Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: R-Demuyt
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R-Demuyt

    XJR1300 2000 - piep in het blok

    Hallo allemaal, Een maat van me heeft een XJR 1300, ding rijdt, loopt en schakelt perfect alleen er zit een vervelende piep in het blok. Het geluid is alleen bij stationair draaien, tussen de 1000 en 1500 toeren te horen, daarboven is het geluid meteen weg. Het geluid lijkt aan de voorkant...
  2. R-Demuyt

    Kawasaki ZX6-R 1996 - dynamo/accu

    Hallo, Maatje van mij heeft problemen met zijn Kawasaki. Probleem is; de accu is leeg, geeft ongeveer 10v onbelast en 8.5v tijdens starten. Tijdens het rijden gaat hij niet hoger dan 10.000rpm, dan komt hij in een soort van toerenbegrenzer terecht, wilt gewoon niet hoger, vanuit statinair...
  3. R-Demuyt

    CBR954RR - Tik in het blok

    Hee! Ik heb een Honda Fireblade 954 uit 2003 met 24.000 op de teller. Hij rijdt perfect en schakelt goed, het enigste probleem is dat er een kleine tik in het blok te horen is bij stationair draaien. Onder het rijden is hier weinig van te horen, kan natuurlijk ook komen dat het overige...
  4. R-Demuyt

    Motorlaarzen - MQP Jerez Boots - zwart - maat 42

    Hallo, Ik heb hier nog een set MQP motorlaarzen liggen. De laarzen zien er goed uit, nergens scheuren of iets dergelijks. Gewoon netjes. Zelf kan ik er niets mee doen, dus iemand mag ze hier gratis komen ophalen. Versturen ga ik niet doen, kom maar op de koffie en pas ze even ;) ...
  5. R-Demuyt

    Slechte lak

    Hallo allemaal, Ik heb een tijdje terug mijn motorblok van de CB400F gereviceerd, nieuwe lagers & keeringen en een nieuw laagje verf kan dan niet achter blijven. Alle delen van het motorblok zijn gestraald, goed afgewassen in bad met heet water en hierna zijn ze met Motip hittebestendige lak...
  6. R-Demuyt

    Hittebestendige lak Motip - VHT

    Hallo, Ik ga een deze dagen het motorblok van mijn CB400F weer netjes maken. Daarom ga ik alle delen stralen en spuiten met hittebestendige lak. Maar nu, ik kan bij website's als Fourdeel en Rene van Maanen VHT lak bestellen. Ze zeggen dat deze veel op de originele kleur lijkt en ik...
  7. R-Demuyt

    Thinner - Spuitplamuur

    Hallo, Ik ben bezig met het schuren en plamuren van mijn CB400F tank. Er zaten een aantal deuken in, deze zijn nu dicht geplamuurd maar ik wou er nog even met de spuitplamuur overheen om de kleine oneffenheden er ook uit te halen. Dus netjes erop gespoten, 1 dag laten drogen en daarna...
  8. R-Demuyt

    FAQ: Photoshop CS2 - Object toevoegen

    Hallo, Weer een nieuwe FAQ. Hier probeer ik uit te leggen hoe je een object moet toevoegen. Dus een uitlaat onder een motor shoppen bijvoorbeeld. Ik zal dit zo goed mogelijk proberen uit te leggen in kleine stapjes. Stap 1: Ik heb als voorbeeld dit meisje gepakt en ik wil...
  9. R-Demuyt

    FAQ: Photoshop CS2 - Kleur veranderen

    Hallo Motor-Forum members... Misschien willen sommige mensen hun motor spuiten maar weten ze niet goed in welke kleur. Met deze FAQ probeer ik uit te leggen hoe je door middel van Photoshop de kleur v/d motor kunt veranderen. Ik zal alles uitleggen door middel van plaatjes en stappen...
  10. R-Demuyt

    CB400F - Ruben

    Nieuwe vorderingen zullen in de verdere pagina's komen, maar ook in dit eerste bericht: Hee allemaal, Hier mijn project page over mijn Honda CB400F! Ik heb de 30 jaar oude Honda 2 weken geleden gekocht van 'triaatje' (Member op het forum) en ben er meteen mee aan het werk gegaan...
  11. R-Demuyt

    Voorstellen

    Hallo allemaal, Ik ben Ruben, ben net 18 jaar en woon in Boxmeer. Ik volg een opleiding techniek Werkplaatsmanager - verkoopmanager in Nijmegen en ben nu bezig met mijn 2e jaar! :) Motors/ brommers zijn echt een passie van mij, op mijn 16e heb ik meteen een brommer gekocht en ben...
Terug
Bovenaan Onderaan