Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: JeffreyRR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. JeffreyRR

    Gezocht: inschrijving 27 augustus Assen racecracks

    Mocht je om wat voor reden ook je circuitdag willen verkopen, dan neem ik deze graag over. Bij voorkeur niveau 3 Ik ben bereikbaar op 06-53948201
  2. JeffreyRR

    Gezocht inschijving 28-8 racecracks niveau 3

    Wil je deze dag verkopen dan ben ik zeer neem ik deze graag over. Mijn agenda en die van de dagen op Assen matchen verder helaas niet..
  3. JeffreyRR

    Gezocht: achter shock voor Honda cbr 600 RR pc40

    Hallo, Voor mijn cbr van 2007 zoek ik een verstelbare after market schokbreker achter. Voorkeur heeft een Öhlins TTX of wilbers.. Als je wat in de aanbieding hebt hoor ik het graag! Gr Jeffrey
  4. JeffreyRR

    5 juli racecracks TT Assen

    Over een dikke week ga ik weer proberen of ik wat sneller rond kan op het TT circuit. Onder de 2 minuten komen is het streven deze keer! Zijn er nog meer mensen hier die die dag ook gaan?
  5. JeffreyRR

    Voorvelg Honda cbr600rr pc40

    Een nette voorvelg voor een pc40 Zie foto Biedingen zijn welkom
  6. JeffreyRR

    Öhlins Achterveer geschikt voor o.a. TTX ?

    Vorige week na laten meten en de veer is in goeie staat. (gewicht en invering) Mag weg tegen elk aannemelijk bod. Verzenden is geen probleem. Veer is afkomstig van een Honda CBR600RR PC40 maar is veer veel meer modelen geschikt! Diameter binnenzijde veer 52,6mm en 52mm 160 mm lang
  7. JeffreyRR

    Pitbox 19 mei 2016 motorsportlivestyle

    Zijn er nog of al mensen die een plekje over hebben in de Pitbox? Of zijn er rijders om gezamenlijk een box te huren? Gr Jeffrey
  8. JeffreyRR

    Remprotector

    2 stuks beschikbaar. Prijs 20,- per stuk Verzenden is geen probleem Bij interesse graag PB
  9. JeffreyRR

    Ervaring met Toms cursus?

    Aankoment seizoen ben ik van plan om een keer deel te nemen aan Toms cursus. Wie heeft deze cursus al eens gedaan en wat vond je er van? Zijn je rondetijden verbeterd en veiliger? En zijn er meer aanbieders van dergelijke cursussen? Alvast bedankt!
  10. JeffreyRR

    Gezocht: velgenset voor een cbr 600 RR pc 40 regenset of los

    Hallo, Zoals de titel aan aangeeft zoek ik een set velgen voor mijn Honda cbr600rr van 07 De set moet dienen als regenset dus met banden is zeker welkom Ook met slicks of zonder banden is prima.. Aanbieden graag per Pb of mail jmveenhuizen@hotmail.com
Terug
Bovenaan Onderaan