Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: NR34
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. NR34

    Reclame

    Kan me niet herinneren dat ik op panties, strings of ondergoed gegoogled heb de laatste tijd. Mjah cookies liegen niet zeggen ze… :X_O-
  2. NR34

    69 kilometers voor Nicky Hayden

    .
  3. NR34

    MF recentelijk weer trager

    De laatste 2 dagen lijkt MF weer trager te worden bij vlagen. Meer mensen bij wie dat gebeurd?
  4. NR34

    In 1 muisklik naar bodem pagina is verdwenen

    Sindskort mis ik het pijltje waarmee je in 1 muisklick naar de bodem van de pagina kan. Zowel op laptop (Firefox en Edge) als op de smartphone (Safari). Dat was een erg handige optie. Kan dat hersteld worden?
  5. NR34

    Sidi Vertigo Racelaarzen in erg goede staat

    Omdat ik ook Enduro laarzen heb, zijn mijn Sidi Vertigo laarzen op zoek naar een nieuw baasje. Ben er altijd erg zuinig op geweest, vandaar dat ze er ook nog als nieuw uit zien. Recentelijk nog voorzien van nieuwe zolen. Sidi maat 42 (is normaal maat 41). Vraagprijs: - Te passen en op...
  6. NR34

    Verkocht

    Verkocht
  7. NR34

    Fabio Quartararo

    Heeft het in een tijd waar steeds minder mensen op fora kijken nog zin om een Rijderstopic aan te maken? Verwachten we dat Fabio in de toekomst wel van Marquez kan winnen, wat heel goed voor de sport zou zijn? Hopen we dat er helden op staan die het Marquez eindelijk moeilijk kunnen gaan maken...
  8. NR34

    Handtekening te lang

    Sinds het nieuwe forum actief is, kan ik mijn handtekening niet meer aanpassen. Dezelfde handtekening die op het oude platform prima was, is nu te lang. Laat staan dat je nog iets kan toevoegen. Is dit misschien op te lossen?
  9. NR34

    Spontaan bezoek Catalunya

    Afgelopen weekend hebben we spontaan besloten om de volgende maand naar Catalunya af te reizen. Ik wil dit circuit al zo lang bezoeken en een maatje van me kijkt graag naar de F1. Zodoende spontaan geboekt. We hebben nu staankaartjes en kunnen deze nog upgraden naar een tribune kaartje. Zijn er...
  10. NR34

    Je hebt geen permissie om deze pagina te bekijken of deze actie uit te voeren

    Waarom heb ik geen permissie om oa. het volgende topic te bekijken: https://www.motor-forum.nl/threads/zeer-exclusieve-suzuki-rgv250-te-koop.297793/ Dit geldt niet voor alleen dit topic maar voor meerdere MF links waar ik via Google op kom.
  11. NR34

    KTM Handkap rechts, in nieuwstaat

    Een in nieuwstaat verkerende rechter KTM handkap. De linker is helaas gebroken en krijg je er indien gewenst, gratis bij: Hier een link naar de KTM shop voor een goed beeld: HANDGUARDS DUKE LARGE 125 DUKE 11-17/ 200 DUKE 12-17/ 250 DUKE 15-17/ 390 DUKE 13-17 | KTM shop.nl, de meest...
  12. NR34

    Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

    Naar aanleiding van het sluiten van dit topic: Het Circuit op met Racecracks Deel 2 open ik bij deze een algemeen circuitdag topic. Waarom? Voor alle nieuwtjes rondom Racecracks was dit topic ideaal. Ook voor het regelen en delen van pitboxen of andere tips voor de diverse circuitdagen, was dit...
  13. NR34

    Reageren mogelijk in gesloten topic

    Zojuist zie ik in een door mij in juli gesloten topic MF Oma met de bekende vraag of je wel zeker weet dat je wilt reageren. Ik dacht, toch eens proberen en jawel hoor, reageren kan terwijl er een slotje op het topic zit :) Zie: Motorjas Lijkt me niet de bedoeling.
  14. NR34

    Mogelijkheid tot roteren foto's

    Het nieuwe platform biedt de mogelijkheid om opgeslagen foto's direct naar de browser te kopiëren. Dat werkt echt super snel en fijn! Nu komt het af en toe voor dat foto's een kwart slag gedraaid worden. Waarom geen idee. Op Marktplaats zit daarom een mogelijkheid tot rotatie voor je ze plaatst...
  15. NR34

    Arai Chaser Colin Legend White Maat S

    In goede staat verkerende Arai Chaser Colin Legend White. Verkoop wegens overcompleet: De helm wordt geleverd met pinlock. Vraagprijs: E 200,- of doe een goed bod. Ophalen regio Nijmegen
  16. NR34

    Irritant k.d reclame!

