Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BigP
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. BigP

    @ Jack be quick!!!

    Jack, sorry dat het zolang moest duren. Ik heb eindelijk je nieuwe medicijnen binnen gekregen! Ik kom vanavond even langs, gaan we even babbelen, krijg jij je rust weer. En ook het MF. :+ HELD!!! Zelden zo'n lol gehad op dit forum als vandaag. Ik hou van je! Op een gewoon...
  2. BigP

    Motor Meuk

    Beste mensen, Onderstaande tekst krijg ik als ik op een willekeurige link van Motor Meuk klik. In feite kan ik MM niet bezoeken. Wel zie ik dat ik automatisch ben ingelogd. Alvast bedankt voor jullie feedback! De door jou opgevraagde pagina kan niet worden getoond: Deze actie...
  3. BigP

    Blauwe envelop....

    " Uit mijn gegevens is gebleken dat het motorrijtuig met het kenteken...... binnenkort voldoet aan de voorwaarden voor vrijstelling van motorrijtuigenbelasting voor een motorrijtuig van 25 jaar of ouder....... Ik verleen de vrijstelling met ingang van 1 juli 2010 Dit, mijne vrinden, is een...
  4. BigP

    Motorhoes met verwarming

    Goedemiddag allen, Ik vroeg me af of er een motorhoes bestaat met verwarming. Met vriendelijke zondagmiddagborrel groet, Paul
  5. BigP

    Nieuwe achterband VF700C, '85

    Zeer geachte mede VF adepts, Ik heb een nieuwe achterband nodig. Ik heb de afgelopen twee jaar met een Mic. Defender gereden, 30.000km p/j., maar wil wat anders proberen, iets wat meer "plakt" aangezien mijn 700C redelijk getuned is. Ook moet "De Nieuwe Band" zich uitstekend in alle...
  6. BigP

    Startmotor VF700C

    Geachte mede forum leden, wie kan mij helpen aan een werkende startmotor voor mijn 1985 VF? Ikzelf woon in IJsselstein, Utrecht. M'n mobiele nr.: nul zes 43545075. Mijn dank is bij voorbaat groot.
  7. BigP

    Open uitlaten voor VF700C uit 1984

    Geachte mede-forum gebruikers, Ik zoek inderdaad een set open uitlaten voor mijn geliefde brik. Alvast bedankt voor jullie reacties! *D Paul
  8. BigP

    VF700C niet meer stationair

    Beste mede-forumleden, sinds enkele dagen heb ik problemen met mijn trouwe VF. ( Ik ben totaal a-technisch, dus vergeef mijn ietwat plastische uitleg... *D ) Tijdens het stationair draaien zie ik de naald van mijn toerenteller spastisch tussen de 1100 en 2000 toeren heen en weer bewegen...
  9. BigP

    VF 700 C met K&N filter

    Geachte mede brikrijders, Ik heb onlangs een K&N filter geplaatst, moet ik m'n blok nu ook anders afstellen? Alvast bedankt voor de feedback!! Paul
  10. BigP

    Gaskabels voor VF700C gezocht

    Wie kan mij helpen aan een setje gaskabels voor mijn Magna? Het gaat om een VF700C uit 1985. Mijn dank is bij voorbaat eeuwigdurend!
  11. BigP

    Newbie

    Dag allemaal! Ben dus nieuw hier, sinds 'n paar maanden m'n A'tje, en de trotse bezitter van een VF700C uit '85. De naam is Paul, BigP is m'n nick uit een duister verleden. :-) Ben 41 jaar, en heb m'n tent in IJsselstein opgezet. Ik hoop veel van jullie snel te mogen ontmoeten! P.
Terug
Bovenaan Onderaan