Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Alpinar
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Yz250F motorolie hoeveelheid en peilen

    Hoi medeforummers, Van 2t naar 4t cross gegaan,Van de week een andere fiets gehaalt. Alleen zit ik nu met een paar vraagjes. Zag namelijk een oliepeilstok links in de frame zitten. Bij het balhoofd,dit schijnt de orgineele peil metode te zijn. Alleen naar verder onderzoek zou er ook een...
  2. A

    Ktm 950 olielamp knippert. (Olie op peil)

    Beste medeformers, Heb sinds kort een probleem met mijn ktm 950 gehad. Namelijk een bout van het koppelingshuis is los gekomen,En heeft zijn eigen leven geleden achter de koppelings deksel. Heeft hierdoor hele fijne aluminium deeltjes gecreëerd. Uiteraard olie ververst koppelinsplaten/huis...
  3. A

    [Gezocht] Honda crosser 250cc

    Gezocht een Honda Crossmotor in goede staat 250cc bj vanaf 94.
  4. A

    (gezocht) 250cc crossmotor

    beste, ben op zoek naar een leuke crossmotor. bj moet rond de 96 liggen cr 250 b.v. laat maar weten als je wat aan te bieden heb. groet en zo Pino
  5. A

    Honda cr 125 1989

    bied hier een goeie honda cr 125 uit 1989 aan. gaat weg omdat ik 250cc gaat rijden. pas waterpomp rivisie gehad van 300 euro bonnen aanwezig nog geen 2 maanden geleden gebeurt. is totaal zoon 3 uur mee daar na gereden. start gelijk tandwielen en ketting vervangen. depp racing...
  6. A

    Gilera runner pro DD 180cc bj2003

    hoi boys verkoop hierbij me motorrunner. gaat hier om een>>>>>>>>>>>>> ZEER MOOIE MOTORSCOOTER!! HIJ ZIET ER GOED UIT EN TREKT SUPERSNEL!! pas 2 nieuwe banden vredestein orgineel piaggio alarm xenon malossi multivar gemonteert. (trekt stuk sneller op) alle bonnen...
  7. A

    stilste crosser

    vind dit erg eng om te zien. crosser zonder geluid,gatverdamme zo gaat de lol er wel vanaf. of een electro motor pfff. we moet knallen horen op zoon ding niet zoon hopeloos chinees geval. tegenwoordig denken die chineesen dat ze het gaan maken met dat electriche spul. bijna 10 duizend...
  8. A

    Honda cr250 welke bj is dit ?

    vraagje voor je mario. :)
  9. A

    honda cr250 88 er bekende kwalen

    hoi luitjes omdat ik opzoek ben naar een 250cc,heb ik er een aangeboden gekregen. het is er een uit 88 alleen wilde ik weten wat zijn hier van de bekende kwalen. graag hier een discussie over. grt
  10. A

    harley dag vianen 12 juli luck 13

    http://www.lucky-13.nl beetje laat maar is tot 20:00 uur.
  11. A

    [gezocht] crossbroek maat 34

    ben opzoek naar een grijs zwart witte crossbroek. maat 34 heb xl vandaar.
  12. A

    honda cr125 tuning

    mijn vraag is,waar kan ik het meeste vermogen uit een 125 halen. zoek ook een betaalbaar goed bedrijf die cillinders tuned. graag meer info hierover.
  13. A

    gevraagd cross broek

    ben op zoek naar een cross broek grijs wit zwart. geen andere kleuren,maatje xl.
  14. A

    motor olie honda cr125 hoeveel ?

    hoeveel motor olie gaat er eigenlijk in. grt
  15. A

    honda cr125 92 cdi wat zijn dit voor draadje's ?

    zie draden die rood omcirkelt zijn. war zijn deze draden voor. heb wel een vermoeden,deze zitten namelijk nergens aan gesloten.
  16. A

    radiatorslang zoekt bescherming tegen hitte van uitlaat

    heb dus nu de probleem dat de uitlaat dicht tegen radiatorslang aanzit. weg draaien en ombeugen lukt niet met de uitlaat. dacht aan iets was ik over de radiatorslang heen kan wikkelen. om wat hitte tegen te gaan. nou de ham vraag is daar iets voor ? denk even hartop,soort van folie ofzo
  17. A

    g12 kvs in honda cr 125 1992 doen ? en welke benzine ?

    kan het kwaad als er g12 in gaat. i.v.m. bescherming van aluminium,staat er ook op. of gewoon de blauwe. en welke benzine gaat erin. mengsmering maar op hoeveel ?
  18. A

    honda cr125 uitlaat

    ben opzoek naar een mooie bocht voor de honda cr 125 bj 90.
  19. A

    motorbok/motorkrik

    iemand die em weg doet laat het me dan even weten.
  20. A

    motorblok honda cr 125/250 rond bj 90

    hallo zoek een motor blok voor de honda cr 125 250cc mag ook. liefs helemaal compleet met geen gekke toestanden. weet niet of andere bj ook eronder passen. groeten en zo van Alpinar
  21. A

    honda cr 125 waterpomp lekt

    hallo luitjes heb een honda cr 125 aangeschaft. alleen deze lekt in de motorblok heb namelijk bruine drap zodra ik de olie dop er vanaf haal. koppelings platen zijn ook versleten dus wil het gelijk goed aan pakken. iemand eens de cr 125 blok uit elkaar eghad. en mischien tips hoe ik et...
  22. A

    upsidedown voorvork runner 180cc

    hoi ben nog opzoek naar een upsidedown voor de runner. groetjes
  23. A

    nieuwe takaschi tk170 matzwart maat M

    Takachi TK 170 • Full face helm. • Polycarbonaat buitenschaal. • Uitneembare wasbare voering. • Pinlock prepared. • Top-kin ventilatie. • Micromatic snelsluiting. • Mat zwart. normaal € 139.95 verkoop em voor 80 euro.
  24. A

    nieuwe shoei xr1000 diabolic maat L

    Hallo Ik heb een nieuwe shoei xr1000 diabolic maat L (LARGE) Pinlock vizier vizierslot liggen nieuwprijs was 489euro nu voor 275euro grijp nu u kans en laat deze super mooie helm die nieuw is u niet voorbij schieten. een mooie nieuwe shoei xr1000 diabolic voor een zeer...
  25. A

    is dat wat Heidenau K61 racer banden ?

    heb een runner 180cc maar me banden moeten vervangen worden. dus zit nu welke zijn de beste banden. kosten zijn niet belangrijk,remmen en banden zijn niet om op te bezuinigen. heb wat gelezen over de Heidenau K61 racer schijnt erg goed te presteren. heb goeie banden nodig voor droog en...
Terug
Bovenaan Onderaan