Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Duke79
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Seca motorpak heren maat L

    Motorpak maat L, voorzien van mesh panelen (doorwaai) voor de hete dagen die je open kunt maken. Er zit een regenvoering bij en een wintervoering. Er zitten ook reflecterende delen op voor betere zichtbaarheid. Pak is twee maanden gedragen. Wegens verkoop van mijn motor is het pak overbodig...
  2. D

    Pro Oiler

    Weet iemand hier misschien een adres waar ze een pro oiler kunnen inbouwen (voor niet al te veel)? Ik verwacht het ook wel zelf te kunnen maar zit een beetje met de bedrading naar het snelheidsgebeuren en de juiste instellingen. Gaat trouwens over een kawasaki. Hier in de regio doen ze het...
  3. D

    Te Koop: Sport demper voor VFR 750 F model '94

    Ik heb mijn VFR afgelopen zaterdag ingeruild na vele kilometers plezier. Maar omdat ik net terug was uit Duitsland zat mijn brulpijpje er niet onder. Dat betekend dat deze, in tegenstelling tot de meesten motoren die te koop staan wel los is. *D Ixil sportuitlaat zonder DB killer...
  4. D

    Wie weet er een goede rijschool in omgeving Utrecht?

    Ik ben momenteel hard bezig iemand met het motorvirus te besmetten, en het lijkt erop dat het gaat lukken ook. Om nou de drempel nog net iets lager te maken zou ik graag weten of er iemand een goede rijschool weet in Utrecht? Alvast bedankt
  5. D

    Demper

    Verkeerde topic, en helaas nog geen idee hoe dit topic te verwijderen
Terug
Bovenaan Onderaan