Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: WaXstar
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    Led/donkere lichten (Spiegellichten, achterlichten en achterknipperlichten) Suzuki GSXR K8-K9

    Complete set lichten voor een Suzuki GSXR K8-K9. Word alleen als complete set verkocht. Is een overblijfsel van mijn oude motor en ligt in de kast stof te happen. Doe een bod of stuur even een PB.
  2. W

    Dainese Dominica Dames Overall Maat 48

    Hierbij verkoop ik mijn vriendin d'r Dainese Dominica zwart wit Dainese overall. Pak is hoogstens een keer of 10 gedragen dus zo goed als nieuw. Maar dat is op de foto's ook wel te zien. Pak word verkocht omdat wij geen motor meer hebben en verlopig die er ook niet meer komt. Maat 48 Mijn...
  3. W

    Alpinestars SMX-Plus zwart/wit 2014 Maat 44

    Hierbij mijn Alpinestars SMX-plus motorlaarzen maat 44 aangeboden. Laarzen worden verkocht omdat wij geen motor meer hebben. Laarzen zijn in maat 44 en zitten mij precies pas. Dus als je maat 43 zou hebben dan zou het ook passen. Ik heb de laarzen maar een stuk of 5 keer aangehad, maar moeten...
  4. W

    Dainese Avro Div zwart/wit Maat 48

    Hierbij verkoop ik mijn Dainese Avro Div Combi. Pak is ongeveer 10 keer gedragen en nog zo goed als nieuw. Dit is ook wel te zien op de foto. Maat: 48 Ik ben 1.86m en ongeveer 80kg en dit pak past mij prima. Pak word verkocht omdat we geen motor meer hebben. Interesse? Doe een bod...
  5. W

    Smoke Achterlicht GSXR 600/750 08 tm 10

    Hierbij mijn smoke achterlicht te koop. Past op een 600 en 750. Modeljaren 2008/2009/2010 Prijs: 20 euro Foto:
  6. W

    Smoke knipperlichten achterzijde GSXR 600/750 08 tm 10

    Hierbij mijn smoke knipperlichten voor de achterzijde te koop. Past op 600 en 750. Modeljaren: 2008/2009/2010 Prijs: 20 Euro Foto:
  7. W

    Kentekenplaathouder GSXR 600/750 06 tm 10

    Hierbij mijn korte kentekenplaathouder te koop: Prijs: 20 euro Foto:
  8. W

    Lightech Rem- schakelset GSXR 600/750 06 tm 10

    Hierbij mijn Lightech rem- schakelset te koop. Nog in goede staat. Prijs: 225 euro
  9. W

    Pazzo hendels GSXR 600/750 06 tm 10

    Hierbij mij "lange" Pazzo hendels te koop. Zijn nog zeer netjes en in goede staat. Prijs: 60 Euro En een foto:
  10. W

    Racefit Growler uitlaat GSXR 600/750 06 tm 10

    Hierbij mijn Racefit Growler uitlaat te koop. Uitlaat heeft een mooi MotoGP uiterlijk en heeft een heerlijk luid geluid. Ik heb er geen DB-killer bij maar deze zijn wel op internet verkrijgbaar. Uitlaat is volledig van titanium dus super licht en sterk. Past op de GSXR 600 en 750...
  11. W

    Power commander 5 incl. quickshifer GSXR 600/750 06 tm 10

    Hierbij te koop: Powercommander V Part Number: 20-006 Quick Shifter Expansion Module (Q.E.M.) Part Number: QEM-12 PCV - Pressure Shift Sensor (Push Type) Part Number: 4-114 Shift Rod A Part Number: 32104060 Dus eigenlijk het hele zooitje om op je GSXR 600 of 750 een...
  12. W

    Zwart Double Bubble kuipruitje GSXR 600/750 K8 t/m L0

    Hierbij mijn kuipruitje te koop. Past op GSXR 600/750 K8 t/m L0 Zo goed als nieuw, 1 ritje mee gedaan. Ga toch weer voor standaard. Prijs: 30 euro
  13. W

    Witte Alpinestars SMX-R Laarzen Maat 45/46

    Hierbij mijn laarzen aangeboden. Ze blijken achteraf toch net een maatje te groot. Als je maat 45 of een kleine 46 hebt, dan zitten ze perfect. Ze zijn nog niet eens een half seizoen gebruikt. Prijs: 125 euro. Vragen? Stuur even een PB.
  14. W

