Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gogo49
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    T-MAX temp bij koud weer

    Ik heb als het rond het vriespunt is dat de temperatuur meter van mijn t-max (2009), gewoon beneden blijft staan. Als ik 20 km over de snelweg heb gereden dan is dat nog steeds zo, als ik dan bij een stoplicht kom loopt de temp op naar het normale niveau. De dealer zegt dat het normaal is...
  2. G

    x-max sportscherm en thermoscud tuscano

    Scherm mag weg voor 45 euro thermoscud voor 65 euro. gr
  3. G

    Van X-max naar T-max

    Na 2 weken van dealer naar dealer te zijn gereden, zag het er naar uit dat mijn droom T-max er niet zou komen voor sluitingstijd van de gratis bromscooter actie. De zwarte T-Max was niet meer te leveren door Yamaha, en de dealers die er toevallig nog 1 hadden staan gaven voor de actie scooter...
  4. G

    Zo we kunnen op vakantie

    Dit jaar gaan we vliegen, en zonder garage moet je creatief zijn *D Prettige vakantie allemaal. gr gogo
  5. G

    Just another day at the office

    Bij ons op werk is de scooter helemaal in, niet op de foto staan een Burman 650 en een t-max 2009. Welke wel kijk zelf maar. En dat op een bezetting van 30 man waarvan er per dag 9 in dienst zijn :] gr gogo
  6. G

    Wat betaal jij voor een motorscooterverzekering?

    Kreeg de rekening binnen voor 2009. Ik betaal 255 euro allrisk per jaar met 75% noclaim bij vga. Nieuwwaarde staat op 5500 euro. Is dit gemiddeld of duur?
Terug
Bovenaan Onderaan