Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nosig
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Nosig

    Zandvoort 7 Juni 2021 Circuitdag Groep 3 + Pitboxplek

    Hi allemaal, Hierbij bied ik mijn circuitdag Zandvoort maandag 7 Juni (via organisatie Racecracks) aan ter overname. In verband met de nieuwe quarantineplicht krijg ik m'n reis naar NL niet meer lekker rond en kan dus helaas niet meer deelnemen :'( Hopelijk kan ik iemand anders er blij maken...
  2. Nosig

    Te koop: Circuitdag Spa Francorchamps 7 aug

    Hallo, Bij deze bied ik m'n circuitdag @ Spa-Francorchamps a.s. donderdag 7 augustus 2014 aan. Groep 1 (Debutant) bij de organisatie Bikers' Day / DG Sport. (5x 20 minuten) Vraagprijs: €175,- Wie kan ik hiermee blij maken? *O*
  3. Nosig

    MFH goes Spa 2013

    Intro Eindelijk is het dan zover, het enige topic voor een gezellige weekje motorvakantie met MF Haarlem! In dit topic kan een ieder MFHer zijn vraag/op/aanmerkingen kwijt. In de openingspost zetten we centraal de nieuwsberichten/updates neer en af en toe doen we dat ook op #facebook #twitter...
  4. Nosig

    MFH op TRIP 2012 Topic

    Intro Eindelijk is het dan zover, het enige topic voor een gezellige weekje motorvakantie met MF Haarlem! In dit topic kan een ieder MFHer zijn vraag/op/aanmerkingen kwijt. In de openingspost zetten we centraal de nieuwsberichten/updates neer en af en toe doen we dat ook op #facebook #twitter...
  5. Nosig

    R6 1999 soms onregelmatig, sputter, uitval motor, accu?

    :W Ik heb een maand geleden een Yamaha R6 uit 1999 via een particulier aangeschaft. De km stand bedroeg al 43000 km, maar er was aantoonbaar een onderhoudsbeurt gedaan vorig seizoen en zag er optisch écht goed uit. Ik had een goed gevoel bij en de fiets aangeschaft, inmiddels is dat gevoel...
  6. Nosig

    CBR600F2 Motorblok + set MPR2

    Wegens een lowsider op het circuit, hierbij te koop aangeboden: Motorblok Honda CBR600F2. Uit 94' met 43.xxx km. Blok heeft in de 2 jaar dat ik de fiets heb gehad, probleemloos gedraaid. (ook na de lowsider starte hij als vanouds :} ). Blok is voorzien van handmatige NAKS. Doe een realistisch...
  7. Nosig

    Honda CBR600F2 (PC25) spanningsregelaar/onst.unit/spiegels

    Beste MFers, Hierbij tekoop aangeboden, voor een Honda CBR 600F2 PC25: - Spiegel Links (incl plaatjes/rubber/schroeven) €12,50 - Spiegel Rechts (incl plaatjes/rubber/schroeven) € 12,50 - Knipperlicht vóór links €7,50 - Knipperlicht vóór rechts €7,50 - Spanningsregelaar (geupgrade...
  8. Nosig

    MFH goes Hoofddorp: Pannekoekenmeeting 2010!

    *O* *O* *O* *O* MF Haarlem Pannekoeken Meeting 20 Maart 2010 *O* *O* *O* *O* Intro Na het succes van MFH goes Rotterdam: Pannenkoekenmeeting 2009! verzorgd door Miesjahhh, dit jaar het vervolg van een traditie met nog vele gezellige afleveringen en vooral gezellige herinneringen...
  9. Nosig

    Topkuipframe CBR600F2 (PC25)

    Ik ben opzoek naar een (rechte) topkuipframe voor een Honda CBR 600F2 (PC25, 1991-1994). Mocht iemand iets hebben liggen dan hoor ik het graag :Y
  10. Nosig

    Met MFH een dagje naar Limburg

    *O* Het MF Haarlem Team gaat een dagje naar Limburg! *O* Zondag 13 September 2009! Updates Update 6/9 Vanwege omstandigheden kan ik er niet meer bijzijn en op verzoek van de meerderheid stellen we het Limburgse MFH uitje bij deze dan tot nader order uit. -O- Een nieuwe datum wordt...
  11. Nosig

    MFH brengt gezelligheid naar Belgische Ardennen! 20-24 juli

    Jaja, er is een knoop doorgehakt om toch een paar dagen weer weg te gaan met MFH. Omdat MFH zo’n fantastisch aanleg heeft om niet teveel te l*llen maar juist te doen, hebben ik en Jane (met toestemming van Basz600 en RR-RooieRacer) besloten om de organisatie op te pakken en knopen door te...
Terug
Bovenaan Onderaan