Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. italianshoes

    ohlins achtershocker uit een 916

    Deze shocker heb ik over. Shocker is in prima staat en is niet lek Tegen een leuke prijs verwisselt ie van eigenaar. 235 euri lijkt me een goede deal. en ik stuur em er voor op binnen Nederland 06 517 een acht nul 9 twee
  2. italianshoes

    bandenwarmers chickenhawk

    Nog 1 setje liggen die ik niet meer ga gebruiken. Temperatuurinstelling hoog /laag/ midden. Niet geschikt voor 200 breed! Setje is als nieuw . mankeert echt helemaal niets aan. Zeggen en schrijven 6 keer gebruikt. Gaat weg omdat ik voor mijn motor een vette 200 band...
  3. italianshoes

    voetsteunen

    Dit setje heb ik over ivm ander project. Gat voor de inbusbout is voor een m6, maar heeft genoeg body om op te boren naar een m8. Setje mag weg voor 21 eurie inclusief verzending binnen Nederland beller is sneller 06 vijf 17180 negen 2
  4. italianshoes

    Laserdemper beschadigd

    Nog een demper met killer liggen . de demper zit een deuk in. is overgebleven na verkoop van de rest van spullen van een racer. Mag weg voor heeel weinig + verzendkosten. beller is sneller 0 6 5 een zeven 1 8 nul 9 twee Patrick
  5. italianshoes

    1098 tank met pomp

    Niet meer nodig voor mijn nieuwe project Mag weg voor 150 euri
  6. italianshoes

    achterbrug 916 met schijf excentriek en tandwiel

    Deze achterbrug mag weg omdat ik em niet nodig heb voor mijn project. Kom em halen en geef me 4 tientjes Patrick
  7. italianshoes

    handzame compressor voor in de pitbox of op het paddock

    Airpress compressor met 6 meter goede kwaliteit luchtslang en koppeling Max 8 bar prijs 45 euri bij afhalen gaat weg omdat 2 van die dingen iets teveel van het goede is. Patrick
  8. italianshoes

    Motobatt accu MBT12B4

    Komt uit mijn racer. Past in veel Ducati,s Maar ik ga voor een lichtgewicht accu voor mijn nieuwe project. 30 euri
  9. italianshoes

    1098 benzinetank met pomp

    Deze tank en pomp heb ik niet nodig voor mijn zelfbouw project vandaar dat de tank te koop is. De tank komt van mijn racer en is in goede conditie. Enige punt van aandacht is de minimale glijschade op de rechter voorpunt. Dit zijn geen diepe krassen, en komen van een grindbakbezichtiging...
  10. italianshoes

    Caferacer bouwen... als het maar Ducati is!

    Na 5 en half jaar geracet te hebben op mijn triple 9 en alles verbouwd wat er te verbouwen viel.... Had ik de lol er een beetje af. niet dat de fiets niet goed is , maar de beperking ben ik zelf. Echt mijn best doen om een 1,56 hoog te halen op Assen. Dus mijn racer verkocht , en mijn wens...
  11. italianshoes

    gezocht topkuip retro voor mijn ducati racer

    Hoi, Na de verkoop van mijn triple 9 circuitfiets ben ik begonnen aan een nieuw project! Het betreft een caferacer op basis van een 1000ds. Ik zoek het volgende : een topkuip en zitje en het zitje moet kunnen aansluiten op een 1098 tank Leveranciers in binnen en buitenland whatever...
  12. italianshoes

    setje velgen voor ducati

    Goed setje velgen voor ducati achter is een 916 5 snaaks velg 5,5 j met sc2 band nog goed voor een dag circuit. voor is een is 5 spaaks met 998s schijven. voorvelg komt met steekas set verkeert in goede staat. compleet 450 euro
  13. italianshoes

    Topkuip "NCR MILANO" met alu frame voor ducati

    Deze nog niet gespoten topkuip met ruitje en aluminium steun. heeft een minimale schade aan de rechterkant. ( zie fotooz) ( grindbak bekeken) Dit is heel goed te repareren. Aangezien ik besloten heb om deze niet voor mijn caferacerproject te gebruiken , is ie dus te koop. Mag weg voor 170...
  14. italianshoes

    uitlaatdemper van laser

    goede uitlaatdemper zonder deuken komt met uitneembare killer en bevestigingsbeugel. en passtuk diameter is 48mm Zit brandplek op van sticker. dus of even flink poetsen of nieuwe sticker. Bellen of pbtje nul zes 517180 negen twee
  15. italianshoes

    velgen ducati 916 enz

    2 velgen in goede staat. Voorvelg komt met goede schijven De achtervelg heeft zelfs een goede sc 1 band 180/60 voor nog een dag knallen samen voor 400 euro exclusief verzendkosten
  16. italianshoes

    ducati voorvork 998s

    deze poten werken prima zijn niet lek. Linkerpoot heeft krassen op onderstuk door bezoekje grindbak, maar binnenpoten en buitenpoten onbeschadigd . inclusif brembo klauwen. de kunstkringen voor bevestigen spatbord zijn er ook bij. Gaat weg voor 350 euro exclusief verzendkosten. De...
  17. italianshoes

    Ohlins achtershocker voor ducati 916 enz

    Goede shocker in prima staat Gaat compleet voor 200 euro weg exclusief verzendkosten. Bellen of pbtje nul zes 517180 negen twee
  18. italianshoes

    ducati 916 carbon beschermer achterbrug

    goede beschermer met de normale gebruikssporen. 75 euro exclusief verzendkosten. bellen of pbtje nul zes 517180 negen twee
  19. italianshoes

    remhandle beschermer

    onbeschadigd en volledig alu. 15 euro exclusief verzenden bel of pb nul zes 517180 negen twee
  20. italianshoes

    zwarte clip-ons 53mm

    Zwarte race clip-ons voor 53mm vorkpoten In zeer goede staat. 50 euro exclusief 6,75 verzendkosten Bellen of pb nul zes 517180 negen twee
  21. italianshoes

    Aprillia factory kroonstuk compleet en goed

    Compleet kroonstuk voor Aprilia Factory Dus ook de lagers. Komt uit een 2006 fiets. Mankeert niets aan . 125 euro.
  22. italianshoes

    Aprillia factory kroonstuk compleet en goed

    Compleet kroonstuk voor Aprilia Factory Dus ook de lagers. Komt uit een 2006 fiets. Mankeert niets aan . 125 euro.
  23. italianshoes

    Complete set Chicken Hawk( Pole Position)

    Deze complete set inclusief wiel-isolators en koffer is in zeer goede staat. De beide bandenwarmers zijn dit jaar gekalibreerd door Gerald Spunk ( officiële Dealer) De set is 100 procent goed. bestaand uit warmer voor/achter , wielisolator voor/achter + koffer De set gaat weg omdat...
  24. italianshoes

    Ducati 999

    Bij deze bied ik mijn ducati tripple 9 racer aan. De motor verkeert in hele nette staat. 10.000km alleen op circuit, waarvan 7100 km met origineel blok. Daarna omgebouwd en een Biggelaar blok gemonteerd. Zat vermogen en koppel ( 155 pk /achterwiel. 128Nm/8750 rpm) 2 in 1 uitlaat...
  25. italianshoes

    tandwielverhouding triple 9

    Ik reed vorig jaar met 14/41 tandwiel verhouding. Maar toen klom de motor steeds in de ketting. Dit jaar gereden met 15/41. klimt niet zo erg als eerst maar heb idee dat dat het niet echt ideaal is. Hoop hier op wat ervaringen van deskundigen die ook op een Italo rijden. Patrick
Terug
Bovenaan Onderaan