Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: M5V
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Wie gaat mee: Oost Siberie via o.a. Mongolië - zomer 2018

    Korte interesse peiling : Wie: naast mijzelf (man, 27 jaar, werkend) mogelijk met vrienden voor een deel van de reis, vermoedelijk dus niet tot eindbestemming. Waarheen: uiteindelijk Magadan, via grofweg: - noord / Oost Europa en Mongolië, of - Zuid Europa, Turkije, Caucasus, Iran...
  2. M

    wie kan en wil er twee remklauw adapterplaten snijden/frezen

    Ik heb twee adapters nodig om andere remklauwen te monteren, is er iemand die mij daaraan kan helpen? Verder nog 4 busjes zoals op de foto. Bij interesse graag via pb verder contact.
  3. M

    Suzuki DL1000 V-Strom 2014<

    De 2014 Suzuki V-Strom 1000 ABS! De compleet nieuwe “Adventure Sport” met sublieme handling! Suzuki heeft de V-Strom 1000 volledig vernieuwd Uitgangspunt: de ideale toermotor om ervaren rijders tevreden te kunnen stellen. Het productconcept van de V-Strom 1000 ABS is; "De Sport...
  4. M

    Wheels and Waves 2013 - Biarritz

    Following several long months of suspense, peppered with frustration, we have come to an agreement with the city of Biarritz, here in France. Monsieur Didier Borotra, mayor of the city, has agreed to our request to hold the 2013 Wheels and Waves event at a truly magic, historical, and legendary...
  5. M

    Onderdelen GS550 uit 1977

    Aangeboden diverse onderdelen van een Suzuki GS550, bouwjaar 1977. De onderdelen: - Buddyseat/zadel: bekleding is in goede staat op één scheur na, bodemplaat is goed; - Zijkapjes: bevestiging punten zijn nog heel en inclusief emblemen; - Kontje - Valbeugels (motorblok); -...
  6. M

    Reisgenoot voor Koninginnedag richting Frankrijk?

    Zijn er toevallig nog mensen die a.s. zaterdag met de motor richting Frankrijk reizen? Ik zelf ga vanaf Alkmaar (NH) richting Nevers, centraal gelegen in Frankrijk.. Alleen reizen vind ik niet zo een probleem maar één of meerdere reisgenoten zijn altijd welkom! Gr, Morris
  7. M

    Suzuki GS 500 E, nette staat, veel recent onderhoud, 25 kW

    Aangeboden nette en goed onderhouden Suzuki GS 500 E, bj. 1999. Bouwjaar: 1999 Kilometerstand: 33.100 km Door werkzaam te zijn bij (Yamaha &) Suzuki dealer is er nooit op onderhoud bezuinigd! Hierdoor een betrouwbare motor waar u de komende tijd geen onderhoud aan heeft. Zie ook...
  8. M

    Dagteller stuk

    Het wieltje van mijn dagteller is afgebroken, ik zie door het gaatje van de teller een klein ijzer pennetje, iemand een oplossing om dit weer werkend te maken. Nu kan ik natuurlijk de teller vervangen maar niemand die je geloofd bij de verkoop als je zegt: de km stand is deze van de nieuwe...
  9. M

    25KW op kenteken laten staan

    Vast al vaak gevraagd.. Als je de 25kw begrensing (na 2 jaar!) uit je motor haalt maar op je kenteken laat staan ben je dan stafbaar? Je papieren kloppen uiteraard niet meer. Dit om een eventuele verkoop te makkelijker te maken. De motor komt uit Duitsland, dus dan hoeft de koper de fiets...
Terug
Bovenaan Onderaan