Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MRA
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    WSBK racedag kaartjes aangeboden

    Hierbij aangeboden: gekregen digitale kaartjes voor de racedag 27 april. Kaartjes zijn nieuw € 49,- euro per stuk, mogen weg voor 60 euro voor 2. Na ontvangst betaling worden de kaartjes/voucher toegemaild.
  2. M

    WSBK Passe partout kaartjes aangeboden

    Hierbij aangeboden: originele kaartjes voor het WSBK op 25 - 27 april aangeboden. Kaartjes kostten 69,- de stuk, exclusief administratiekosten. Mogen weg voor 100 euro.
  3. M

    AIM laptimer

    Onderstaande laptimer in de aanbieding: Vaste prijs van 125 euro.
  4. M

    Arrow demper GSX-R 750 2006/2007

    Bij deze te koop aangeboden: In nieuwstaat verkerende demper. Te koop aangeboden wegens aanschaf andere demper. Past ook op een GSX-R 600 2006/2007 of 2008/2009 met de uitlaatbochten van een K6/K7. Vraagprijs: 200 euro.
  5. M

    Pirelli Supercorsa Pro

    Bij deze een zo goed als nieuwe voorband. Maat 120/70/17. Dot 18 - 2010. Is een sessie mee gereden. Prijs; 100 euro inclusief verzendkosten.
  6. M

    Nolan X802-R Melandri Imola 2012 special edition

    Te koop: Nolan X802-R Melandri Imola 2012 special edition Replica De X802-R is het topmodel van Nolan/X-lite, in 2012 gedragen door o.a. Casey Stoner, Jorge Lorenzo, Carlos Checa en Marco Melandri. Dit design is een special edition design, alleen gedragen tijdens de World Superbike wedstrijd...
  7. M

    GSX-R 600/750 2006/2007 onderdelen

    Bij deze diverse onderdelen te koop: Rem/schakel set: € 50,- Hendels: € 20,- per stuk Schetsplaat: € 50,-
  8. M

    Lucas TRW MCB 752 CRQ remblokken

    In verband met t stoppen met circuitrijden heb ik deze remblokken te koop: Lucas TRW MCB 752 CRQ remblokken. Passen op een K6/K7 GSX-R. Ik heb 4 setjes liggen. Te koop voor 25 euro per set, exclusief verzendkosten.
  9. M

    Tsubaki Racing Pro ketting

    In verband met t stoppen met circuitrijden heb ik deze nieuwe ketting te koop: Tsubaki Racing Pro ketting - Sealed TX4-Ring Gold. Het is een 520 ketting, 120 schakels. Te koop voor 115 euro exclusief verzendkosten.
  10. M

    GSX-R600 K6 €€3500,-

    Verkocht!
  11. M

    Nieuwe en gebruikte banden!

    Bij deze in de aanbieding: 1 Diablo Supercorsa voorband, maat 120/70/17 - DOT Code 33-11 Mag weg voor € 135,- in plaats van € 160,- http://www.pirellidiscounter.nl/supersport-superbike/pirelli-diablo-supercorsa/pirelli-diablo-supercorsa-120-70-17-front/ 1 Dragon Supercorsa Pro...
  12. M

    GSX-R 600 K6

    Met pijn in m'n hart zet ik mijn beauty te koop. Er zitten meerdere redenen achter, maar de belangrijkste is dat ik moet stoppen vanwege medische redenen. Er is reuma bij me geconstateerd. Ik heb deze motor in oktober 2010 gekocht. Tijdens het rijklaar maken van de motor bleek dat de...
  13. M

    Gebruikte bandjes

    Te koop: Set Bridgestones: € 75,- Zijn maar 5 (!) sessies mee gereden. Pirelli Diablo Supercorsa achterband: € 25,- Prijzen zijn exclusief verzendkosten. Of op te halen in de buurt van Utrecht.
  14. M

    GSX-R 600 K6

    Met pijn in mn hart zet ik mijn beauty te koop. De reden is dat we een huisje gaan kopen. Het verhaal erachter is lang en ik ben er 100% eerlijk in. Ik heb de motor oktober vorig jaar gekocht van hf racing van dit forum. Dacht een goede koop gedaan te hebben, maar hij had het water eruit...
  15. M

