Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DirkJan73
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DirkJan73

    Honda Spacy CH 125 1984 - Oldtimer (belastingvrij)

    ** Update** Ik heb besloten mijn klassieker zelf op te gaan knappen. Mocht iemand hem nog willen kopen, dan kan dat, maar de voormalige vraagprijs is niet meer van toepassing - en stijgt naar mate de restauratie vordert. Prijs: 550 euro. [hr] Wegens tijdgebrek te koop ;( : *O* De...
  2. DirkJan73

    CBR 1000F Clan deel 7: Van Glijden naar Gummen

    Some say: "Red Ones are Faster" and some say: "They never break down" All we know it's the Honda CBR1000F!! CBR 1000F Clan deel 7: *O* Van Glijden naar Gummen *O* En we zijn thans beland bij aflevering VII :] :] :] :] :] Ze komen uit alle uithoeken... vanuit het Hoge...
  3. DirkJan73

    Te Koop: Horex Regina 250, 1956!

    Wegens omstandigheden aangeboden: Horex Regina 250 uit 1956. Helaas ben ik niet meer in staat om deze klassieker op te knappen. Voor zover ik weet zijn alle onderdelen aanwezig (incl. accu, niet afgebeeld). In principe hoeft er niet veel meer aan gedaan te worden. Hij loopt overigens nog...
  4. DirkJan73

    Te koop: Honda Spacy 125 scooter 1984 (met klapkoplamp)

    Hi people, Wegens omstandigheden biedt ik hier aan mijn Honda Spacy CH-125. Hij is te koop/te bewonderen in de regio Oss. Een stijlicoon uit de jaren 80 in prima staat, het uiterlijk is zelfs zeer goed te noemen. De scooter is dan ook schadevrij en heeft binnen gestaan. Lekker...
  5. DirkJan73

    Honda CBR 1000F M&G deel 3: Voorjaars Editie 2010

    Beste lezer, Het is weer zover. Het is tijd om de donkere dagen enigszins te verlichten met het uitzicht op een nieuwe meet and greet voor Honda CBR 1000F bezitters. Dit idee is afkomstig vanuit de Honda CBR 1000F clan. Maar ook als je hier niet post en tóch een CBR 1000F hebt en lekker wilt...
  6. DirkJan73

    CBR 1000F Clan deel 4: De Dikke Duizend Super Sport Soap

    *O* De Dikke Duizend Super Sport¹ Soap *O* Welkom bij episode IV van dit zinderende topic [hr] Dankzij de charismatische hoofdrolspelers is dit topic uitgegroeid tot een absolute referentie op motorforum gebied. Laat u meevoeren met het lief en leed van de Honda CBR 1000F rijders...
  7. DirkJan73

    Uitlaat meenemen als ruim bagage in het vliegtuig, mag dit?

    Beste mensen, Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat iemand, die nu in de USA is, voor mij een nieuwe uitlaat wilt meenemen (in doos dus). Qua pakketgrootte en gewicht is het geen enkel probleem, een doos meenemen ipv een koffer is ook toegestaan. Ook qua invoerrechten (430 euro...
  8. DirkJan73

    Reflecterende stickers noodzakelijk op helm in Frankrijk?

    Gisteren een nieuwe helm gekocht *O* en was even de documentatie aan het doorlezen. Kwam ik een kaartje+sticker tegen met de volgende tekst: "BEWARE! In order to use your crash helmet anywhere on French territory, you must comply with legislative requirements. Accordingly, you must stick the...
  9. DirkJan73

    Jaja, Dirkjan74 stapt weer op de motorfiets

    Na een motorfietsloze periode (5 jaar) stap ik weer op een gemotoriseerde tweewieler! Ook al is het misschien wat vroeg voor m'n midlife crisis, het voelt alsof ik ben begonnen aan m'n 2e jeugd :-) Ben begonnen op een oude Soes GS400, opgevolgd door een BMW K75s, een Yamaha GTS1000 (gejat)...
Terug
Bovenaan Onderaan