Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: stof
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Freewind 650 hapert bij +/- 5000rpm

    Hallo allemaal, Ik heb sinds kort een Suzuki Freewind XF650 gekocht (dus eencilinder, twee carbs). Tijdens de proefrit niets aan gemerkt maar sinds enkele dagen merk ik dat de motor hapert bij stevig gasgeven (meestal rond +/- 5000 toeren). Optrekken richting 100-120km/h is dus redelijk...
  2. S

    Suzuki bandit zekeringdoos cover en startrelais cover

    Hallo, Zoals in de titel staat zoek ik voor een bandit 400 het afdekkapje dat op het zekeringendoosje en het startrelais zit. Misschien dat die van een andere suzuki ook wel passen :) Alvast bedankt!
  3. S

    Bandit 400 klaarmaken voor reis

    Hallo :) Mijn bandit 400 van '94 heeft enkele jaren stil gestaan omwille van een kapotte cdi unit en spanningsregelaar. Nu zou ik met deze motor volgende zomer redelijk wat km's willen rijden. Welk onderhoud raden jullie aan om uit te voeren? Wat ik al heb gedaan: -...
  4. S

    Bandit 400 reisklaar maken

    Onlangs (ondertussen al bijna een jaar geleden...) heb ik goedkoop een bandit 400 uit '93 op de kop getikt. Heeft 44000km en volgens de verkoper was de cdi unit kapot. Moest niet al te veel kosten dus ik heb de gok gewaagt: Naderhand bleek dat de spanningsregelaar stuk was en dat...
  5. S

    Bandit 400 spanningsregelaar doormeten

    Ik heb een bandit 400 met doorgebrande cdi die ik terug in orde aan het brengen ben. Een andere cdi unit heb ik al gekocht (de oude was niet meer te repareren), maar ik vrees dat ik bij het monteren van de nieuwe cdi het probleem misschien opnieuw voorvalt. Dus, waardoor kan een cdi unit...
  6. S

    honda cm250c opknappen

    Hallo allemaal Ik heb enkele weken geleden een honda cm250c op de kop kunnen tikken voor een bescheiden bedrag. Gelukkig is er nog 't een en ander aan op te knappen (understatement ;) ) Foto's: Buiten het feit dat de motor niet moeders mooiste is moet er ook technisch 't een en ander...
  7. S

    Honda cm250/cb250/cmx 250 motorblok + onderdelen gevraagd

    Ik zoek een motorblok voor een honda cm250c. Waarschijnlijk passen de blokken van een cb250 (niet het oude type) en een cmx250 rebel ook wel dus daar ben ik ook in geïnteresseerd. Liefst een blok aanbieden dat in orde is (weinig tot geen olieverbruik, niet te veel km's, ed) maar als de prijs...
  8. S

    cb200 opkappen

    Hallo, mijn onlangs aangeschafte cb200: Na het verversen van olie en benzine en het plaatsen van een nieuwe batterij rijdt de motor al goed. Nu remt de voorrem zeer slecht, is het best om de remblokken te vervangen (en de kabel aangezien het een mechanische rem is?) of best de rem...
  9. S

    Brik voor beginner

    Hallo allemaal, Ik ben zopas 18 geworden en begin te denken over mijn eerste motor te kopen... Zelf heb ik altijd al op schakelbrommers gereden: Honda cy50 Met deze brommer ben ik naar Frankrijk gereden (900km enkele reis) en terug. Ik heb nog geen rijbewijs, maar ik zou al willen...
Terug
Bovenaan Onderaan