Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: snoorder
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. snoorder

    Stuurdemper te koop

    Wegens overcompleet te koop. Nette instelbare stuurdemper met een slag van circa 110 mm. Niet lek, merk is onbekend, ook weet ik niet voor welke motoren deze past gezien de slag denk ik Honda CBR. Vraagprijs slechts € 60,-. Ophalen in Huizen of Utrecht, verzenden kan natuurlijk ook. Bij...
  2. snoorder

    Bike Lift paddockstand

    Wegens overcompleet te koop. Stevige standaard van het goede merk Bike-Lift. Is al wat ouder maar werkt prima. Breedte van de lepels 31 - 39 cm. Hoogte 33,5 cm. De prijs is slechts € 20,-. Ophalen in Huizen of Utrecht, verzenden kan ook maar zal gezien het formaat niet heel goedkoop zijn. Bij...
  3. snoorder

    Stuurdemper, universeel en instelbaar

    Wegens overcompleet te koop. Nette instelbare stuurdemper met een slag van circa 110 mm. Niet lek, merk is onbekend, ook weer ik niet voor welke motoren deze past. Vraagprijs slechts € 65,-. Ophalen in Huizen of Utrecht, verzenden kan natuurlijk ook. Bij serieuze interesse graag even een PM.
  4. snoorder

    Opstap/Circuit bochten training met Motorsportlifestyle op het Midland Circuit in Lelystad

    Ter overname wegens te volle agenda: Opstap/Circuit bochten training met Motorsportlifestyle op het Midland Circuit in Lelystad. Zondagmiddag 11-09-2022, 4x 15 min. € 75,- (normale prijs € 85,-) Graag PM bij interesse.
  5. snoorder

    Healtech Quickshifter kabelset QSH-P4T

    Wegens overcompleet te koop. Past op diverse motoren check even de site van Healtech. Let op het betreft alleen de kabels. Om het geheel te laten werken is nog de quickshifter module iqse-1 nodig. 25 euro, verzenden of ophalen. Bij serieuze interesse graag even een berichtje.
  6. snoorder

    Alpinestars regenpak El Nino Suit. Maat M

    Het is er weer tijd voor (helaas) maar ik ben toch meer een mooi weer rijder. Dus wegens overcompleet te koop. Net en praktisch regenpak van het goede merk Alpinestars. Voorzien van mesh voering dus comfortabel. Rits met klittenbandsluiting en klittenband aan mouwen en pijpen. Verder nog een...
  7. snoorder

    Te koop: Trackday Zandvoort maandag 7 juni

    Met de fijne organisatie Racecracks. Ik ben ingedeeld in groep 2 maar verschuiven is over het algemeen mogelijk. Deze dag is uitverkocht en kost normaal 239 euro. Ik maak er graag iemand blij mee voor 200 euro.
  8. snoorder

    LSL stuurdemper, instelbaar

    Gekocht voor mijn racer maar gaat niet passen. Universele instelbare stuurdemper met bevestigingsset voor Honda Fireblade CBR 900 1994 - 1997. In zeer mooie en goed werkende staat. € 140,-.
  9. snoorder

    Circuit race regenpak Berik maat M

    Eigenlijk te klein gekocht dus weinig gebruikt. Mooi strak waterdicht tweedelig regenpak voor over je leren pak. Gemaak van stretch materiaal, geen plastic zak dus flappert niet in de wind. Maat M maar valt misschien wat klein. Ik ben 1.79 m en 72 kg. Ik draag motorpak maat 48/50. Geen schade...
  10. snoorder

    Superlichte PVM voorvelg 5H spaak

    Ik heb deze velg over dus maak er graag iemand blij mee. Misschien is het wat voor de racers hier. Het betreft een zeer speciale, aluminium voorvelg van PVM. Superlicht en supermooi. Deze velgen worden niet meer gemaakt dus vind er maar eens één! Inclusief gratis versleten voorband ter...
  11. snoorder

    Yoshimura RS-3 stainless bolt-on demper, beetje werk

    Yoshimura RS-3 RVS bolt-on demper. Had wat krassen dus is lichtjes opgeschuurd. Moet nog gepolijst worden. Verder erg netjes. Compleet met boutjes en ophangbeugel. Demper is helemaal hol maar er zit wel een soort van db-killer in het uiteinde. Afstand bolt-on gaten: circa 78 mm. Prijs...
  12. snoorder

    Racy voorspatbord GSX-R

    Nieuw polyesther voorspatbord van Moto46 uit de UK. Afgewerkt met een zwarte gelcoat en voorzien van race gaas. Zou moeten passen op diverse types GSX-R vorken vanaf K4 model. 2 stuks beschikbaar, € 75,- per stuk.
  13. snoorder

    LeoVince carbon slip-on dempers ovaal Z1000 of ???

