Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: frankt36
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. frankt36

    VMX 1200 145 PK

    Binnenkort bied ik mijn V-max 1200 145 PK te koop aan Bouwjaar: 1995 Datum eerste kenteken: 1997 Type: Vmx 1200 Carbon Km: 20000 ML PK: 145 Pk Uitlaatsysteem...
  2. frankt36

    Schade V-Max gevraagd

    Hallo ik ben opzoek naar een schade V-max. Het is mijn hobby om V-max op te knappen Ook lossen onderdelen van een v-max zijn welkom
  3. frankt36

    Te koop Yamaha XJ 750 custom

    Yamaha XJ 750 maxim Custom. Motor is volledig verbouwd. Frame aangepast gecoat Voorvork 6 graden onderuit 300mm breed alu gepolijste vork met 30mm alu dikke balhoofd platen. Intruder teller, angel eye koplamp. Custom Forward controls Alu hoogglans. Harley uitlaat pijpen. Parlemoer/metalic...
  4. frankt36

    Showa voorvork as gezocht

    Ik ben opzoek naar een As voor een Showa japan c553 HF1l
  5. frankt36

    Showa voorvork as gezocht

    Ik ben opzoek naar een as voor een Showa voorvork Type Japan c553 HF1L
  6. frankt36

    showa voorvork as gezocht

    Hallo alle, ik heb een showa voorvork gekocht en ik ben opzoek naar een as voor het voorwiel. Type japan c553 HT 1l Mogelijk dat iemand weet waar ik de juiste as kan kopen. Groeten Fank
  7. frankt36

    Hulp gevraagd motorblok XJ 750 maxim

    Hallo, ik ben druk doenden met het verbouwen van een Maxim XJ750. Heb het motorblok uit elkaar gehaald en laten poedercoaten en nu weer in elkaar gezet. Het probleem is dat de startmotor de motor iet meer rond krijg. Ik ben opzoek naar iemand die samen met mij het motorblok terug uit elkaar...
Terug
Bovenaan Onderaan