Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RideRick
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RideRick

    Kawasaki ZRX1100 “Jack Daniels” €2900,-

    Niet meer Te koop in prachtige staat een Kawasaki ZRX1100 uit 1997.
  2. RideRick

    Pre-beurs €99,- Gloednieuwe Büse leren motorbroek L-X

    Gloednieuwe Büse leren motorbroek L-XL Büse lederen motorbroek maat 106 (zie tabel) Gekocht maar mijn benen zijn te kort :) Is voor langere mensen. Gloednieuw en nooit gebruikt. Nieuwprijs €229,95. €99,- inclusief verzendkosten. Pm of email, Nick + hotmail.com Ik zal het stof eraf halen.
  3. RideRick

    MotoGP clash der titanen, het epische einde

    Heel simpel, wie O wie *D
  4. RideRick

    Alpinestars Octane Black 1-delig maat 50

    Zoals de titel omschrijft. Max 10x gedragen dus eigenlijk gewoon in Nieuwstraat. Te koop om aloude reden, pas hem niet meer O-) (En nee, geen zin in afvallen :P ) De foto's spreken voor zich..
  5. RideRick

    Red Bull Knock Out Scheveningen 28 en 29 november

    Het strand van Scheveningen is op 28 en 29 november weer het toneel van een mega-motorcross. Het is, na zeven jaar afwezigheid, de terugkeer van de Red Bull Knock Out. De Oostenrijkse energiedrankproducent had in 2006, 2007 en 2008 al eens de beschikking over het Scheveningse strand. Bij...
  6. RideRick

    Ducati Monster uitlaten "Lucky Ducy"

    Te koop, originele 2e hands monster uitlaten Gemaakt door Lucky Ducy Performance. Lekker vol Ducati geluid. Inclusief montage material. prijs € 200.00
  7. RideRick

    MF Accu?

    Motor accu onderhoudsvrij MF YTX12-BS / CTX12-BS, 12 Volt 10Ah. De voordelen kort samengevat: * Langdurige opslag (droog) mogelijk door seperaat elektrolyt. * Onderhoudsvrij door MF techniek. * extra veilig door geabsorbeerd elekrolyt. * extra hoge startcapaciteit. * Na vullen 100%...
  8. RideRick

    Achterdeurtje Hyosung in MF?

    Tech | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl Ik vond MF al zo vaak stilvallen afgelopen weken maar nu weet ik dat Hyosung erachter zit :/
  9. RideRick

    Het MF Ducati Multistrada Topic IV

    Ducati Multistrada Toen acht jaar geleden - tijdens Milaan Motorshow in 2001 - de Multistrada voor het eerst aan het wereldpubliek werd voorgesteld waren de meningen meer dan verdeeld. Hoe Terblache, de geestelijke vader van dit ontwerp, het in zijn hoofd had gehaald om zoiets...
  10. RideRick

    Ter lering ende vermaak..

    Hoe was je eerste stagedag? :P
  11. RideRick

    Valentino Rossi - 9 times World Champion

    Welkom in het Valentino Rossi Topic. Marco Simoncelli was niet alleen een hele goede vriend van Valentino Rossi, maar Rossi zag hem tevens als een jongere broer. Deze foto eert hen en tekent een heengegane vriendschap. Op dat we hem nooit zullen vergeten...
  12. RideRick

    Motor-Forum.nl 10 jaar!

    Waarom zie ik geen algemeen feesttopic :? Heb ik wat gemist ofzo :? Zie wel een banner bovenin maar verder... :X
  13. RideRick

    Het MF Ducati Multistrada Topic III

    Ducati Multistrada Toen acht jaar geleden - tijdens Milaan Motorshow in 2001 - de Multistrada voor het eerst aan het wereldpubliek werd voorgesteld waren de meningen meer dan verdeeld. Hoe Terblache, de geestelijke vader van dit ontwerp, het in zijn hoofd had gehaald om zoiets...
  14. RideRick

    Valentino Rossi Deel 6 - Il Ducatisto

    Welkom in het Valentino Rossi Topic. Welkom in alweer deel "6" van het Valentino Rossi Topic. Hier kan je foto's plaatsen, mooie verhalen vertellen, meepraten over Valentino en zijn race-akties. Misschien wel enkele privé-ontmoetingen. Laten we wel on-topic blijven en dit...
  15. RideRick

    Ducati-Topic Deel @74: Met wijze woorden kom je verder..

