Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: nOne
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. nOne

    Met duo 3-4 weken kamperen omgeving balkan

    Als je geen zin hebt om een deel van mijn levensverhaal te lezen: begin bij het dikgedrukte ;) Als je sowieso geen zin hebt om te lezen open een fototopic of sluit motor-forum af. :P Het liefst ga ik op de motor op vakantie. Deze zomervakantie 3 jaar terug ben ik dan ook (alleen) op...
  2. nOne

    Honda CBR 600F vermogensdip

    Mijn trouwe motortje loopt helaas niet meer zo trouw. Met name tussen de 5 en 6000 toeren. Vorig jaar tijdens de vakantie is de motor gevallen (vanaf stilstand), heeft toen ook iets gelekt maar tijdens het rijden is dat niet meer gebeurd. Het lijkt sindsdien te zijn opgetreden maar helemaal...
  3. nOne

    GS500 met kapot motorblok

    Helaas is een tijdje terug het blok van mijn gs500 kapot gegaan. Niet helemaal duidelijk wat het is. Motor start nog wel maar met een absoluut niet kloppend geluid/ratel (dealer dacht aan kapotte nokkenasketting maar die is juist in ieder geval nog wel heel). Je staat vrij deze motor te kopen en...
  4. nOne

    zadelschade: vorst of vernieling?

    Edit: Helaas wil de (mede)dader van de kapotte hoes niet gewoon meewerken aan een schadevergoeding (ja, in topictitil staat zadel, maar dit topic is gemaakt voordat ik zag dat de hoes kapot was). Ik heb inmiddels een afspraak met de politie om aangifte te doen. Het is misschien een beetje...
Terug
Bovenaan Onderaan