    Uitlaatsteun GSXR 600-750 K6 K7 K8 K9 L0

    Hierbij te koop mijn nieuwe uitlaatsteun. Heb hem gekocht voor mijn huidige uitlaat maar toch besloten om voor een andere te gaan waar ik geen uitlaatsteun voor nodig heb. Prijs: 35 euro. Foto:
  15. W

    Akrapovic GP Series GSXR 600/750 K8 K9 L0

    Te koop mijn door ruil verkregen GP Series van Akrapovic. Uitlaat is in goed staat. Prijs 200 150 euro. Past op GSXR 600 en 750 van 2008 t/m 2010 Foto's zeggen meer:
  16. W

    Alpinestars SMX-4 laarzen maat 45

    Laarzen zijn nog in prima staat. Alleen 1 laars aan de voorkant op de zool wat sluitage. (zie foto) Hebben altijd goed dienst gedaan. Gaan weg omdat ik andere laarzen gekocht heb. Maat 45 maar vallen klein dus als je maat 44 hebt, zitten ze perfect. Prijs: 50 euro. Foto's zeggen het...
  17. W

    Yoshimura TRC Full titanium GSXR 600/750 K6 t/m L0

    Hierbij mijn Full titanium yoshimura TRC aangeboden. Past op een GSXR 600/750 van K6, K7, K8, K9 en L0. Op K6 en K7 met kleine aanpassing van de lambdasonde, maar die heb ik er eventueel bij. Systeem is in nieuwstaat en zeldzaam, meeste systemen zijn RVS en geen titanium. Dit geeft ook de...
  18. W

    Yoshimura TRC Full titanium GSXR 600/750 K6 t/m L0

    Hierbij mijn Full titanium yoshimura TRC aangeboden. Past op een GSXR 600/750 van K6, K7, K8, K9 en L0. Op K6 en K7 met kleine aanpassing van de lambdasonde, maar die heb ik er eventueel bij. Systeem is in nieuwstaat en zeldzaam, meeste systemen zijn RVS en geen titanium. Dit geeft ook de...
  19. W

    Leovince SBK EVO II GSXR 600/750 K8 t/m L0

    Iemand interesse in een Leovince SBK EVO II uitlaat? Mag weg voor 250 225 200 euro. (Prijs is vast) Slip-on voor een K8 t/m L0. Foto is niet mijn foto. (even gejat van internet) Demper is in nieuwstaat. Heeft E-keur en een DB-killer.
  20. W

    Garmin Zumo 550 + Cradle en RAM-mount

    Te koop in zeer goede staat zijnde Garmin Zumo 550 + cradle en RAM-Mount. Eigenlijk dus alles om hem op je motor te maken en te voorzien van stroom. Prijs: Doe een bod via PB of gewoon hier.
  21. W

    Alpinestars RC1 blauw/wit maat 48

    Aangeboden mijn Alpinestars RC1 leren combi. Maat: 48 Kleur: Blauw / wit Pak is in goede staat. Pak op de eerste foto is bijna hetzelfde, alleen bij mij lopen de witte vlakken van de jas aan de voorkant door in mijn broek. Nog mooier dus. Pak heeft een "speedhump" aan de achterzijde...
  22. W

    Linker spiegel GSXR K6, K7, K8 of K9

    Ben op zoek naar een linker spiegel van een Suzuki GSXR. Volgens mij passen de spiegels van een K8 K9 ook op een K6 K7. Dit zijn dus de spiegels met geintergreerde richtingaanwijzers. Heb je er 1 liggen of weet je er 1, neem dan even contact met me op. er is namelijk wat haast bij...
  23. W

    Aanhanger

    Hierbij mijn aanhanger te koop, die was bedoeld voor mijn circuitfiets. Heb de aanhanger zelf helemaal opnieuw opgebouwd. Hele frame in de hammerite gezet en bekisting helemaal opnieuw gedaan met nieuwe platen betonplex. Hij is geremd, heeft nieuwe verlichting en nieuwe kabelboom. Compleet...
  24. W

    Suzuki GSXR 600 K5 circuitmotor

    Hierbij te koop, mijn circuitmotor project. Van iemand overgekocht die bezig was met de ombouw naar circuitmotor, maar daar geen tijd meer voor had. Ik heb hem dus afgemaakt en er 1 circuitdag mee gereden. Reden van de verkoop is gebrek aan tijd. Sinds de kleine meid er is, is er al bijna geen...
  25. W

    Lambdasonde/ lambdasensor GSXR K8

    Hallo, Ik ben op zoek naar een lambdasensor/lambdasonde van een GSXR K8. Als iemand nog wat heeft liggen, zou ik ontzettend geholpen zijn. Ik hoor het graag. Mvg, Nick
Terug
Bovenaan Onderaan