Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Raglann
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Zeer mooie Ducati ST 2 te koop

    Hierbij biedt ik mijn schitterende Ducati st 2 uit 1997 aan. Ik ben de tweede eigenaar van deze mooie Duc. De eerste eigenaar is een kennis van me vandaar dat de historie van de motor mij bekend is. Ik heb er altijd met plezier op gereden maar ben nu op zoek naar een iets speelsere...
  2. R

    Onderdelen Ducati st 2 (zwart) gezocht

    Hoi allemaal, Ik ben voor mijn zwarte Ducati st 2 opzoek naar een aantal onderdelen hieronder een opsomming; - Spiegelset - Diverse kuipdelen links - Neus / ruitje - Tankcover Mocht je iets hebben liggen of iemand kennen die onderdelen verkoopt hoor ik het graag. Bedankt. Sebas
  3. R

    Ducati ST2 vragen

    Hey allemaal, Ik heb een aantal maanden mijn rijbewijs en heb sindskort een ducati st2 gekocht. Ik had alleen wat vragen over deze motor. - De klok in het display: is deze aan te passen, ik krijg het namelijk niet voor elkaar. - Uitlaten: Ik zou graag eens andere uitlaten op deze motor...
  4. R

    Nieuwe motorfanaat opzoek naar motor

    Hey allemaal, sinds een tijdje ben ik braaf mijn motorlessen aan het afwerken. Het bevalt zelfs nog meer dan ik verwacht had. Ik heb inmiddels al alles gekocht qua kleding, hiervoor heb ik in Zuid-Holland al aardig wat winkels afgelopen. Uiteraard heb ik ook al gekeken naar een model...
Terug
Bovenaan Onderaan