    Ducati-Topic Deel @74 : Met wijze woorden kom je verder Algemene regels: = Plaatjes van ducati's moeten = Plaatjes van andere italiaanse motorfietsen met mate = Plaatjes van italiaanse auto's, maximaal 1 per week = Moderator gedoogbeleid, toestemming vragen voor er iemand een ban krijgt...
  16. RideRick

    Racing Expo Ducati Club

    Ducati Club Nederland organiseert: Racing Expo 2011 In de donkere dagen na kerstmis staat het ‘race’motor-leven een beetje stil. Iedereen zit te wachten tot we weer kunnen rijden en elkaar weer kunnen ontmoeten. Kom daarom op zondag 6 februari 2011 naar Heteren langs de A50! (tussen...
  17. RideRick

    Gran Premio A-Style de Aragón 17, 18 & 19 Septiembre 2010

    Na het verlies van een groot toekomstige rijder Shoya Tomizawa Officieel statement Shoya Tomizawa's familie Het afgelopen weekend is tijdens de Moto2 wedstrijd de pas 19 jarige Shoya Tomizawa om het leven gekomen. Het team van de Japanner, het CIP- Technomag team, heeft mede namens...
  18. RideRick

    Indianapolis Motorcycle Grand Prix 29-08-2010

    MotoGP: Wie stopt Jorge Lorenzo? Een crash in de kwalificatie zorgde voor twijfels of Jorge Lorenzo ook deze race zou weten te winnen maar die twijfels werden al snel weggenomen en de Spanjaard reed naar zijn zevende overwinning en tiende podium van het seizoen. Repsol Honda rijder...
  19. RideRick

    Alpinestars Octane Black Suite overall mt 50

    gone...
  20. RideRick

    DUCATI TOPIC 61 : Meimaand Evenement Maand

    Ducati-Topic 61 : Meimaand Evenement Maand SDR 2010 Ducati Pos(t)ers Rit DCR 2010, wie rijdt er mee met de Ducati Clubrace dit jaar * Agenda * 2010 moto GP ronde 3( eigenlijk 2) 2 mei GP spanje 9 Mei WSBK 5e ronde Monza Italy 16 mei WSBK 6e ronde Kyalami Zuid-Afrika 23...
  21. RideRick

    Het Ducati 620/1000/1100/1200 Multistrada Topic

    [hr]Ducati Multistrada[hr] [hr] Toen acht jaar geleden - tijdens Milaan Motorshow in 2001 - de Multistrada voor het eerst aan het wereldpubliek werd voorgesteld waren de meningen meer dan verdeeld. Hoe Terblache, de geestelijke vader van dit ontwerp, het in zijn hoofd had gehaald...
  22. RideRick

    Hoorn en omstreken [part 3]

    HOORN en OMSTREKEN Welkom in het Hoorn en omstreken regionaal topic. De mooiste stad aan het IJsselmeer met een rijke geschiedenis van een groots V.O.C. verleden. Hier is een plek om te verzamelen, terrasjes te pakken op de Rode steen na een mooie rit of gewoon te chatten...
  23. RideRick

    Stekker Optimate

    Zit al een een tijdje op internet te zoeken naar een losse stekker voor mijn gratis gekregen Optimate druppellader... ;) Ik mis het kabeltje wat je op de accu monteerd en met de stekker voor je oplader. Die met de tangen heb ik ook niet. Kreeg hem niet voor niks gratis ;) Iemand...
  24. RideRick

    DUCATI-TOPIC 57: Start van WSBK 2010 26-28 Feb Philip Island

    [hr]Ducati-Topic 57 : Start van WSBK 2010 26-28 Feb Philip Island [hr] Haga en Fabrizio gaan er weer vol tegen aan dit jaar om de eer van ons Ducatisten hoog te houden. Wie van de 2 zal de succesvolste Ducati Factory Rider worden van het WSBK 2010 Ook is het Althea WSBK team...
Terug
Bovenaan Onderaan