Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dusss
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Gezocht: Circuitdag Assen in juli of augustus

    Hoi, Heeft iemand nog een circuitdag op Assen in de aanbieding, ergens in Juli en Augustus? Ik hoor het graag. Gr. Paul
  2. D

    Gezocht: circuitdag zandvoort

    Hoi, Zoals de titel het al zegt. Verkoopt er iemand zijn circuitdag op zandvoort? Groep maakt niet uit. Gr. Paul
  3. D

    Gezocht: Circuitdag 17 augustus (Zandvoort of Assen)

    Hoi, Mocht er iemand van zijn circuitdag afwillen, dan hoor ik het graag. Gr. Paul
  4. D

    Gezocht: Circuitdag voor 13 juli (zandvoort of Assen)

    Hoi, Toevallig iemand die van zijn circuitdag af moet op 13 juli (Zandvoort of Assen). Niveau maakt niet uit. Ik vermaak mij wel...;) Gr. Paul
  5. D

    2018 Yamaha MT07 Night Fluo

    Ik vind het een topfiets, maar ik ben toch ff te lang voor het mooie en kan nu een hele mooie MT09 kopen en wil daarom deze MT07 verkopen. Deze MT07 is van het modeljaar 2018 en heeft nog t/m 29-01-2020 Yamaha Fabrieks garantie. Dus nog meer dan 14 maanden garantie! Tevens is dit de versie die...
  6. D

    #gts1000

    Hoi, Tijd om een nieuw topic te starten. Het doel in grote lijnen: Ander motorblok Turbo Geen kuipwerk
  7. D

    Bike-lift paddock stand achter + 2e paddock achter

    UPDATE 26-11 Twee paddock stands te koop, beide voor de achter kant. Een is van het merk Bike-lift, van de ander weet ik het merk niet. Doe een leuk bod per stand, of beide in een koop, en ze zijn van jouw. De Bike-lift stand is verkocht! Alleen de blauwe is nog beschikbaar
  8. D

    Schuuropruiming

    Ik heb nog drie "leger" benzine tanks. Twee hebben roest en deukjes aan de buitenzijde. Geen van de drie heeft roest aan de binnenkant. Letters en cijfers voor een pitsbord. Zitten geordend in een makkelijk te hanteren draagkistje. Doe een leuk bod, het staat mij in de weg. Gr. Paul
  9. D

    Schuuropruiming

    Ik heb nog drie "leger" benzine tanks. Twee hebben roest en deukjes aan de buitenzijde. Geen van de drie heeft roest aan de binnenkant. Letters en cijfers voor een pitsbord. Zitten geordend in een makkelijk te hanteren draagkistje. Doe een leuk bod, het staat mij in de weg. Gr. Paul
  10. D

    Yamaha YZF-R1 velgen, passend van 1998 tot 2003

    Ik heb nog een set standaard wielen van een 2003 YZF-R1. Een voor en achterwiel. Dit waren in een ver verleden mijn reserve wielen. De lak is een hout print die beschadigd is van het banden wisselen, maar ze zijn absoluut recht. Ik kan de tandwielhouder voor het achterwiel niet meer vinden...
  11. D

    Yamaha YZF-R1 velgen 1998 - 2003

    Ik heb nog een set standaard wielen van een 2003 YZF-R1. Een voor en achterwiel. Dit waren in een ver verleden mijn reserve wielen. De lak is een hout print die beschadigd is van het banden wisselen, maar ze zijn absoluut recht. Ik kan de tandwielhouder voor het achterwiel niet meer vinden...
  12. D

    Zolder opruiming (CBR900RR ´94 onderdelen & CBR600RR a. brug

    Mijn zolder moet leeg en ik heb nog het een en ander liggen wat voor weinig weg mag. 1994 CBR900RR onderdelen: - Buddy seat (putjes op foto´s zijn al weg getrokken.. had geen geduld met foto maken ;) ) - passagiers stepjes - clip-ons - achterlicht met wit afdekkapje, zonder de fittings...
  13. D

    Race kuipwerk R1 2003

    Hallo, Overbodig voor mij, misschien mooi voor een ander: Complete set race kuipwerk van een 2003 R1. Bestaat uit: - Orgineel kuipruitje - Top, onder en kont racekuipwerk - Orginele bodemplaat Licht beschadigt. Past direct op de orginele bevestigingen. Snelsluiter zijn al weg...
  14. D

    Veel onderdelen van een Honda Fireblade (SC28)

    Hallo, Wegens de verbouwing van de, schadevrije, Fireblade naar een streetfighter zijn de volgende delen overgebleven. UPDATE 07-04: Verkocht: Wielen (compleet) Voorvork Kuipwerk (compleet) Bestuurder voetsteunen *O* *O* Nog te koop: Voorremklauwen met slangen en...
  15. D

    ´94 Blade

    Hallo, Drie maanden geleden dit forum bij toeval ontdekt. En ik moet zeggen: Petje af voor de vele creatieve oplossingen, ideen, en streetfighters!! Echt alles wordt hier wel besproken en uiteindelijk ook uitgevoerd, klasse! Nu ook maar de knoop doorgehakt om een topic te openen. Toen ik...
Terug
Bovenaan Onderaan