemper, in goede staat! +- 8000 km mee gereden. ( demper rechts boven in de foto ) 180,-...
  8. Rinilaaz

    Suzuki GSXR 750 W '94 Streetfighter project

    Te koop: Gsx-r w uit 94, 31000 km. Dit is al het type met 6 zuiger remtangen en dikke achterbrug. Blok loopt echt super netjes. Ziet er uit zoals op de foto's. Geen kuipen meer en kont is... sja voor de helft aanwezig. Dit was al zo bij aankoop. Zo ver ik kan constateren geen valschade en...
  9. Rinilaaz

    goede remschijven gsx-r 750 w '94

    Gezocht goede set remschijven (voorzijde) van een suzuki gsx-r 750 uit 1994 ( type met 6 zuiger remklauwen) Iemand nog iets liggen?
  10. Rinilaaz

    Gezocht goede remschijven Gsx-r W '94

    Gezocht goede remschijven Gsx-r W uit 1994 ( 6 zuiger remklauwen ) Iemand?
  11. Rinilaaz

    Schade ZXR 750 1993

    Te Koop: Mijn Kawasaki zxr 750 uit '93. met 68000km Heb er helaas een ongeluk mee gehad. Moest uitwijken en kwam helaas een greppel tegen, hierdoor is de motor over de kop geslagen. Hij is dus ook op zn kop geland. (in een grasveld) -Topkuip en tellerpartij (uit frame gebroken) compleet...
Terug
Bovenaan Onderaan