    Zou de volgende reclame geblokt kunnen worden aub: De topics eronder vallen niet meer te zien en de enige oplossing is keer op keer de browser of mf sluiten en opnieuw starten. Zwaar irritant weer!
  17. NR34

    Nexx XR2 Carbon Pure Helm Zwart Geel Maat S

    Zo goed als nieuwe en erg fraaie Nexx XR2 helm. Verkoop wegens overcompleet. Erg lichte en fijne helm: 1250gr. De helm is 1x gedragen en wordt geleverd met: -Originele opvulstukken -Helmhoes -Donker vizier -Ongebruikt origineel vizier Vraagprijs: E 250,- of doe een goed bod...
  18. NR34

    Foutmelding bij Privebericht / PM

    Meerdere mensen kunnen mij niet pm'en. Men krijgt de volgende foutmelding: "Je mag geen conversatie beginnen met de volgende begunstigden: NR34." Kan in de instellingen niet meer zien dat je priveberichten aan of uit kan zetten. Wat gaat er mis?
  19. NR34

    Poll: Oude of nieuwe smilies / emoticons?

    Er bestaan meerdere topics over. Vandaar bij deze op verzoek namens de MF Directie: Oude of nieuwe smilies. Geef je mening aan in de bijgevoegde poll. Als er genoeg stemmen komen voor de oude vertrouwde MF smilies, wie weet dat er dan iets voor ons geregeld kan worden :) Stemmen dus (aub) !
  20. NR34

    Nieuwe emoticons uitbreiden?

    Al vele verzoeken zijn er geweest voor de terugkomst van de oude emoticons die MF uniek maakte. Het blijkt lastig te zijn mbt de resolutie om de oude nog te gebruiken. Dan probeer ik het bij deze op een andere wijze: Is het mogelijk om de nieuwe emoticons uit te breiden? Bijvoorbeeld door...
  21. NR34

    Poll's op elke topicpagina

    Momenteel zie je een poll terug op elke topicpagina. Nu hebben veel poll's al weinig toegevoegde waarde. Maar om ze dan op elke pagina te zien, is ietwat overkill. Is het mogelijk om dit alleen te beperken tot de OP?
  22. NR34

    Puntjes van kritiek

    Veel positieve punten zijn al voorbij gekomen over het nieuwe MF: Sneller, moderner, het ziet er mooier uit. En er is genoeg werk voor verricht achter de schermen. Na er wat tijd ingestoken te hebben en een aantal kritieken gelezen te hebben, wil ik hier toch even samenvatten wat voor mij en...
  23. NR34

    Verslag IDM Zolder 08 Juli 2018 met als gast Kevin Schwantz

    Mijn laatste raceverslag dateert alweer van ruim 2 jaar geleden. Toen van de Bikers' Classics en daarvoor BSB Cadwell Park. Mede door het plaatjesbucket geneuzel had ik er niet zo veel zin meer in. Maar na vandaag overwint toch de mooie ervaring om er weer 1 te maken. Suzuki Duitsland en...
  24. NR34

    Gezocht: Gereedschapswagen (leeg)

    Indien iemand nog een goede lege gereedschapswagen heeft staan of toe is aan een upgrade: Ik ben op zoek naar een goede lege. Laat het me weten. Mag hier of per PM.
  25. NR34

    Johann Zarco

    Eigenlijk al eerder, maar zeker na vandaag heeft Johann een eigen topic verdiend. Bij deze. Zijn trademark na een overwinning: (Nieuwe) fans kunnen zich aanmelden bij de fanclub dmv. het overmaken van E 25,- tnv. NR34 *Under Construction / Wordt nog bijgewerkt* --> Een uitgebreide...
Terug
Bovenaan Onderaan