    De verkoop via Marktplaats schiet me niet hard genoeg op dus hier ook maar eens proberen: Omdat ik bedacht heb dat ik toch een 4 in 1 systeem wil houden: Twee hele nette LeoVince ovale carbondempers. Inclusief RVS tussenpijpen voor de Kawasaki Z1000. Natuurlijk ook inclusief ophangbeugels en...
  14. snoorder

    Te koop: Velgstriping geel

    Ooit gekocht, nooit geplakt. 9 stuks halve cirkel dus je kunt één keer misplakken ;) Beschrijving zit erbij. Opsturen is mogelijk. T.e.a.b. Bij serieuze interesse graag even mailen.
  15. snoorder

    Suzuki GSX-R 750 W. Streetfighterbasis?!

    Wegens een overschot aan motoren bij mij thuis te koop, deze nette GSX-R 750 W uit 1992. Technisch in orde, uiterlijk heeft wat gebruikssporen dus hij mag weg voor een de scherpe vraagprijs van eu 2.450,-. Deze motor is prima zo te rijden maar vanwege de standaard USD vork en het boutbare...
  16. snoorder

    GEZOCHT: Cheap ass kontje voor cheap ass fighter.

    Heren Streetfighterbouwers: Wie kan mij helpen aan een lekker kontje voor weinig om op de Slabside fighter te bouwen die ik gisteren voor mijn vriendin heb gekocht. De huidige kont valt van ellende uit elkaar helaas |( Plaatje van de motor volgt in de loop van de dag. Alvast bedankt voor de...
  17. snoorder

    Duo zit afdekkapje ZX12-R Ninja

    Wegens overcompleet te koop: Zwart metallic afdekkapje voor duozit Kawasaki ZX12-R in hele nette gebruikte staat. Vermoedelijk bouwjaar 2001. Materiaal is ABS, artikelcode 53065-1051, made in Japan. Op te halen in utrecht. Versturen is mogelijk, porto voor koper. Bij serieuze interesse of...
  18. snoorder

    Zeszuiger Tokico's

    Te koop wegens overkompleet: Van Kawasaki ZX9-R uit 1998, met remblokken. Voor de bouwers onder ons: Hartafstand bevestigingspunten is 90 mm. Eventueel inclusief (rubberen) remleidingen. Prijsidee: 175 euro Ophalen in Utrecht, versturen is ook mogelijk Graag even een mailtje bij serieuze...
  19. snoorder

    Snoorder's Fighters

    Het streetfighterforum loopt lekker dus ook van mij maar eens wat tekst en uitleg. Mijn eerste motor was een Suzuki GS550L chopper dus die zal ik overslaan ;) Daarna kwam een Honda CBX750F uit 1984. Een redelijk saaie toerfiets maar niet zoveel voorkomend in Nederland.
  20. snoorder

    Streetfighter forum?

    Bijna ieder type motor heeft hier z'n eigen forum, alleen de streetfighters staan eigenlijk zo maar overal een beetje tussen :(
  21. snoorder

    Welke remblokken op Spiegler schijven

    Heeft iemand toevallig enig idee welke (merk en/of soort) remblokken ik het beste kan gebruiken op mijn gietijzeren Spiegler voorremschijven? Ik heb gehoord/gelezen dat niet alle blokken even goed werken op deze schijven, en dat er ook blokken zouden zijn die je schijven binnen no-time...
  22. snoorder

    Fighterama

    Voor alle streetfighter geïnteresseerden: Van 7 t/m 9 november is in Rheinberg Duitsland weer Fighterama! Zie ook www.fighterama.de
  23. snoorder

    RF900 blok in GSXR750WN ??

    Een Suzuki RF900R blok in een GSXR750WN uit 1992? Heeft iemand enig idee of dit gaat passen? Bedankt!
Terug
Bovenaan Onderaan