Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jaap43
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jaap43

    Motor als werkpaard

    Hier een YouTube filmpje over zijspannen die ingezet worden als bospaarden:
  2. jaap43

    Toertocht Austerlitz.

    Vandaag met 8 BMW-rijders (2 kleps airheads) vanuit de Pyramide van Austerlitz een toertocht door de Gelderse Vallei gereden. Hier dan enkele foto's: Zo makkelijk gaat het plaatsen.
  3. jaap43

    Misgeboord draadeind reparatie

    Een YouTube filmpje over het repareren van een uit de hand gelopen poging om een afgebroken bout uit te boren. Hierbij wordt gebruik gemaakt van een soort helicoil die in de schroefdraad geborgd wordt. Deze man heeft veel meer filmpjes op internet gezet die stuk voor stuk interessant zijn om...
  4. jaap43

    Kerstsfeer op MF

    Dat er sneeuwvlokjes over de hele site naar beneden dwarrelen is nog te pruimen. Wat wel hinderlijk is is de sneeuwrand onder aan die precies afdekt op welke pagina je bezig bent. Normaal staat daar onder het paginanummer een streepje en dat wordt nu afgedekt. Is daar iets aan te doen. Da iets...
  5. jaap43

    Geen beveiligde verbinding

    Op een laptop met Windows-XP en Google-Chrome kreeg ik aan het begin van de avond bij het verversen van een pagina van Motor-Forum ineens de melding: "de site kan geen beveiligde verbinding leveren www.motor-forum.nl gebruikt een niet onderdteund protocol Met als detail...
  6. jaap43

    Media en het beheren daarvan

    In het oude forum had ik bij de documenten een hoofdmap en had ik verschillende submappen voor speciale foto-sessies. Van die structuur is helemaal niets meer terug te vinden. Zie deze How-To : https://www.motor-forum.nl/threads/how-to-documenten-fotos-plaatsen-en-beheren-op-mf.390240/ Als ik...
  7. jaap43

    "Eh... dat ging niet goed"

    In het subforum <reizen en toeren> zijn door FredVN in zijn bericht <meten is weten> over Vietnam enkele plaatjes gepost als "view media item ..." Als ik daar op klik krijg ik dus de topictitel als foutmelding met daaronder: <je hebt geen permissie ...> terwijl het adres wel naar een onderdeel...
  8. jaap43

    Volgende en vorige pagina.

    Op het oude forum kon je boven en beneden klikken op volgende of via de "ladder" naar elke andere pagina gaan. Nu kan je alleen boven aan doorklikken naar volgende pagina. Ben je met het lezen van een topic beneden aan de pagina gekomen moet je omhoog scrollen of met de <home> toets naar boven...
  9. jaap43

    Verdwenen foto's en bookmarks

    Zover als ik kan controleren zijn alle foto's die in de documentenlijst van MF stonden niet meegenomen naar het nieuwe forum. Verder ben ik een deel van mijn bookmarks (favorieten) kwijt. Ook kan ik nergens terugvinden of er nog foto's op MF geplaatst kunnen worden. Dan mis ik...
  10. jaap43

    Landmarkrally 2018, de uitdaging

    Landmarkrally 2018, de Uitdaging. Zie ook de inleiding van het topic: Landmarkrally 2018, de introductie Net zoals de Landmarkrally 2016 wordt er hier geen wedstrijd van gemaakt. Deze rally is opgezet met het idee dat je een doel of doelen hebt om een rit te maken, het liefst met een paar...
  11. jaap43

    Landmarkrally 2018, de introductie

    Landmarkrally 2018 Hadden we in 2010 een Oude Brikken Landmark Rally, door Ting-Ting opgezet GO, Oude Brikken Landmark Rally 2010, met willekeurig gekozen objecten, in 2012 een OBLR met als leidraad “vliegen” Ouwe Brikken Land Mark rally 2012 de voorronde, opgezet door Nohome en in 2014 weer...
  12. jaap43

    Landmarkrally 2016, de uitdaging

    Een herhaling van de openingspost van de introductie. Landmarkrally 2016 Hadden we in 2010 een Oude Brikken LandmarkRally, door Ting-Ting opgezet, met willekeurig gekozen objecten, in 2012 een OBLR met als leidraad “vliegen”, opgezet door Nohome en in 2014 weer een door hem georganiseerde...
  13. jaap43

    Landmarkrally 2016, de introductie

    Landmarkrally 2016 Hadden we in 2010 een Oude Brikken LandmarkRally, door Ting-Ting opgezet, met willekeurig gekozen objecten, in 2012 een OBLR met als leidraad “vliegen”, opgezet door Nohome en in 2014 weer een door hem georganiseerde OBLR met als thema het herdenken van het begin van de 1ste...
  14. jaap43

    spiegel voor een BMW R65 van 1986

    Een lompe glazenwasser heeft mijn linkerspiegel van zijn steel af weten te krijgen, onherstelbaar kapot dus :( Het gaat om een universele spiegel (links/rechts) die door de hendel heengaat en vanonder met een moer vastgezet wordt. Steellengte van knik tot conische deel is 12 cm. Volgens mij...
  15. jaap43

    Een nieuw forumlid

    Een nieuwe gebruiker: rijdt een BMW R65, USA uitvoering van 1986. Probeer hem in zo origeel mogelijke staat te houden en doe al het onderhoud zoveel mogelijk zelf. Ik zal zelf niet zo veel vragen hebben maar kan misschien wel antwoord geven op andermans vragen. Ben vanaf 1985 heropstapper...
Terug
Bovenaan Onderaan