Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Stefke6
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Stefke6

    niet starten en draad over

    Vorig jaar Juli is mijn lieve Vespa naar de ellende gegaan. Uiteindelijk bleek de krukas vastgelopen. Alles opengehaald, krukas en wat andere zaken vervangen en weer in elkaar gezet. Hier zat wel 9 maanden tussen :) Hij start met kickstart en draaide als een dolle. Zet ik dat ding uit om de...
  2. Stefke6

    Gestolen: GSXR 600 2005 Anniversary Edition MN-GR-46

    Afgelopen zaterdagnacht is de door mij op dit forum aangeboden motor gestolen in Leiden. Hij stond aan de Burggravenlaan. Mocht je iets gezien, gehoord of denk je iets gezien of gehoord te hebben, PM me dan! De hoes lag bij de buren in de tuin. Stond op schijfremslot en alarm...
  3. Stefke6

    Suzuki GSXR 600 2005 Anniversary Edition nu voor 4950,-

    Bij deze bied ik namens een vriend de volgende motor aan. Goed uitziende Suzuki GSXR 600, 2005 Anniversary Edition die weet wat rijden is. Staat altijd netjes bij mij in de garage. Reden verkoop: Operatie aan knie gehad, echt lekker rijden zit er niet meer in. Kleur: Blauw-Wit KM...
  4. Stefke6

    Krukas Vespa ET4

    Ik ben op zoek naar een krukas voor een Vespa ET4 125 ZAPM04. De naaldlager in de krukas is kaduuk. Reviseren wordt mij afgeraden, dus dan maar een volledig andere krukas. Mocht je iets voor me hebben, ik hoor het graag!
  5. Stefke6

    Uitlaat van een GSXR 1100 op een GSXR 750?

    Een vraag over een uitlaatset die ik eventueel wil overnemen van Johnnn: Weet iemand of ik dit zonder al te veel moeite op mijn Gsxr 750 uit '89 kan prutsen? De buitendiameter van de aansluiting op het spruitstuk is ongeveer 42mm bij de Bos-pijpjes. Alvast bedankt! :)
  6. Stefke6

    Pothelm met Union Jack print

    Ik zoek een pothelmpje met Union Jack print voor op de Vespa. Maat 61. Zou graag een voorbeeld laten zien, maar dat kan ik niet echt vinden. Hoop dat iemand een idee heeft en wat heeft liggen. Alvast bedankt! *O*
  7. Stefke6

    Remschijven voor GSXR 750 '89

    Ben op zoek naar remschijven voor die op een gixxer 750 uit 1989 passen.
  8. Stefke6

    Achterbok voor Gixxer '89 en 2k5

    Ben op zoek naar een achterbok voor een GSXR 750 uit '89 en een GSXR 600 uit 2005. Woon in Leiden. Ophalen in de buurt geen probleem. Graag reactie :W
  9. Stefke6

    Stepjes voor GSXR 750 '89

    Roept u maar, biedt een goede prijs. Woon in Leiden, eind rijden is voor mij geen enkel probleem. Post kan natuurlijk ook.
Terug
Bovenaan Onderaan