Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vinniespace
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Vinniespace

    Tehuur gevraagd: Garagebox centrum Den Haag (evt samen huur)

    Beste Mede MF-ers, Ik zoek voor stalling van 1-2 motoren en kleine klussen een garage(box) in centrum/zeeheldenbuurt Den Haag. Heeft iemand iets in de aanbieding? Alternatief is om samen iets te huren. Mijn richtprijs is 120-130 euro per maand inclusief electra. Voorwaarden: -...
  2. Vinniespace

    GEZOCHT (gebruikte) 160/60 17 band

    ik ben op zoek naar een achterband met afmetingen 160/60 17. Het is voor straat gebruik dus slicks vallen af. Niet ouder dan 2012. Evt met voorband 120 70 17 Ik kan evt in het westen en het midden van het land ophalen. Ik hoop dat iemand iets in de aanbieding heeft
  3. Vinniespace

    MSU Deel 15 - Te Heet voor de Zomer

    WHHAAAAAAAAAAA! VINNIE MAG HET TOPIC RUNNEN!! Wij zijn allemaal jonge (ex) studenten, die houden van een "sportief" ritje :] We rijden vaak samen, wil je graag mee rijden? En ben je een vrouw? Kom gezellig klessebessen. Klachten kunnen naar de MSU-mamma MotoBunny of MSU dokter Vinnie ;)...
  4. Vinniespace

    Yamaha Fazer 2001 25kw MOET WEG!

    Te koop: Yamaha FZS600 fazer uit 2001, 25KW (officieel, setje is eruit te halen om hem weer op volvermogen te zetten) Nu met video Ik heb gedurende 2 jaar met plezier en pijnloze rug (ben 1.92) deze motor bereden en zat te twijfelen om haar te houden, maar hak nu de knoop door...
  5. Vinniespace

    Geluid / resonantie tijdens rijden na bandwissel

    Title says it all... :P Mijn motor (yamaha fazer 01) maakt tijdens het rijden op een snelheid 80 tot 120 km/u een soort fluitend geluid; wat erg fluctueert in toonhoogte (heel moeilijk te omschrijven) 2 dagen eerder is er een nieuwe voorband eronder gezet (michelin pilot power) bij...
Terug
Bovenaan Onderaan