Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ome-jaj
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ome-jaj

    3 plekken in box vrij. 6juni

    Zoals de titel zegt hebben wij zaterdag 6juni nog 3 plekken beschikbaar.
  2. ome-jaj

    Terugroep actie van Continental banden

    Voor diegene die het bericht gemist hebben. Continental roept alle voorbanden van de raceattack serie terug. Dit vanwege de mogelijkheid dat het loopvlak kan loslaten. Hoe te handelen: jou voorband meenemen naar een dealer en inleveren maar en wachten op een nieuwe voorband. Kostenloos. (Lever...
  3. ome-jaj

    startplek gezocht 30aug owcup

    Dankzij traag handelen van mijn kant heb ik nu geen startbewijs voor de cupraces de 30ste aug te Assen. ik ben dus op zoek naar een plekje. Waar gaat het om: -sportcup 1000 Of -supercup 1000B Hopen dat het lukt heb wel weer zin in een potje racen
  4. ome-jaj

    OWcup race 3 7juni

    Hebter weer zin an
  5. ome-jaj

    onboard camera.... contour hd 1080p. nieuw in doos

    Ik heb nog 2x van deze camera's op de plank liggen. en dit zit in de doos, niet op de foto wel in de doos= 2 gig minicard Ze zijn nieuw en dus 0x gebruikt. Ze komen uit de USA, dus de hoofdprijs hoef ik ook niet..... zie het als een vroeg kerst-cadeau? Dus bieden mag vanaf: 190 euro...
  6. ome-jaj

    Radiateur R1 200/2008 gezocht

    De mijne is lek heb dus een nieuwe nodig. dus als je er 1tje hebt, laat het effe weten. Cheers!
  7. ome-jaj

    ZAC R7 Zolder 21-09

    Oke het volgende treffen is op het mooie circuit Zolder Ik heb er nu al zin in *O*
  8. ome-jaj

    voor een duppie op de eerste rij...

    vrienden van MF, Ik ben nog op zoek naar een radiateur-fan voor op een Yamaha r1 2007/2008. Een andere van mag natuurlijk ook dan pas ik hem wel aan. maar het liefst kant&klaar offcourse. En niet geheel onbelangrijk het liefst mega cheap tegen gratis aan :+ Cheers
  9. ome-jaj

    nieuwe set dunlop gp racer 250 euro

    mogge, Aangeboden een nieuwe set Dunlop gp racer voor 250 euro maat achter: 200-55-17 dot 1510 maat voor: 120-55-17 dot vergetentekijkenkrijgenjullienog :+ Adv is voor een kennis dus u moet met hem zaken doen Tommy: 06 52 13 86 56 PS: Kan wel alvast verklappen...
  10. ome-jaj

    Het grote "EDDEPRET-IN-Z'N-EENTJE" topic

    ED ga je gang.......
  11. ome-jaj

    Goeie XJR 1200 Kenny Roberts uitvoering

    Dames en Heren, Ik bied te koop aan mijn XJR 1200 uit 1997 in de Kenny Roberts kleuren De motor is voorzien: -up side down voorvork -dubbele koplamp -stalenremleidingen voor en achter - crashprotectoren bij het motorblok -en de vorige eigenaar heeft er een ander uitlaatsysteem onder...
  12. ome-jaj

    gsxr 600-750 k8 velgen, brake schijven

    Deze velgen heb ik na het verkopen van mijn suzuki over. De wielen hebben gebruikers sporen (niet storend naar mijn mening) en zijn recht. Prijs: 400 euro De wave schijven,type flame. zijn eveneens recht en zijn 1 seizoen gebruikt. prijs: 250 Je mag ze natuurlijk ook samen kopen dat...
  13. ome-jaj

    gezocht voor en achter velgen voor een suzuki gsxr 750 k8

    ik ben op zoek naar een set velgen voor mijn suzuki gsxr 750 k8.
Terug
Bovenaan Onderaan