    Gezocht oud type snelsluiter

    Zoals titel aangeeft, ben ik naar onderstaande snelsluiters op zoek. Heb er een stuk of 6 nodig. Heb je wat over? Zeg het! We komen er samen wel uit.
  16. M

    Gezocht: motorblok GSX-R 600 K6/K7

    Zoals titel beschrijft... Ik ben opzoek naar een motorblok voor een GSX-R bouwjaar 2006/2007. Heb je iets liggen of weet je iemand, zeg 't maar.
  17. M

    remvloeistof

    Ik ben voor op het circuit opzoek naar dot5.1 remvloeistof. Kom een hoop merken tegen, zit er qua kwaliteit een hoop verschil in de dot5.1 remvloeistof tussen de verschillende aanbieders? (Motul, Valvoline, Lucas, etc.) Of maakt het niet zoveel uit welke merk je erin gooit?
  18. M

    RSV/Tuono carbon onderdelen

    Namens een vriend aangeboden: 1 carbon achterspatbord (gebruikt: 35 euro 1 carbon kuipvleugeltje: 20 euro 1 kettingskast carbon: 15 euro 3 carbon koppelingsdeksels: 20 euro per stuk (vanaf model 2004) 2 carbon ontstekingsdeksels, 25 euro per stuk (vanaf model 2004) Exclusief...
  19. M

    Yoshimura Tri oval carbon demper

    Te koop: Carbon Yoshimura tri oval carbon demper - Demper is als nieuw. - Zonder uitlaatbeugel. - Voor tri oval systeem, maar ook pas te maken voor orgineel systeem door Mile Pajic. - Voor Suzuki K6/K7 - Zonder DB killer. Vraagprijs: 300 euro.
  20. M

    Translogic digitaal dashboard

    - Universeel - Nieuw - Switch knopje aansluiten Vraagprijs 225 euro
  21. M

    Yoshimura tri oval carbon dual tip

    Yoshimura carbon tri-oval dual tup yoshimura japan demper, slip-on type. - Bijna nieuw (maand of 2-3 oud), - Is eigenlijk een linkse demper voor een hayabusa, maar simpel aan te passen naar rechtse montage (gewoon beugel herplooien) en link-pipe op maat te maken (enkel de demper te koop...
  22. M

    Onderdelen voor ZXR

    Volgende onderdelen zijn te koop. Vaste prijs, dit is inclusief verzendkosten vanuit Belgie. ZXR 750 91-92 MRA licht getint grijs ruitje, originele vorm: nieuw in verpakking! 50 euro ZXR 750 91-92 (ttz, voor zx9 94-96, maar dat is identiek dezelfde kit) complete samco silicone koelsangen...
  23. M

    Te Koop: ZXR 750 1992

    ZXR 750 van 92 : Komt uit Belgie, maar Nederlandse papieren. - Zonder zit/tank/kuip ( op ebay zijn die makkelijk bij elkaar te vinden voor n euro of 150) en voetsteunen, verder helemaal compleet. - Wielen hebben gepolierde randen. - Met een gereviseerd ZX9 '96 blok erin (ook geflowd) en...
  24. M

    Te koop: Race caravan, rijbewijs B

    Te koop wegens aanschaf motortrailer. In de caravan zitten 4 haken waaraan je de motor perfect vast kunt zetten. Caravan is zeer stabiel achter de auto, er zit een stabilisator op de kop. Caravan heeft een eigen kenteken en staat op banden uit 2008. Het is een Burstner City, maximum massa...
  25. M

    Twin-Shock crosser, EX Chris Walker €1900!

    Te koop tegen elk aannemelijk bod: Crossmotor Suzuki RM 125 '81. Ex Chris Walker fiets! Off. kampioensmotor twin-shock 125 2008. Absoluut showroomstaat. Getuned: - Speciale race carb - Op maat gemaakte Ohlins stereo-vering - Grote extra box met massa reserve onderdelen Unieke...
Terug
Bovenaan Onderaan